חיפשת:

לקויות למידה מחקרים

סוגי לקויות למידה - 13 מאמרים אקדמיים על לקות למידה או ...
https://dror-psy.co.il/לקויות-למידה
לקות למידה לא מילולית הינה הפרעה נוירו-התפתחותית הגורמת לקשיים בזיהוי רמזים לא מילוליים (שפת גוף, הבעות פנים), דיבור מוקדם (שיחות "כמו מבוגר" מגיל צעיר), תיאום גרפו-ויזו-מוטורי לקוי ומסורבלות, קשיים בהבנת מסרים סמויים וליקויים בתפיסה החזותית-מרחבית. המדריך המלא >>.
מחקר פעולה משתף: אנשים עם לקויות למידה, הסתגלות ותפקוד כחוקרים
https://www.beitissie.org.il/kb/item/מחקר-פעולה-משתף-אנשים-עם...
מחלקת המחקר וההערכה בבית איזי שפירא יוזמת ונענית לבקשות לביצוע מחקרים יישומיים והערכת תכניות ושירותים בתחום המוגבלות. ביצוע מחקר או הערכה תלוי בקריטריונים שונים.
מחקר מצא מהי הסיבה המרכזית לדיסלקציה
https://www.dyslexia-il.co.il › מחקר-סי...
דיסלקציה הינה לקות למידה, אשר עשויה להתבטא באופנים שונים ובדרגות שונות של קושי. ... מה גורם לה, הגיע מחקר פורץ דרך שסוף כל סוף מספק את המענה.
דו"ח מחקר "התאמות בדרכי הבחנות לסטודנטים עם לקויות למידה ו/או הפר
https://www.nite.org.il › uploads › 2019/05
:)ADHD( לקויות למידה ו/או הפרעת קשב. צרכים, תיאוריות כמוסות ומשאבי התמודדות. עדי מאנע נועה סקה אורית דהן ענת בן סימון מלכה מרגלית. RR. 19-01. דוח מחקר.
מחקרי מוח ולקויות למידה - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › article › מ...
לקות למידה היא תופעה המתבטאת בכישלון לשלוט ביכולת אחת או יותר מיכולות הלמידה האורייניות – קריאה, כתיבה, מתמטיקה ושפה שנייה. לקויות אלו יכולות לנבוע ממגוון ...
מחקר פעולה משתף: אנשים עם לקויות למידה, הסתגלות ותפקוד כחוקרים
www.beitissie.org.il › kb › item
רוט, ד. (2009). מחקר פעולה משתף: אנשים עם לקויות למידה, הסתגלות ותפקוד כחוקרים. סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב, 24 (1), 53-60. על המאמר
נהיגה של אנשים עם הפרעת קשב ו/או לקויות למידה - מחקר והתערבות ...
https://adhdindex.co.il › post-1141
עלון קשב ADHD. נהיגה של אנשים עם הפרעת קשב ו/או לקויות למידה: מחקר והתערבות מותאמת אישית באוניברסיטת חיפה
תחושת בדידות בקרב ילדים עם לקויות למידה
www.hebpsy.net › articles
על הבדידות
תחושת בדידות בקרב ילדים עם לקויות למידה
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3030
צעירים עם לקויות למידה ו/או הפרעות קשב וריכוז | מכון טמיר 2021
https://www.hebpsy.net › me_article
הקומורבידיות של שתי ההפרעות הללו היא יחסית גבוהה, כאשר 31%-45% מהילדים הם בעלי לקויות למידה ו-ADHD גם יחד. יתר על כן, מחקרים שנעשו הן על לקויות ...
לקויות למידה, קשיים חברתיים והקשר ביניהם | beWell איכילוב
https://www.tasmc.org.il › kid › Pages
לקויות למידה הן הפרעות נוירו התפתחותיות, שהסימנים הראשונים שלהן מופיעים כבר בגיל ... מחקרים מהתקופה האחרונים מראים, שלילדים אלה יש גם קשיים בסיסיים בתובנה ...
פורטל מס"ע | מחקרי מוח ולקויות למידה
https://portal.macam.ac.il/article/מחקרי-מוח-ולקויות-למידה-2
החוקר שקישר לראשונה בין מוח ללקויות למידה היה אורטון. ב־1937 הוא טען שקשיי קריאה נובעים מלקות בהתפתחות של ההמיספרה השמאלית במוח, ההמיספרה הדומיננטית בתהליכי שפה (Orton, 1937). תחילה נעשו מחקרי נתיחה של המוח לאחר המוות (postmortem), ואחר כך הופיעו מחקרי CT ו־MRI שבדקו הבדלים בין מוחות “חיים".
לקות למידה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › לקות...
תחום לקויי הלמידה נמצא עדיין בתהליכי מחקר, הן בהיבט התאורטי והן בהיבט ... חשיבותו הרבה של המחקר בתחום לקויות למידה נובעת מההנחה שאם נצליח להבין ...
לקויות למידה, קשיים חברתיים והקשר ביניהם | beWell איכילוב
https://www.tasmc.org.il/Be-Well/InterestAreas/kid/...
לקויות הלמידה מתאפיינות בקשיים בלתי צפויים ביחס לגילו של הילד, להשכלתו, לרמתו האינטלקטואלית ולביצועיו בתחומי חיים אחרים. הפרעות קשב וריכוז הן לא לקויות למידה. לעתים קרובות ניתן למצוא שילוב של לקות למידה יחד עם הפרעת קשב וריכוז, אולם אלו הן שתי אבחנות נפרדות.
סוגי לקויות למידה - 13 מאמרים אקדמיים על לקות למידה או הפרעת ...
dror-psy.co.il › לקויות-למידה
לקויות למידה. ילדים, בני נוער ומבוגרים המתמודדים עם סוגים שונים של לקויות למידה מתקשים בקריאה, כתיבה, הקשבה, דיבור, הנמקה ו/או מתמטיקה, כאשר אבחון הפרעת למידה ספציפית בגיל צעיר מאפשר לילדים ...
מהי לקות למידה?
https://nitzan-israel.org.il/home/הורים-וילדים/מידע-מקצועי/מהי...
מהי לקות למידה? מהו היקף התופעה? מתי מתגלים ליקויי הלמידה? מהן הסיבות ללקות למידה? מיהי אוכלוסיית לקויי הלמידה? במה שונים תלמידים לקויי למידה זה מזה? מה סוגי הקשיים האופייניים לתלמידים לקויי למידה? לקויות קריאה – דיסלקסיה. לקויות בכתיבה – דיסגרפיה.
מהי לקות למידה?
nitzan-israel.org.il › home › הורים-וילדים
ילדים עם לקויות למידה הנם לרוב בעלי פוטנציאל שכלי ממוצע ומעלה, אשר מתקשים באחד או יותר מן המיומנויות האקדמיות: קריאה, כתיבה, כתיב או חשבון. קשים אלה עלולים, מן הסתם, לגרום להנמכה בתפקוד בכל ...
מאמרים ומחקר - nitzan-israel.org.il
nitzan-israel.org.il › home
מאמרים - לקויות למידה והפרעת קשב מאמרים בנושא לקויות למידה והפרעת קשב: מידע, היבטים, התאמות בדרכי הלמידה, דרכי התמודדות ועוד..
מאמרים ומחקר - אגודת ניצן
https://www.nitzan-israel.org.il › home
מאמרים - הורים וילדים עם ליקויי למידה ... מאמרים בנושא לקויות למידה והפרעת קשב: מידע, היבטים, התאמות בדרכי הלמידה, דרכי התמודדות ועוד.
לקויות למידה, קשיים חברתיים והקשר ביניהם | beWell איכילוב
www.tasmc.org.il › Be-Well › InterestAreas
לקויות למידה - מחקרים מראים שילדים עם לקויות למידה מתקשים לרכוש חברים ומבלים יותר שעות פנאי לבדם. הפרעות חרדה - ילדים הסובלים מחרדה או ביישנות קיצונית, עלולים לגלות גם "חרדה חברתית".
פורטל מס"ע | מחקרי מוח ולקויות למידה
portal.macam.ac.il › article › מחקרי-מוח
לקויות אלו יכולות לנבוע ממגוון גורמים המשפיעים על הפעילות המוחית. מחקרים שנערכו בארץ ובעולם מראים שכ־25% מהתלמידים בבתי הספר מזוהים כבעלי לקות למידה בדרגה זו או אחרת.
סוגי לקויות למידה - 13 מאמרים אקדמיים על לקות למידה או הפרעת למידה
https://dror-psy.co.il › לקויות-למידה
13 מאמרים בנושא סוגי לקויות למידה: מהי לקות למידה, מאמר אקדמי על הפרעת למידה ספציפית, מגוון מאמרים אקדמיים על סוגי ליקויי למידה, PDF ועוד.. מומלץ לקרוא!