בהבניה מתמדת - CET
www.cet.ac.il › self-regulation › Unitsההגדרה המקובלת של המושג "הכוונה עצמי בלמידה" (self-regulated learning) מתייחסת למאפיינים מטה-קוגניטיביים, מוטיבציוניים והתנהגותיים, המעידים על ההשתתפות הפעילה של הלומד או הלומדת בתהליך הלמידה. כלומר, לומדים בעלי הכוונה עצמית בלמידה מכוונים את מחשבותיהם, הרגשותיהם ופעולותיהם על-מנת ...
הגדרה עצמית של למידה וחשיבות / פסיכולוגיה - Sainte Anastasie
https://he.sainte-anastasie.org › articlesהגדרה של למידה מוסדרת עצמית. ברי צימרמן, אחד החוקרים הבולטים ביותר בתחום הלמידה העצמית, אומר זאת רגולציה עצמית אינה יכולת נפשית או מיומנות ביצוע אקדמית, ...
למידה יחידנית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › למידה_יחידניתמטרות
למידה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › למידהלמידה. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. המונח "לימוד" מפנה לכאן. לערך העוסק בארגון בינלאומי שמפיק פעילויות וכנסים בנושאי תוכן יהודי ברחבי העולם, ראו לימוד (ארגון). לְמִידָה היא תהליך של ...
למידה יחידנית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/למידה_יחידניתטיפים לפיתוח יכולת למידה עצמית | Techup פורומים
https://techup-temech.org.il › nodeליכולת למידה עצמית משקל רב בקורות החיים וגם בחיי היום יום שלנו, אז איך עושים זאת נכון ... הגדרת מטרות וקבלת חיזוקים חיוביים שיעודדו וידרבנו.
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מכוונות_עצמיתבסקירת צימרמן (Zimmerman) לתאוריות השונות של מכוונות עצמית בלמידה, הוא מונה מספר תהליכי מפתח: ויסות עצמי; הוראה עצמית; הערכה עצמית; זהות עצמית; החצנת מידע והמרתו; התבוננות עצמית; שיפוט עצמי; תגובה עצמית; אסטרטגיות לניטור ולפיקוח על הקוגניציה; מוטיבציה; הרגשות דיבור פנימי; בניית ...
למידה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/למידהלְמִידָה היא תהליך של רכישה, הרחבה או שיפור של ידע, הבנה, יכולת או מיומנות. באופן זה ניתן לתאר את הלמידה כשינוי וצמיחה בכל תחום שהוא . הלמידה מבוססת על התנסות ומובילה לשינוי קבוע יחסית בהתנהגות (או בפוטנציאל להתנהגות) של הפרט . יכולת הלמידה משותפת לאדם ולבעלי חיים. יש לה חלק חיוני ביכולת ההסתגלות של האורגניזם לסביבה בה הוא חי , ואף ישנם מינים אשר מבצעים תהליך יזום של לימוד גורים על ידי בוגרים . הלמידה מאפשרת להפיק תועלת מהניסי…
הגדרה עצמית של למידה וחשיבות / פסיכולוגיה | פסיכולוגיה, פילוסופיה ...
https://he.sainte-anastasie.org/articles/psicologia/aprendizaje-autorregulado...הגדרה עצמית של למידה וחשיבות. למידה עצמית מוסדרת יש הרבה מה לעשות עם הדרך שבה אנשים להסדיר את הרגשות שלנו, קוגניציות, התנהגויות והיבטים של ההקשר במהלך חווית למידה. בנוסף, אנו יודעים שבמיוחד ...
בהבניה מתמדת - CET
https://www.cet.ac.il/self-regulation/Units/unit1-expand.htmההגדרה המקובלת של המושג "הכוונה עצמי בלמידה" (self-regulated learning) מתייחסת למאפיינים מטה-קוגניטיביים, מוטיבציוניים והתנהגותיים, המעידים על ההשתתפות הפעילה של הלומד או הלומדת בתהליך הלמידה. כלומר, לומדים בעלי הכוונה עצמית בלמידה מכוונים את מחשבותיהם, הרגשותיהם ופעולותיהם על-מנת ...
מכוונות עצמית בלמידה - פסג"ה תל-אביב יפו
https://www.pisgatlv.co.il › self-regul...... למכוונות עצמית בלמידה (ISSDL) לצד הגדרה זו הגדרה רחבה אף יותר על פיה: “מכוונות עצמית בלמידה היא תהליך למידה מכוון שנוצר ומוערך על ידי הלומד” (ISSDL, ...
הערכה עצמית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הערכה_עצמיתהערכה עצמית הוא מונח בפסיכולוגיה המתאר את ההערכה הרגשית על שוויו של האדם, שיש לאדם על עצמו. המונח מתאר הן כיצד האדם שופט את עצמו, והן כיצד הוא מתייחס לעצמו. ההערכה העצמית מתבטאת במספר רבדים נפשיים: בתפיסה (לדוגמה, "אני ...
מה זה למידה עצמית - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › למידה_עצמיתהתקבלו 2 פירושים במילון ללמידה עצמית. למידה עצמית. אוטודידקטיות היא רכישת השכלה באופן עצמאי או באופן עצמאי למחצה. לאורך ההיסטוריה, חלק מהאוטודידקטים לא רכשו ...
אישיות : בנדורה - גישת הלמידה החברתית : ויסות עצמי ומסוגלות עצמית
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=13522ויסות עצמי ומסוגלות עצמית. על-פי בנדורה הסביבה החברתית משפיעה על התנהגות האדם. אנחנו יודעים כי לכולנו יש ציפיות באשר לתוצאות האפשריות של התנהגותנו, וזאת על סמך התנהגותנו בעבר או על סמך ...
מהי הכוונה עצמית בלמידה? - בהבניה מתמדת
https://www.cet.ac.il › unit1-expandמהי הכוונה עצמית הלמידה? ההגדרה המקובלת של המושג "הכוונה עצמי בלמידה" (self-regulated learning) מתייחסת למאפיינים מטה-קוגניטיביים, מוטיבציוניים והתנהגותיים, ...
הגדרה עצמית של למידה וחשיבות / פסיכולוגיה | פסיכולוגיה ...
he.sainte-anastasie.org › articles › psicologiaהגדרה עצמית של למידה וחשיבות למידה עצמית מוסדרת יש הרבה מה לעשות עם הדרך שבה אנשים להסדיר את הרגשות שלנו, קוגניציות, התנהגויות והיבטים של ההקשר במהלך חווית למידה.
מהי למידה עצמית? המשמעות של למידה עצמית | Easy LMS
https://www.easy-lms.com › item10384למידה בכיתה היו פופולריים יותר מלמידה בקצב אישי שבו העובדים יכולים ללמוד בעצמם. לאחרונה למידה עצמית הפכה פופולארית יותר ככל שהחינוך עובר ...
אסטרטגיית למידה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אסטרטגיית_למידהאסטרטגיית למידה היא הליך או תוכנית פעולה המיועדים להשגת מטרות לימודיות בצורה יעילה. במובן הרחב, אסטרטגיה היא תכנון דרך פעולה במספר שלבים מוגדרים ומנומקים, ובעלי אלטרנטיבות שונות לחלופה ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › TipuachLomedמוקירים ומכירים בערך רעיונות חינוך מן הסוג של טיפוח הכוונה עצמית אצל הלומד ... הגדרה. מלאה למאפיינים. ,. ראו בנספח .) סביר להניח. כי בהתפתחות הלומד.
הערכה עצמית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הערכה_עצמיתהערכה עצמית הוא מונח ב פסיכולוגיה המתאר את ההערכה ה רגשית על שוויו של האדם, שיש לאדם על עצמו. המונח מתאר הן כיצד האדם שופט את עצמו, והן כיצד הוא מתייחס לעצמו. ההערכה העצמית מתבטאת במספר רבדים ...
הכוונה עצמית ללמידה - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › הכוונה-עצמי...תיאורית לימוד מסורתית המוכרת בשם self-directed learning (SDL) ( למידה עצמית מכוונת) מהווה בסיס שיכול לעזור לבנות תצורות של מערכת עצמית העוזרת לסטודנטים לשפר את ...
רפלקציה עצמית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
https://pop.education.gov.il/teaching-tools/teaching-practices/search-teaching...בזמנים של למידה מרחוק, אפשר לעודד תלמידים לבצע התבוננות עצמית וליצור יומנים אישיים ויזואליים מחומרים ממוחזרים שיש בבית (או כאלה שבדרך לפח), ולהמחיש בעזרתם חמישה דברים שעשו להם טוב במהלך היום.
למידה עצמית הגדרה - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › למידה-עצמית-הגדרהחיפשת: למידה עצמית הגדרה. srch.co.il · מידע אודותפרסום · תנאי שימושפרטיותיצירת קשר.
מכוונות עצמית בלמידה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מכוונ...מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית שאליה הוא שואף ...
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכוונות_עצמית_בלמידהבסקירת צימרמן (Zimmerman) לתאוריות השונות של מכוונות עצמית בלמידה, הוא מונה מספר תהליכי מפתח: ויסות עצמי; הוראה עצמית; הערכה עצמית; זהות עצמית; החצנת מידע והמרתו; התבוננות עצמית; שיפוט עצמי; תגובה עצמית; אסטרטגיות לניטור ולפיקוח על הקוגניציה; מוטיבציה; הרגשות דיבור פנימי; בניית סכמות או תאוריות
פדגוגיה - Edu
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/Special/pedagogy/...הפרעת למידה; ... נחישות עצמית כוללת: בחירה, קבלת החלטות, פתרון בעיות, הגדרת מטרות ותוצרים, סינגור עצמי, יעילות עצמית, ידע והבנה של עצמי, פיקוח ובקרה עצמית, הערכה עצמית ועידוד עצמי, לקיחת סיכונים ...