חיפשת:

למה הכוונה במונח נהיגה במהירות סבירה

לימוד תאוריה - מבחני תיאוריה - טרקטור
http://learndrive.co.il › לימוד תאוריה
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? ... למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש? ... למה תתרום נהיגה מתונה של הנוהג ברכב, ללא האצות גסות של המנוע?
מהי מהירות סבירה בעת נהיגה
https://www.fridmanwork.com/ADVX-lawyers119526.html
מהי מהירות סבירה בעת נהיגה ? תקנה 51 לתקנות התעבורה, התשכ"א-1961 מטילה על נהג את החובה לנהוג באופן נאות, "במהירות סבירה בהתחשב בכל הנסיבות ותנאי הדרך והתנועה בה, באופן שיקיים בידו את השליטה המוחלטת ברכב".
תאו - מבחני תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
https://teo.co.il/questions/1/914
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. נהיגה המאפשרת לנהג גם …
תאו - מבחני תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
teo.co.il › questions › 1
נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים ...
נהג חדש - תיאוריה | תרגול תאוריה לרכב פרטי
https://www.nahaghadash.co.il/theory_exercise.php?license_type=B&id=25
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק.
נהג חדש - תיאוריה | מבחן תאוריה לרכב פרטי
https://www.nahaghadash.co.il › theo...
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק.
תאו - מבחני תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
teo.co.il › questions › b
נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. השאלה הקודמת השאלה הבאה.
מהירות נסיעה | Other Quiz - Quizizz
https://quizizz.com/admin/quiz/5b263ddd9166bb001a7f1b20/-
36 Questions Show answers. Question 1. SURVEY. 120 seconds. Q. למה הכוונה במונח ''נהיגה במהירות סבירה''? answer choices. נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה ...
תאו - מבחני תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
teo.co.il › questions › c
נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק.
נוהג - לימוד תאוריה - מבחן תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה ...
m.noeg.co.il › questions › b
נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת. נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן ...
: '9 נושא מס מהירות ונטילת סיכונים
http://meyda.education.gov.il › traffic-questions-09
מהי מהירות סבירה בעת נהיגה ... אסור לנסוע במהירות הגבוהה מן המהירות המרבית המותרת ... לְמה הכוונה במונח. " נהיגה במהירות סבירה.
נוהג - לימוד תאוריה - מבחן תאוריה - למה הכוונה במונח ...
https://m.noeg.co.il/questions/b/1032
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב.
לשאלה הקודמת
http://www.derech.co.il › LomdaPage
למה הכוונה במונח נהיגה במהירות סבירה? ... בכל מקרה ניסע במהירות שאינה עולה על המהירות המוגבלת על פי החוק באותו מקום.
שאלה | למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? - QuizMe
https://www.quizme.co.il › question
נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. | נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. | נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, ...
שאלה | למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? - QuizMe
https://www.quizme.co.il/question/2770
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב.
מאגר השאלות בנושא: כל השאלות - nehiga.co.il - תרגול תיאוריה ...
http://www.nehiga.co.il › מאגר-שאלות-...
מהי מהירות סבירה בעת נהיגה? ... מהו היתרון שיש לנהג בנסיעה במהירות נמוכה במצבים מסוכנים? ... למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
תאו - מבחני תאוריה - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
https://teo.co.il/questions/b/1032
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. נהיגה במהירות לפי ...
מאגר שאלות ותשובות בנושא בטיחות למבחן נהיגה עיוני ממוחשב
https://www.daniel4all.co.il › ftp › my_files › files
עליך לאותת ביד שמאל ולהשתלב במהירות בתוך זרם התנועה. ... למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש? ... למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
מהירות הנסיעה וחובת האטה | לימוד תאוריה - עברתי
http://www.avarti.co.il › פרק-ב › מהירו...
למה הכוונה במונח ''נהיגה במהירות סבירה&... בטיחות · מהירות הנסיעה וחובת האטה. לימוד תאוריה שאלות מהמבחן. למה הכוונה במונח ''נהיגה במהירות סבירה''?
0807. למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? - טסט ראשון
www.test1.co.il › 0807-למה-הכוונה
0807. למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת.
הגורמים לאובדן שליטה ברכב
l4me.org.il/he/drv-right/know-more-drive/loss-vehicle-control
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת.
0807. למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? - טסט ראשון
https://www.test1.co.il/0807-למה-הכוונה-במונח-נהיגה-במהירות...
0807. למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב. נהיגה המאפשרת ...
נוהג - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
https://noeg.co.il/questions/1453/view.html
למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"? ... נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן …
מבחן תאוריה לרכב משא קל
http://testil.com › מבחן-תאוריה
עליך לאותת ביד שמאל ולהשתלב במהירות בתוך זרם התנועה. ... יש להתקרב בזהירות ולעבור את הצומת במהירות. ... הגדלת רדיוס הסיבוב, כדי לשמור על מהירות סבירה.
נוהג - למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?
noeg.co.il › questions › 1453
נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה. נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק. הסבר: נהיגה לפי תנאי הדרך אך מבלי לעבור את המהירות המותרת.
מהירות נסיעה | Other Quiz - Quizizz
quizizz.com › admin › quiz
האטת מהירות הנסיעה לפני כניסה לדרך מהירה. האטת הרכב – ואף עצירה – בכל מקרה שצפויה סכנה. האטה למהירות סבירה לפני התחלת ירידה ארוכה. Tags: Question 16. SURVEY. 120 seconds. Q. בתמונה שלפניך, תגובת הנוהגים בדרך לרכב היוצא מהחנייה אינה ברורה.