חיפשת:

לימודי בוטניקה האוניברסיטה הפתוחה

תואר ראשון ותואר שני לומדים באוניברסיטה הפתוחה
https://academic.openu.ac.il/campaigns/join-now/Pages/default.aspx
האוניברסיטה הפתוחה מציעה יותר מ-700 קורסים ללימודי תואר ראשון, תואר שני, לימודי תעודה ולימודי תעודת הוראה, במגוון רחב של תחומים. וכן, אצלנו אפשר לשלב קורסים מתחומי לימוד שונים. איך לומדים?
האוניברסיטה הפתוחה – לימודי מדעי הטבע לתואר ראשון - לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...
בין הנושאים הנלמדים: מיקרו ביולוגיה, זואולוגיה, בוטניקה, כימיה, כימיה אורגנית, כימיה פיזיקלית, מתמטיקה, מדעי הצומח, נוירוביולוגיה, בוטניקה, חקר האדם והסביבה, ...
לימודי בוטניקה | פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי - iLimudim
http://www.ilimudim.co.il › forum
כמה זמן זה לימודי בוטניקה? ... מה ההבדל בין לימודי מדעי הטבע לבוטניקה? ... אגרונומיה ניתן ללמוד רק בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ...
לימודי בוטניקה - תואר ראשון - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il › b...
הבוטניקאים פועלים במסגרת עבודתם בתחומים הקשורים בביוטכנולוגיה, הגנת הצומח, הדרכה חקלאית, איכות הסביבה, גידול צמחים, הפקת יבולים, מיון צמחים, אבולוציה במחזור חיי ...
לימודי בוטניקה, מדעי הצמח - תואר ראשון - מכללות
https://www.michlalot.co.il › botany
רוצים להכיר מקרוב את עולמם המופלא של הצמחים? בואו לקרוא על לימודי תואר ראשון בבוטניקה במכללות המובילות - מהם תנאי הקבלה, מהו משך הלימודים ועוד.
לימודי תואר ראשון במדעי החיים - מכללת רמת-גן
https://www.rgc.co.il › תואר ראשון
תואר ראשון במדעי החיים באוניברסיטה הפתוחה מציע מגוון מסלולי לימוד. היכנסו עכשיו לאתר מכללת רמת גן לקרוא על לימודים אקדמיים ללא בגרות ופסיכומטרי.
לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה - דיפלומה
https://www.openu.ac.il/diploma/about-us/about-schools.html
לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה האוניברסיטה הפתוחה מפעילה את לימודי החוץ. לימודי החוץ מציעים למידה תמידית לאורך כל החיים ומאפשרים לסטודנטים שלנו להיות חלק מקהילה לומדת.
בוטניקה - עולם הצמח: יסודות ביולוגיים של צמח (תשפא_ב ...
https://mymoodle.oranim.ac.il/enrol/index.php?id=11452&lang=en
ב- יחידת לימוד בנושא בוטניקה מספר לימודי של האוניברסיטה הפתוחה ההערכה היא 80% ה MOOC. ו. 20% יחידת הלימוד בוחן בית Teacher: ראיד מועלם
תואר ראשון BA - מגוון קמפוסים ברחבי הארץ | האוניברסיטה הפתוחה
https://academic.openu.ac.il › degrees › pages
לימודי תואר ראשון עם עשרות תכניות לימוד בקמפוסים ברחבי הארץ, לימודים ברמה אקדמית גבוהה ללא תנאי קבלה ובהתאמה לקצב החיים שלך. לייעוץ ומידע נוסף, היכנסו.
תואר ראשון בחקלאות, בוטניקה, לימודי אגרונומיה | זה לימודים
http://www.zelimudim.co.il › חיפוש-לי...
לימודי חקלאות, תואר בבוטניקה או לימודי אגרונומיה יכולים לספק לכם כיוון מרתק לחיים. ... האקדמית תל חי, באוניברסיטה הפתוחה, בטכניון ובמכללה הטכנולוגית רופין.
האוניברסיטה הפתוחה – לימודי מדעי הטבע לתואר ראשון - אתר ...
https://www.universities-colleges.org.il/מדעי-הטבע-האוני-הפתוחה
לימודים באוניברסיטה הפתוחה: משנת 1976 האוניברסיטה הפתוחה פתחה את שעריה לכל מי שמעוניין ללמוד קורסים בודדים, תואר ראשון או לימודים מתקדמים בשיטת לימודים גמישה וייחודית. שיטות ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה מבוססת על "למידה מרחוק".
לימודי ביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה
https://www.limudi.co.il/אוניברסיטאות/האוניברסיטה-הפתוחה...
בתואר ראשון בביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה לומדים על החי, הצומח והמיקרוב. בשונה ממסגרות אוניברסיטאיות אחרות, באוניברסיטה הפתוחה המחקר פחות מפותח, שכן האוניברסיטה בנוייה יותר על קורסים ייעודיים ופחות על מאמרים מפורסמים. קבל מידע על לימודי ביולוגיה >.
לימודי תעודה באוניברסיטה הפתוחה • Elimudim
www.elimudim.co.il/לימודי-תעודה/האוניברסיטה-הפתוחה
לימודי תעודה באוניברסיטה הפתוחה נועדו לאפשר לכל אחד להעשיר את עצמו במגוון תחומי ידע, לפתח את יכולותיו ולזכות בהכשרה שעשויה לתרום לא רק לאישיות אלא גם לפיתוח הקריירה.
לימודי בוטניקה - תואר ראשון - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il/ba/botany.php
בפני בוגרי לימודי תואר ראשון בבוטניקה עומדות אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות, שכן בעלי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום זה נחשבים למבוקשים ונדרשים במיוחד בשוק העבודה. הבוגרים יוכלו להשתלב בעבודה במסגרת תחומי הגנת הצומח, ביוטכנולוגיה, הדרכה חקלאית, איכות הסביבה, תחומי המחקר ...
לימודי ביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה - לימודים
https://www.limudi.co.il › אוניברסיטאות
בתואר ראשון בביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה לומדים על החי, הצומח והמיקרוב. ... ביולוגיה חישובית, ביולוגיה מולקולארית, גנטיקה, בוטניקה, ביוטכנולוגיה, זואולוגיה, ...
לימודי בוטניקה | פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי
www.ilimudim.co.il/forum/2/48416
Oct 26, 2010 · לימודי בוטניקה - שלום! כמה זמן זה לימודי בוטניקה? ומה האפשרויות תעסוקה במקצוע ואיפה אפשר לעבוד בזה? כמה מרוויחים? מה יותר כדאי ללמוד בוטניקה או אגרונומיה? מה ההבדל בין לימודי מדעי הטבע לבוטניקה?
מדעי החיים במגמת בוטניקה | אוניברסיטת בר-אילן
https://www.biu.ac.il › tracks
התוכנית לתואר שני במדעי החיים במגמת בוטניקה עוסקת בכל ההיבטים של חיי הצמחים, במבנה שלהם, בהתפתחות, בגדילה, ברבייה, בחילוף החומרים, במחלות, בתכונות כימיות ...
לימודי פיזיקה באוניברסיטה הפתוחה
https://www.limudi.co.il/אוניברסיטאות/האוניברסיטה-הפתוחה...
השילוב הטבעי של פיזיקה ומתמטיקה מאפשר באוניברסיטה הפתוחה להרחיב את הידיעה המדעית ולקבל הסמכה מלאה כמתמטיקאי או כפיזיקאי מדופלם. מכיוון שבאוניברסיטה הפתוחה הלימודים מתבססים על עבודה עצמית, זהו תואר שלא פשוט להשלימו, והוא דורש יכולת אנליטית ומתמטית גבוהה.
מדעי הצמח בחקלאות | הרשמה לאוניברסיטה העברית
https://info.huji.ac.il › bachelor › Pla...
תכנית הלימודים שלנו מציעה לסטודנטים לימוד מעמיק של מדעי הצמח והכנה מקיפה לקראת אתגרי האגרוטכנולוגיה ... קיים אפיק מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה לחוג לשנה ב'.
לימודים לתואר ראשון, שני ולימודי תעודה | האוניברסיטה הפתוחה
https://www.openu.ac.il
אצלנו תמצאו מגוון מסלולי לימוד לתואר ראשון, שני ולימודי תעודה בעשרות מרכזי לימוד ברחבי הארץ, עם דגש על גמישות, חדשנות ואיכות ההוראה. הצטרפו להצלחה עוד היום!