חיפשת:

ליגת כדורסל גברים

ליגת ווינר סל (ליגת העל בכדורסל) טבלאות ומשחקים - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › כדורסל
ליגת העל בכדורסל משחקים, חדשות, כתבות ופרשנות כל העדכונים על הליגה ... ליגת העל בכדורסל: טבלאות, תוצאות ומשחקים ... כדורסל ליגת העל 2021/22 מחזור 14.
עונת 2021-22 | טבלת הליגה - מנהלת ליגת העל בכדורסל
https://basket.co.il › table
טבלת הליגה ; # · 1 ; שם הקבוצה · הפועל י-ם ; % · 69.2% ...
מנהלת ליגת העל בכדורסל
basket.co.il
מנהלת ליגת העל בכדורסל דלג לתוכן העמוד(מקש קיצור 1) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 2) דלג לצור קשר(מקש קיצור 3) דלג לנגישות באתר (מקש קיצור 4)
ליגה לאומית בכדורסל - חדשות, טבלאות, לוח משחקים ותקצירים ...
www.sport5.co.il › liga
ליגה לאומית בכדורסל באתר ערוץ הספורט - חדשות ועדכונים על ליגה לאומית בכדורסל, סקירות משחקים, טבלת הליגה, כתבות ופרשנויות וכמובן תקצירי משחקים עכשיו באתר ערוץ הספורט!
IBBA: איגוד הכדורסל הישראלי
https://ibasketball.co.il
ליגת העל בכדורסל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ליגת...
הליגה הלאומית לכדורסל הוקמה בישראל בשנת 1954. עוד קודם לכן התקיימו משחקי כדורסל בארץ, או בצורה חובבנית ובלתי מסודרת או במסגרת ליגות אגודתיות (הפועל/ מכבי).
אליפות העולם בפלאג פוטבול: מקום 9 לגברים | ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il/nfl/article/794438
Dec 09, 2021 · כדורסל ישראלי. ליגת ווינר סל ... (גברים ונשים) זכו במקום הראשון ובמדליית הזהב. במקום השני זכו נבחרת מקסיקו (גברים ונשים) ובמקום השלישי בגברים זכתה נבחרת פנמה, ובנשים נבחרת אוסטריה. ...
איגוד הכדורסל הישראלי - IBBA
ibasketball.co.il
Jan 16, 2022 · האתר הרשמי של איגוד הכדורסל הישראלי. שידורים, תקצירים, חדשות, לוח המשחקים, טבלאות וכל העדכונים הרשמיים מכל הליגות והנבחרות בכדורסל הישראלי – בנשים ובגברים.
ליגת העל כדורסל גברים | ספסל
safsal.co.il
ליגת העל בכדורסל גברים. נתניה - רוצה ליגת על? תוכיחי לא קלים החיים של קבוצה שרוצה להעלות "כקבוצה שניה" מהליגה הלאומית לליגת העל.
"היא מחזיקה אותנו יפה": המאמנת הראשונה בליגת גברים …
https://www.haaretz.co.il/sport/basketball/.premium-MAGAZINE-1.10517588
Jan 06, 2022 · "קורה פה משהו אחר": הטבלה לא משקרת, ליגת העל התהפכה לחלוטין; במקום לככב ביורוליג הוא מצא את עצמו נאבק על דקות בישראל. האם הוא יחזור לעצמו?
ONE: לאומית גברים
www.one.co.il › Basketball › League
ONE: לאומית גברים. אקס הפועל ירושלים ניפץ את הסל בהטבעה. אקס הפועל ת"א מטביע לשאקיל על הראש זה לא כדור ולא נעליים, זה פשוט סושי נדיר עזבו שטויות, ככה צריך לחגוג שער.
מנהלת ליגת העל בכדורסל
https://basket.co.il
מנהלת ליגת העל בכדורסל. דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור 1) דלג לתפריט תחתון (מקש קיצור 2) דלג לצור קשר (מקש קיצור 3) דלג לנגישות באתר (מקש קיצור 4) En.
"היא מחזיקה אותנו יפה": המאמנת הראשונה בליגת גברים בישראל ...
www.haaretz.co.il › sport › basketball
Jan 06, 2022 · כדורסל נשים זה בלב, אבל אני מאוד אוהבת כדורסל גברים. זה משהו חדש ואחר. ראיתי כדורסל (מאז) שהייתי קטנטנה - ליגה ראשונה, מכבי בימי חמישי, דורון שפר בקונטיקט.
ליגת העל כדורסל גברים | ספסל
https://safsal.co.il › ליגת-העל
ליגת העל בכדורסל גברים.
ליגה לאומית בכדורסל: טבלאות, תוצאות ומשחקים - וואלה! ספורט
sports.walla.co.il › category › 320
Dec 21, 2021 · כדורסל. ליגת העל ... גברים. המאמן, שלאורך רוב הקריירה הדריך נשים, ינסה להחזיר את הירוקים לליגת ...
ליגת העל בכדורסל - חדשות, טבלאות, לוח משחקים ותקצירים - ערוץ ...
https://www.sport5.co.il › כדורסל
ליגת העל בכדורסל באתר ערוץ הספורט - חדשות ועדכונים על ליגת העל בכדורסל, סקירות משחקים, טבלת הליגה, כתבות ופרשנויות וכמובן תקצירי משחקים עכשיו באתר ערוץ ...
טבלת ליגת העל בכדורסל - Ynet
https://z.ynet.co.il › SportTables
ליגת העל כדורסל גברים | ספסל
https://safsal.co.il/?liga=גברים/ליגת-העל
נתניה - רוצה ליגת על? תוכיחי לא קלים החיים של קבוצה שרוצה להעלות "כקבוצה שניה" מהליגה הלאומית לליגת העל. אליצור עירוני נתניה חוותה זאת על בשרה, ונראה שהחלום מתרחק ממנה.
ליגה לאומית בכדורסל - חדשות, טבלאות, לוח משחקים ותקצירים ...
https://www.sport5.co.il/liga.aspx?FolderID=1356
ליגה לאומית בכדורסל - חדשות, טבלאות, לוח משחקים ותקצירים - ערוץ הספורט.
ONE: לאומית גברים
https://www.one.co.il/Basketball/League/998
כדורסל ישראלי; ליגת ווינר; ליגה לאומית גברים; ליגת העל נשים; גביע המדינה בכדורסל; נבחרת ישראל בכדורסל ; כדורסל עולמי; יורוליג; יורוקאפ; nba; ליגה ספרדית בכדורסל; ליגה יוונית
איגוד הכדורסל הישראלי - IBBA
ibasketball.co.il
Jan 16, 2022 · ליגות. גביעים בוגרים נוער נערים א נערים ב ילדים א ילדים ב קטסל א קטסל ב אגודות ידידות. גברים נשים גברים - נשים. וידאו. ערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל. ערוץ היוטיוב של איגוד הכדורסל. גביע המדינה – משחקים מלאים. וידאו עונת 2019/20. וידאו עונת 2018/19.
ONE VOD: זאת ג'נה, תחביבים: להשפיל גברים בכדורסל
https://www.one.co.il/VOD/Play/79013/...
ליגת אורביט (תיכונים) תקצירי גביע הטוטו; בריאות וכושר; ליגת אורבן פוצ'יוולי; אתגר הקליעות; תקצירי ליגה צרפתית; one on one עם יורם ארבל; תוכנית הדיבוב; אוהדים עם סטייל; תקצירי הגביע הטורקי; ספורט ביזנס
אליפות רוסיה בכדורסל גברים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אליפות_רוסיה_בכדורסל_גברים
אליפות רוסיה בכדורסל גברים היא אליפות המדינה בכדורסל גברים ומתייחס לתחרויות הכדורסל הבכירות ברוסיה. בשנים 1992–2010 הסופרליגה הרוסית בכדורסל (רוסית: Баскетбольная суперлига, אנגלית: Russian Basketball Super League) הייתה הליגה הגבוהה מבין ליגות הכדורסל ברוסיה. הליגה הכילה 9 קבוצות בעונתה האחרונה (2010) כשליגת המשנה שלה (סופרליג…
לאומית גברים - ONE
https://www.one.co.il › League
ONE: אתר הספורט המוביל בישראל. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות LIVE וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם.
ליגת העל בכדורסל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ליגת_העל_בכדורסל
ליגת העל בכדורסל (נקראת גם ליגת וינר בכדורסל או ליגת וינר סל לצורכי חסות מסחרית) היא הליגה הבכירה בכדורסל הגברים בישראל. בעבר נקראה "הליגה הלאומית" ובתקופה מאוחרת יותר "ליגה לאומית א'". הליגה מנוהלת על ידי מנהלת ליגת העל בכדורסל. אלופת המדינה לעונת 2020/2021 היא קבוצת מכבי תל אביב. מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה המשתתפת בליגה מאז היווסדה.