פוסט 9 – למידה רב-תחומית: תפסת מרובה -תפסת, לא? | literalike
https://literalike.wordpress.com › פוסט...למידה בינתחומית (אינטר-דיסציפלינרית) – למידה שנמצאת על הגבול או בתחום המשותף בין שני תחומים שונים. למידה רב-תחומית (מולטי-דיסציפלינרית) ...
פיתוח מערכות מולטי דיסציפלינאריות | מקצועיות ללא פשרות | ארק ...
www.arc-automation.co.il › מאמרים › פיתוחארק אוטומציה מתמחה בתחום פיתוח מערכות מולטי-דיסציפלינריות המשקללות מגוון יכולות הנדסיות לכדי יצירת מופת המובילה רמות חדשות של יעילות ותחכום בתהליכי הייצור. מערכת מולטי-דיסציפלינארית הינה מערכת הבנויה ממחלקות שונות אשר ביניהן מתקיימת אינטראקציה.
גישה רב-תחומית - למידה יוצאת מהמסגרת / ד"ר מירה טנצר - Google ...
https://sites.google.com › multidisciplinהגישה הרב-תחומית (מולטי-דיסציפלינרית) בהוראה מדגישה את הרעיון של שילוב בין תחומי דעת שונים בהוראה וטיפוח תפיסה מערכתית בקרב התלמידים.
פיתוח מערכות מולטי דיסציפלינאריות | מקצועיות ללא פשרות ...
https://www.arc-automation.co.il/מאמרים/פיתוח-מערכות-מולטי...ארק אוטומציה מתמחה בתחום פיתוח מערכות מולטי-דיסציפלינריות המשקללות מגוון יכולות הנדסיות לכדי יצירת מופת המובילה רמות חדשות של יעילות ותחכום בתהליכי הייצור. מערכת מולטי-דיסציפלינארית הינה מערכת הבנויה ממחלקות שונות אשר ביניהן מתקיימת אינטראקציה.
גישה רב-תחומית - למידה יוצאת מהמסגרת / ד"ר מירה טנצר
https://sites.google.com/site/learningoutoranim/multidisciplinלמעשה, במיוחד בתחילת דרכה, הכינוי המקובל היה "גישה בינתחומית" (אינטר-דיסציפלינרית), גישה המדגישה את המחבר בין תחומי הדעת השונים, גם על חשבון העמקה בכל אחד מהם [1]. …
מולטידיסציפלינרי - ויקימילון
he.wiktionary.org › wikiמתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי.
פוסט 9 – למידה רב-תחומית: תפסת מרובה -תפסת, לא? | literalike
literalike.wordpress.com › 2016/06/01 › פוסט-9Jun 01, 2016 · כשבחרתי ללמוד ספרות באוניברסיטה, היה לי ברור – זהו התחום שבו אני רוצה להתמקד ולעסוק. לא היסטוריה, מדעים או פסיכולוגיה; לא מקרא או ביולוגיה או אנגלית.
גישה רב-תחומית - למידה יוצאת מהמסגרת / ד"ר מירה טנצר
sites.google.com › site › learningoutoranimלמעשה, במיוחד בתחילת דרכה, הכינוי המקובל היה "גישה בינתחומית" (אינטר-דיסציפלינרית), גישה המדגישה את המחבר בין תחומי הדעת השונים, גם על חשבון העמקה בכל אחד מהם [1]. הגישה הבינ-תחומית נולדה כגישה...
מולטי דיסציפלינרי - ברכה או קללה? - Shimon says | שמעון אומר
https://shimonsays.co.il/multidisciplinaryAug 18, 2018 · החוג הראשון שלי שאני זוכר היה בימי שבת עוד בבריה“מ – בזמן שפה בשבתות הולכים לים או נחים בבית – שם שלחו את הילדים לסדנאות שיפור. ככה בגיל 6 בימי שבת – קיבלתי זונדה של לימודי אומנות, רישום, פיסול, מחול וכו‘…אף אחד מהם לא המקצוע שלי היום, אבל אני חושב שהחוג הזה היווה בסיס מאוד ...
מולטידיסציפלינרי - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/מולטידיסציפלינרימתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי.
למידה רב תחומית מצגת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › למידה-רב-תחומית-מצגתלמידה רב תחומית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי ... גישה רב-תחומית הגישה הרב-תחומית (מולטי-דיסציפלינרית) בהוראה מדגישה את הרעיון של שילוב בין תחומי דעת ...
פיתוח אוריינות מדעית בסביבת למידה מולטי - דיסציפלינרית
http://stwww1.weizmann.ac.il › sites › seat-3-round-1-Sagaפיתוח אוריינות מדעית בסביבת למידה מולטי. -. דיסציפלינרית. סגא רביע. , ב. ית ספר קהילתי למצוינות בית ברל. , כפר סבא,. ד"ר עידית אדלר. , בית ספר לחינוך,.
אשכולות למידה – רציונל - הבוסתן - בית חינוך בתנועה
https://www.habustan.education › post › learning-rational... הלמידה ולבחון מחדש את תפקידה של המערכת בתהליכי הצמיחה וההתפתחות של הלומד. המערכת מחפשת עוד ועוד דרכים לקיים למידה מולטי-דיסציפלינרית, אשר מבוססת על חקר,
הגישה הרב תחומית בחינוך - רב תחומי עמל רמות ע"ש ניומן באר שבע
http://bs.amalnet.k12.il › ...הגישה הרב-תחומית (מולטי-דיסציפלינרית) בהוראה מדגישה את הרעיון של שילוב בין תחומי דעת שונים בהוראה וטיפוח תפיסה מערכתית בקרב התלמידים.
דיסציפלינה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דיסציפלינהדיסציפלינות רבות מחולקות לתת-דיסציפלינות ("ענפים"), אשר קווי התיחום ביניהם הם לעיתים קרובות שרירותיים ולא ברורים. בתחום ה חינוך, כל מקצוע הנלמד בבית הספר מכונה "דיסציפלינה". מבנה של דיסציפלינה מעין זו מושתת על מספר גורמים: הנחות יסוד, מטרות, כללים, אופן ארגון החומר, ודרכי ...
דילמות חינוכיות - יורם הרפז
https://yoramharpaz.com › educational_dilemasלמידה מעמיקה של נושא אחד מתפרשת בהכרח גם לנושאים אחרים. ,. כך שהעומק כולל גם כיסוי ... הדיסציפלינות ונלמדים מנקודות מבט דיסציפלינריות אחדות. (. מולטי.
גישה רב תחומית (מולטי-דיסציפלינריות) - מאמרים
https://www.articles.co.il › article › גי...גישה רב תחומית (מולטי-דיסציפלינריות). מאת יריב בבלי 07/01/2013 | נצפה 6597 פעמים. ב"ה. הגישה הרב תחומית בוחנת נושא או תופעה בכמה דיסציפלינות,.
למידה אינטרדיסציפלינריות
http://education.academy.ac.il › SystemFilesAalto University was established in 2010 as a merger of three major Finnish universities: the Helsinki University of Technology (est 1849), ...
אשכולות למידה – רציונל
https://www.habustan.education/post/learning-rationalהוא יכול להיות נושא (איכות סביבה, חברה וקהילה, דמוקרטיה וכו'), דיסציפלינה (מתמטיקה, אנגלית, שפה וכו'), מיומנות (מיומנויות למידה, חנ"ג וכו') או כל דבר אחר. 5.3. לכל אשכול יש רכז\ת אשר מגדיר את החוט המקשר בין הנושאים השונים באותו אשכול.
מולטי דיסציפלינרי - ברכה או קללה? - Shimon says | שמעון אומר
shimonsays.co.il › multidisciplinaryAug 18, 2018 · החוג הראשון שלי שאני זוכר היה בימי שבת עוד בבריה“מ – בזמן שפה בשבתות הולכים לים או נחים בבית – שם שלחו את הילדים לסדנאות שיפור. ככה בגיל 6 בימי שבת – קיבלתי זונדה של לימודי אומנות, רישום, פיסול, מחול וכו‘…אף אחד מהם לא המקצוע שלי היום, אבל אני חושב שהחוג הזה היווה בסיס מאוד ...
פוסט 9 – למידה רב-תחומית: תפסת מרובה -תפסת, לא? | literalike
https://literalike.wordpress.com/2016/06/01/פוסט-9-תפסת-מרובה-תפסת-לאJun 01, 2016 · כשבחרתי ללמוד ספרות באוניברסיטה, היה לי ברור – זהו התחום שבו אני רוצה להתמקד ולעסוק. לא היסטוריה, מדעים או פסיכולוגיה; לא מקרא או ביולוגיה או אנגלית.