חיפשת:

לקסיקון הספרות העברית החדשה

לקסיקון הספרות העברית החדשה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › לקסיקון_הספרות
לקסיקון הספרות העברית החדשה הוא לקסיקון ביו-ביבליוגרפי מקוון הכולל ביוגרפיות ו ביבליוגרפיות של סופרים ישראלים ו עבריים. נכון לאוגוסט 2019 כולל הלקסיקון מעל ל-3,400 סופרים, מתרגמים, משוררים ו עורכים, וכן תוכן עניינים של כתריסר כתבי עת ספרותיים ומספר כתבי עת עם טקסט מלא ( הו ...
ספרות עברית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ספרות_עברית
לקסיקון הספרות העברית החדשה אבנר הולצמן , הספרות העברית העשור השני אסף ענברי , לקראת ספרות עברית , תכלת
שנה חדשה - שנה טובה - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com/post/142072
Jul 15, 2010 · לקסיקון הספרות העברית החדשה מטרת הבלוג היא להעזר בכם, הקוראים, בעדכון הלקסיקון המקוון של הספרות העברית. האתר ממוקם על גבי השרת של האוניברסיטה בה אני מועסק וכתובתו:
לקסיקון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לקסיקון
לקסיקון (מיוונית: λεξικόν - מושג שמשמעותו הבסיסית היא "מילון") או מילון אנציקלופדי הוא אנציקלופדיה קומפקטית, כזו שמסתכמת בכרך אחד, אם כי לעיתים כרך עבה למדי. לעיתים משמשת המילה כחלק משמה של אנציקלופדיה רחבת היקף.
לקסיקון הספרות העברית החדשה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › לקסי...
הלקסיקון הוא פרי יוזמתו של יוסף גלרון-גולדשלגר, המשמש כעורכו. הפרויקט החל בספטמבר 2004, והכוונה הראשונית הייתה להמשיך את מפעלו הביבליוגרפי של גצל קרסל, שהוציא ...
לקסיקון הקשרים לספרות ישראלית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לקסיקון_הקשרים_לספרות_ישראלית
לקסיקון הֶקְשֵׁרִים לספרות ישראלית - הוא המהדורה החדשה והדיגיטלית של לקסיקון הקשרים לסופרים ישראלים - המהדורה המודפסת, שראתה אור בשנת 2014. הלקסיקון הוא מיזם של מכון הקשרים לחקר הספרות והתרבות היהודית והישראלית והמחלקה לספרות עברית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המיזם מכיל את הספרות שנוצרה מאז הקמתה של מדינת ישראל ב-1948 ואילך, בידי בני כל הדורות הספרותיים, שהיו פעילים בטווח השנים האלה. הלקסיקון אמור להתעדכן בהקדם ולכלול את כל הערכים הרלוונטיים עד השנה הנוכחית.
לקסיקון הספרות העברית Lexicon of Modern Hebrew Literature
https://library.osu.edu/projects/hebrew-lexicon
לקסיקון הספרות העברית החדשה. עורך אחראי: יוסף גלרון-גולדשלגר. לקסיקון ביו–ביבליוגראפי של הספרות העברית החדשה. Modern Hebrew Literature - a Bio-Bibliographical Lexicon.
לקסיקון הספרות העברית החדשה | מערך הספריות והמידע
https://lib.biu.ac.il › node
לקסיקון הספרות העברית החדשה ... המאגר מכיל מידע ביוגרפי על מחברים, מתרגמים ועורכים בשפה העברית בעת החדשה. המידע כולל גם רשימות של יצירותיהם ...
לקסיקון הספרות העברית החדשה - Home | Facebook
https://www.facebook.com › Library
לקסיקון הספרות העברית החדשה‎, Columbus, Ohio. 2001 likes · 2 talking about this. The Ohio State University.
לקסיקון הספרות העברית החדשה - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com › blog › 86380
Jul 13, 2010 · לקסיקון הספרות העברית החדשה מטרת הבלוג היא להעזר בכם, הקוראים, בעדכון הלקסיקון המקוון של הספרות העברית. האתר ממוקם על גבי השרת של האוניברסיטה בה אני מועסק וכתובתו:
לקסיקון הספרות העברית Lexicon of Modern Hebrew Literature
https://library.osu.edu › projects › he...
לקסיקון ביו–ביבליוגראפי של הספרות העברית החדשה. Modern Hebrew Literature - a Bio-Bibliographical Lexicon. Compiled by Joseph Galron-Goldschläger.
לקסיקון ביו-ביבליוגראפי של הספרות העברית החדשה - Google Books
https://books.google.com › about › ל...
לקסיקון הספרות העברית החדשה: לקסיקון ביו-ביבליוגראפי של הספרות העברית החדשה משנות הששים של המאה העשרים עד לימינו אלה. Front Cover.
הספרות העברית החדשה – וההשכלה | לקסיקון לתרבות ישראל ...
https://tarbutil.cet.ac.il/lexicon/הספרות-העברית-החדשה-וההשכלה
הספרות העברית החדשה לסוגיה צמחה במזרח אירופה במחצית השנייה של המאה ה-1, בתקופת הזוהר של ההשכלה היהודית. בנוסף על ספרות יפה (רומנים ושירה) נכתבו ספרי עיון ולימוד שנועדו להשכלתם של המוני היהודים.
לקסיקון הספרות העברית החדשה | מערך הספריות והמידע ...
https://lib.biu.ac.il/node/374
Jul 11, 2016 · לקסיקון הספרות העברית החדשה ... מתרגמים ועורכים בשפה העברית בעת החדשה. המידע כולל גם רשימות של יצירותיהם ושל מאמרי ביקורת על יצירותיהם. תאריך עדכון אחרון: 11/07/2016;
לקסיקון הספרות העברית החדשה - Fulbright Israel
https://fulbright.org.il › event
נתיבות לביבליוגרפיה העברית במאה ה 21 : לקסיקון הספרות העברית החדשה. תאריך ושעה: 20 לנובמבר 2019 14:15. 20 לנובמבר 2019 15:45. מיקום האירוע.
לקסיקון הספרות העברית החדשה | מערך הספריות והמידע ...
lib.biu.ac.il › node › 374
Jul 11, 2016 · לקסיקון הספרות העברית החדשה ... מתרגמים ועורכים בשפה העברית בעת החדשה. המידע כולל גם רשימות ...
לקסיקון הספרות העברית החדשה - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com/blog/86380
Jul 13, 2010 · לקסיקון הספרות העברית החדשה מטרת הבלוג היא להעזר בכם, הקוראים, בעדכון הלקסיקון המקוון של הספרות העברית. האתר ממוקם על גבי השרת של האוניברסיטה בה אני מועסק וכתובתו:
‫לקסיקון הספרות העברית החדשה - Home | Facebook‬
www.facebook.com › לקסיקון-הספרות
‎לקסיקון הספרות העברית החדשה‎, Columbus, Ohio. 1,930 likes · 9 talking about this. The Ohio State University
הספרות העברית החדשה – וההשכלה | לקסיקון לתרבות ישראל | תרבות.il
tarbutil.cet.ac.il › lexicon › הספרות
בתקופה זו נוספה לספרות העברית סוגה חדשה – הרומן העברי המודרני – והרומן הראשון היה "אהבת ציון" שכתב הסופר אברהם מאפו. 3 היצירה העברית התעשרה בשירה עברית חדשה, דוגמת שירתם של י"ל גורדון ואחרים, וכן בספרי עיון ולימוד בהיסטוריה ובגיאוגרפיה, להשכלתם של היהודים.
מה זה לקסיקון הספרות העברית החדשה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › לקסיקון_הספרות_הע...
ספרות עברית היא כלל הספרות שנכתבה בעברית במהלך הדורות. מקובל לחלק את הספרות העברית על פי התקופות, כל תקופה ואפיוניה. חלוקה נוספת היא על פי סוגות.
לקסיקון הספרות העברית Lexicon of Modern Hebrew Literature
library.osu.edu › projects › hebrew-lexicon
מכאן : כתב עת לחקר הספרות העברית (2001– מכאן ואילך : מאסף לעברית עולמית (תשע״ו 2016– מלאכי, אליעזר רפאל (1895–1980) מלאכי, יעקב (1930–1992) מלטר, צבי (1864–1925) המליץ (1860–1904)
לקסיקון הספרות העברית החדשה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לקסיקון_הספרות_העברית_החדשה
לקסיקון הספרות העברית החדשה הוא לקסיקון ביו-ביבליוגרפי מקוון הכולל ביוגרפיות וביבליוגרפיות של סופרים ישראלים ועבריים. נכון לאוגוסט 2019 כולל הלקסיקון מעל ל-3,400 סופרים, מתרגמים, משוררים ועורכים, וכן תוכן עניינים של כתריסר כתבי עת ספרותיים ומספר כתבי עת עם טקסט מלא (הו!, מטעם, מכאן) וכתבי עת חלקיים בתהליך (עתון 77, מאזנים ועוד). הלקסיקון הוא פרי יוזמתו של יוסף גלרון-גולדשלגר, המשמש כעורכו. הפרויקט החל בספטמבר 2004, …