חיפשת:

למה משמש שול הדרך בדרך מהירה?

: 61 ' מס נושא נסיעה בדרך שאינה עירונית
http://meyda.education.gov.il › traffic-questions-16
מהי המהירות המרבית שבה מותר לנהוג בכלי רכב נוסעים פרטי בדרך שאינה. עירונית. ,. שיש לאורכה שטח הפרדה בנוי ... למה משמש שול הדרך בדרך מהירה.
לימוד תאוריה - מבחני תיאוריה - אופנועים וקטנועים
http://learndrive.co.il › לימוד תאוריה
למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש? כדי ליצור רווח מהתנועה שמהכיוון הנגדי והקטנת הסיכון לתאונה חזיתית. למה משמש שול הדרך בדרך מהירה?
רכב משא קל «C1» - למד שלי
http://l4me.org.il › ... › בטיחות
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? ... בתמונה שלפניך, תגובת הנוהגים בדרך לרכב היוצא מהחנייה אינה ברורה. כיצד צריך להגיב נהג המשאית במצב זה?
לשאלה הקודמת
http://www.derech.co.il › LomdaPage
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? תשובה: מקום מילוט במקרה של סכנה. הסבר לתשובה. אחד היתרונות הבולטים לנסיעה בימין הדרך היא האפשרות לצאת אל מעבר לשפת הכביש, ...
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? - מתאוריה מבחני תאוריה
https://www.meteoria.co.il/repository/question/890
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני. מקום מילוט במקרה של סכנה ...
תאו - מבחני תאוריה - למה משמש שול הדרך בדרך מהירה?
https://teo.co.il/questions/a/413
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. מקום מילוט במקרה של סכנה. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני. זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף.
תאו - מבחני תאוריה - למה משמש שול הדרך בדרך מהירה?
https://teo.co.il/questions/c/453
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? מקום מילוט במקרה של סכנה. זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד.
נוהג - לימוד תאוריה - מבחן תאוריה - למה משמש שול הדרך בדרך ...
https://m.noeg.co.il/questions/b/464
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף. מקום מילוט במקרה של סכנה.
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? - תאו - מבחני תאוריה
https://teo.co.il › questions
מאגר שאלות תאוריה - מבחן רכב ציבורי (D). למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק ...
שולי הדרך | לימוד תאוריה - עברתי
http://www.avarti.co.il › פרק-ב › שולי-...
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? בטיחות · שאלה למבחן לדוגמה · שולי הדרך ... מה הן הפעולות שעליך לנקוט לפני ירידה מתוכננת לשול בדרך שאינה עירונית?
נוהג - למה משמש שול הדרך בדרך מהירה?
https://noeg.co.il/questions/636/view.html
נוהג לימוד תאוריה בחינם. האתר והאפליקציה המובילים ללימוד תאוריה בארץ. האתר מכיל את כל חומרי הלמידה והמבחנים העדכניים ביותר. הרשמו לנוהג ותעברו בקלות את מבחן התאוריה.
שאלה | למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? - QuizMe
https://www.quizme.co.il/question/2850
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני.
נהג חדש - תיאוריה | תרגול תאוריה לרכב פרטי
https://www.nahaghadash.co.il › theo...
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? תמרור 3079.jpg. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק בנתיב הימני.
שאלה | למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? - QuizMe
https://www.quizme.co.il › question
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? שאלות תאוריה בטיחות · לחץ כאן לכל השאלות. למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? -. 1. +. שאלה #2850. זה מקום חנייה ועצירה לצורך ...
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? - מתאוריה מבחני תאוריה
https://www.meteoria.co.il › question
למה משמש שול הדרך בדרך מהירה? זה מקום חנייה ועצירה לצורך התרעננות של נהג עייף. מקום עצירה לשיחות בטלפון הנייד. זה נתיב המשמש לעקיפת רכב אטי הנוסע שלא כחוק ...