חיפשת:

לפתוח שולחן בירושלים

אין כמו "לפתוח שולחן"... - צדקיהו - Tzidkiyahu Restaurant | فيسبوك
https://ar-ar.facebook.com › posts
אין כמו "לפתוח שולחן" בצדקיהו עם הסלטים הייחודים והטריים שלנו, הבשר הטרי והתוספות שלא יפסיקו להפתיע אתכם! ... סטקיה מספר 1 בירושלים שרות מעולה הכל ביד רחבה
שף פרטי לשולחן שוק | מתאים לכל אירוע וחגיגה - Easy chef
https://www.easychef.co.il/סגנונות-בישול/שף-פרטי-לשולחן-שוק
שולחן שוק כבר מזמן הפסיק להיות טרנד זמני. אוכל כיד המלך, שפע של מטעמים ובצלחות מעורר תיאבון. כאן שדרגנו את החבילה עם שף פרטי מומחה לשולחן שוק.
באבי ירושלים - מסעדת בשרים ב - Rest
https://babibashuk.rest.co.il
באבי ירושלים - מסעדת בשרים ב. ... לקחת פיתה לדרך או לפתוח שולחן באמצע מחנה יהודה? איך שלא תבחרו, תקבלו מנה הגונה של אוכל טוב בשוק: בשרים על האש, מסיבה של סלטי הבית ולחמים חמים מהתנור.
בשרים וסלטים: פותחים שולחן במשלוח עד הבית - משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › article
פנו את שולחן האוכל, החמגשיות בדרך! מתגעגעים לשולחן שופע כמו בשיפודיות ומסעדות בשרים? הנה כמה משלוחים שיסדרו לכם ערב של מבחר סלטים וניגובים ...
עמוד הבית - מסעדת צדקיהו | מסעדת בשרים בירושלים
https://tzidkiyahu.co.il
צדקיהו ירושלים - אתר הבית של מסעדת צדקיהו, מסעדת בשרים ברחוב יד חרוצים 21, ירושלים. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 077-2307659.
סניף ירושלים - פיורי
https://www.fiori.co.il/branches/?ContentID=28405
ירושלים | כשר. מתחם התחנה, דוד רמז 4, כשר למהדרין. 02-5874-486. אוויר הרים צלול כיין וריח של פיצה בתנור לבנים.... המבקרים במתחם התחנה בירושלים נהנים משילוב מושלם בין תרבות, פנאי וקולינריה המרוכזים ...
באגט הרכבת ירושלים - אתר הבית
https://harakevet.co.il
אצל באגט הרכבת הכשר בירושלים אפשר לפתוח שולחן מלא בסלטים, בשרים על הגריל, סטייקים וכול טוב בארוחה ענקית עם המשפחה, אפשר להגיע עם חברים טובים להינות מעסקיות צהריים במחירים שווים וגם אפשר ...
אונטופו מדריך המסעדות
https://ontopo.co.il
ontopo - מוצאים לכם מקום. מוצאים לכם מקום בקלות ובמהירות. תגידו מתי נח לכם, אנחנו נדאג לשאר. איפה חוגגים את השנה האזרחית החדשה? פותחים את 2022 במסעדות השות ...
עולים לרגל: מסעדות מומלצות בירושלים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food
מסעדות מומלצות בירושלים - מחניודה, מונא, אנה והסדנא - איפה כדאי לאכול ... מהאווירה במחניודה, דרך האלגנטיות של מונא ועד פתיחת שולחן בצ'אקרה.
פותחים שולחן: מסעדות על האש מצפון ועד דרום - מגזין Rest
https://www.rest.co.il › article
על האש: שיפוד חלוואית (שקדי עגל) בלאפה עם מבחר סלטים לבחירה. 55 שקלים. אסלאן - המעגל 58, קריית אונו, 0536245265. מהגריל הלוהט של צארום. צילום: ...
לוח הופעות ירושלים - he.mikesplacebars.com
https://www.he.mikesplacebars.com/לוח-הופעות/לוח-הופעות-ירושלים
מייקס פלייס הוא בר הופעות בירושלים. ... ", כוס הטיפים שמועברת ב ין הלקוחות בזמן שהם מנגנים כך שיש לכם הזדמנות לפתוח את הלב ואת הארנק, ... הזמנת שולחן ירושלים.
10 בראנצ'ים חדשים שמוכרחים לטעום | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/בראנצים-חדשים
כל אלה, כמובן, משמשים בסיס לתפריט שכולל 9 מנות לפתיחת שולחן ועוד עיקרית אחת כמו פראנץ' טוסט מבריוש עם מי זאהר וקומפוט היביסקוס ושמנת חמוצה או בורקסים במילוי תרד וקייל או סרטנים וריקוטה.
עצמאות על האש: 10 שיפודיות מומלצות - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
במקום לנפנף בפארק ולהזיע על הפחמים, אפשר פשוט לפתוח שולחן בשיפודיה, שתעשה עבורכם את העבודה הקשה. קבלו רשימת שיפודיות מצטיינות מכל רחבי הארץ.
מודרן - מסעדה מומלצת בירושלים
www.modern.co.il
מסעדת מודרן במוזיאון ישראל בירושלים מציעה מטבח ירושלמי עכשווי, יצירתי ובעל אמירה אישית. עיצוב המסעדה בתוך מוזיאון ישראל ונוף עמק המצלבה הנשקף ממנה, משרים אווירה ירושלמית מיוחדת במינה.
סטקיית צדקיהו - יד חרוצים 21, ירושלים - מסעדת בשרים • כשר ...
https://easy.co.il/page/8830569
הכל אודות סטקיית צדקיהו ביד חרוצים 21, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות בשרים תוכלו למצוא באתר איזי.
מנפנפים בטבע: מקומות מומלצים למנגל ביום העצמאות - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/108
מסעדות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://jerusalem.rol.co.il
חיפשתם מסעדות בירושלים? מצאתם! ברוכים הבאים למדריך מסעדות בירושלים מבית ROL. כאן תוכלו למצוא את בחירות המערכת של מסעדות מומלצות בירושלים בעזרת מנוע חיפוש ...
מסעדת שישליק בתלפיות: קונספט מהפכני בירושלים | כל העיר ירושלים
https://www.kolhair.co.il › אוכל
... את מסעדת "שישליק" בקונספט מהפכני בירושלים - שיפוד ב-12 ש"ח בלבד. ... עשיתי סיבוב בעצמי ושאלתי שניים שלושה שולחנות, איך הם נהנים מהארוחה.
ביקרנו במסעדת פלומינו - איטליה האמיתית בלב ירושלים | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/532049
18-11-2021 · בחרנו בקוקטייל של ג'ין, אפרול, ליצ'י, ג'ינג'ר ומלפפון (48 ₪). הקוקטייל היה רענן עם גוון פרחוני וטעם מיוחד שהתאים בול לפתיחת הארוחה. בגזרת האוכל, התחלנו עם פוקאצ'ת פתיחת שולחן (29 ₪).