חיפשת:

ליאור אשכנזי ללכת על המים

ללכת על המים | לזכרו של גיל תורן – סינמטק תל אביב
https://www.cinema.co.il › event › לל...
אורך 104 , ישראל (2004) בימוי: איתן פוקסשחקנים: ליאור אשכנזי, קנוט ברגר, קרולינה פטרס שפה: אנגלית, עברית, תרגום לעברית. ללכת על המים | Walk on Water
ליאור אשכנזי | Jerusalem Film Festival
https://jff.org.il/he/איש/4982
ליאור אשכנזי, מאנשי התרבות המוכרים והמוערכים בישראל, הוא שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, זוכה שלושה פרסי אופיר. הרזומה האמנותי של אשכנזי כולל השתתפות בשורה של סרטים מצליחים ומוערכים: "חתונה מאוחרת", "ללכת על המים", "הערת ...
ללכת על המים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ללכת...
ללכת על המים הוא סרט קולנוע ישראלי, בבימויו של איתן פוקס, שיצא להקרנה בבתי הקולנוע בשנת 2004. ... שחקנים ראשיים, ליאור אשכנזי. מוזיקה, עברי לידר.
ללכת על המים - ספר הקולנוע הישראלי
https://www.cinemaofisrael.co.il › לל...
העלילה מספרת על אייל (ליאור אשכנזי), סוכן מוסד ודור שני לניצולי שואה, אשר נשלח לתפוס ולכלוא פושע נאצי גרמני בשם אלפרד הימלמן שקיימות עדויות כי הוא עדיין חי.
ללכת על המים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ללכת_על_המים
תקציב. ₪4,490,000 [1] הכנסות. ₪4,780,000 [1] פרסים. שני פרסי אופיר. דף הסרט ב־IMDb. ללכת על המים הוא סרט קולנוע ישראלי, ב בימויו של איתן פוקס, שיצא להקרנה בבתי הקולנוע בשנת 2004 .
Seret.co.il - :: ליאור אשכנזי 'הולך על המים' בברלין
https://www.seret.co.il/actuality/article.asp...
Feb 09, 2004 · חדשות קולנוע וסרטים :: ליאור אשכנזי 'הולך על המים' בברלין שלום אורח/ת, התחבר/י | הירשם/י התחבר/י דרך פייסבוק
ללכת על המים | Walk on water | סרט דיוידי - דיסק סנטר
https://www.disccenter.co.il › prod
אייל (ליאור אשכנזי) הוא סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, ביטחוניסט סגור, ציני וסטרייט. הישראלי הכי ישראלי שיש. אקסל ופיה הם אח ואחות גרמנים, נכדיו של נאצי ...
ללכת על המים (2004) – סרטים
www.sratim.co.il › tt158377
כדי למצוא את הפושע הנאצי אייל מתקרב לנכדיו, אקסל (קנוט ברגר) ופיה הימלמן (קרולינה פיטרס), אשר שוהה כמתנדבת בקיבוץ. במהלך פעילותו של אייל, אשר מתבצעת ברחבי ישראל וברלין, הוא מתקרב אל שני האחים, מפגש היוצר שאלות ותשובות, חיפוש אחר משמעויות וגילוי תרבויות ואישויות.
ללכת על המים - קרן הקולנוע הישראלי
https://www.filmfund.org.il › films
אורך סרט: 104 דק'. סטאטוס: בארכיון. השקעת הקרן: ₪325,000. חברת הפקה: ללכת על המים (שותפות מוגבלת) ... ליאור אשכנזי בתפקיד אייל. קנוט ברגר בתפקיד אקסל.
ללכת על המים | Seret.co.il
https://www.seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=1401
Mar 18, 2004 · ללכת על המים,Walk on Water - אייל הוא סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, ביטחוניסט ..... המשך בעמוד הסרט. שחקנים: ליאור אשכנזי, קנוט ברגר, קרולינה פטרס, יוסף סוויד.
yes | ללכת על המים
https://www.yes.co.il/content/movie?movieId=357612
ישראל. 18+. דרמת פעולה בכיכובו של ליאור אשכנזי. סוכן מוסד קשוח נשלח לעקוב אחר נכדיו של פושע נאצי מבוקש ונאלץ להתמודד עם צדדים בחייו מהם ניסה להתעלם. עם: נוט ברגר, קרולין פיטרס. במאי: איתן פוקס. 2004.
ליאור אשכנזי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ליאור_אשכנזי
ליאור אשכנזי; ליאור אשכנזי, 2006: לידה: 28 בדצמבר 1968 (בן 53) רמת גן, ישראל: סוגה מועדפת: דרמה וקומדיה: מדינה: ישראל: תקופת הפעילות: 1993–הווה (כ־29 שנים) מקום לימודים: בית צבי: בת זוג: מאיה אמסלם: פרסים והוקרה
"שעת נעילה": ריאיון עם ליאור אשכנזי - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il/item/3392548
Oct 15, 2020 · ליאור אשכנזי (צילום: ראובן קסטרו) את הסדרה כתב רון לשם, שכבר זכה להצלחה בינלאומית עם "אופוריה", יחד עם עמית כהן ודניאל אמסל, וביים אותה ירון זילברמן, שעבד עם לשם בסרט "ימים נוראים". בשל נפח ההפקה והעלויות שלה, היא לא התקדמה במשך שנים, עד שמאיה אמסלם ושותפתה שרון הראל נכנסו לזירה ...
ללכת על המים - נונטי
nonti.media › product › ללכת-על-המים
העלילה מספרת על אייל (ליאור אשכנזי), סוכן מוסד ודור שני לניצולי שואה, אשר נשלח לתפוס ולכלוא פושע נאצי גרמני בשם אלפרד הימלמן שקיימות עדויות כי הוא עדיין חי. כדי למצוא את הפושע הנאצי אייל מתקרב לנכדיו, אקסל (קנוט ברגר ...
ללכת על המים :: Seret.co.il - סרט
https://www.seret.co.il › s_movies
ללכת על המים,Walk on Water - אייל הוא סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, ביטחוניסט סגור, ... שחקנים: ליאור אשכנזי, קנוט ברגר, קרולינה פטרס, יוסף סוויד.
ליאור אשכנזי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ליאור_אשכנזי
ליאור-לואי אשכנזי (נולד ב-28 בדצמבר 1968) הוא שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, במאי, מדבב, קומיקאי, קריין ומנחה טלוויזיה ישראלי. זוכה שלושה "פרסי אופיר": שני פרסים על תפקידים ראשיים ב"חתונה מאוחרת" וב"פוקסטרוט", ופרס אופיר אחד על תפקיד משני ב"הערת שוליים".
ללכת על המים (2004) - אישים
https://www.ishim.co.il › m.php › s=...
ללכת על המים (2004). עלילה:סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, מתחבר עם זוג אחים גרמנים כדי לתפוס ולכלוא את סבם, פושע נאצי. אורך:104 דקות. סוג:סרט קולנוע.
ללכת על המים - ביקורת קולנוע
http://uri.mitkadem.co.il › films › wa...
ביקורת על הסרט הישראלי ללכת על המים, דרמת פעולה בכיכובו של ליאור אשכנזי, ובבימוי איתן פוקס. שואה, מוסד, קיבוץ, הומואים, פלסטינים - אלו הנושאים בהם עוסק ללכת ...
ללכת על המים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ללכת_על_המים
מנחם (גדעון שמר) הוא ניצול שואה, העובד כמפעיל סוכני מוסד, שתפקידם הוא סיכולים ממוקדים. הוא מנצל רגע של חולשה אצל סוכן שלו, אייל (ליאור אשכנזי), שהוא בן לניצולי שואה ושולח אותו למשימה, שמדינת ישראל לא מעוניינת בה כלל. אייל נשלח לתפוס ולכלוא פושע נאצי גרמני, קשיש מופלג, בשם אלפרד הימלמן, עליו קיימות עדויות, שהוא עדיין חי.
ביקורת: ללכת על המים / Walk on Water - מגזין אידיבי
https://www.edb.co.il/blog/archives/551
ביקורת: ללכת על המים / Walk on Water. "ללכת על המים" הוא סרט טוב שנוגע בהרבה נושאים. הבעיה היא שרק אחד מהם מתישב בתום הסרט. זה לא פשוט עבור זוגות לעבוד יחד באותו המקצוע ועל אותו הפרויקט. התמהיל של הדעתנות האישית ביחד עם ההיכרות עם המחובר השני במשוואה, יכול ליצור קטסטרופה תהומית.
yes | ללכת על המים
www.yes.co.il › content › movie
ישראל. 18+. דרמת פעולה בכיכובו של ליאור אשכנזי. סוכן מוסד קשוח נשלח לעקוב אחר נכדיו של פושע נאצי מבוקש ונאלץ להתמודד עם צדדים בחייו מהם ניסה להתעלם. עם: נוט ברגר, קרולין פיטרס. במאי: איתן פוקס. 2004.
ללכת על המים [Walk on Water] - RYM
https://rateyourmusic.com › film › ללכת_על_המים
ללכת על המים. Directed by: איתן פוקס [Eytan Fox]. Starring: ליאור אשכנזי [Lior Ashkenazi]. Genres: Drama. Rated the #184 best film of 2004.
ללכת על המים - נונטי
https://nonti.media/product/ללכת-על-המים
ללכת על המים. Walk On Water . 2004. 103 דקות. כללי. העלילה מספרת על אייל (ליאור אשכנזי), סוכן מוסד ודור שני לניצולי שואה, אשר נשלח לתפוס ולכלוא פושע נאצי גרמני בשם אלפרד הימלמן שקיימות עדויות כי הוא עדיין ...
ללכת על המים (2004) - אידיבי
https://www.edb.co.il › ... › דרמה
סקירה מלאה על סרט הדרמה "ללכת על המים" של איתן פוקס עם ליאור אשכנזי, קנוט ברגר וקרולין פיטרס, כולל טריילר, ביקורות וזמני צפיה.
ללכת על המים (2004) – סרטים
https://www.sratim.co.il/tt158377/#!
כדי למצוא את הפושע הנאצי אייל מתקרב לנכדיו, אקסל (קנוט ברגר) ופיה הימלמן (קרולינה פיטרס), אשר שוהה כמתנדבת בקיבוץ. במהלך פעילותו של אייל, אשר מתבצעת ברחבי ישראל וברלין, הוא מתקרב אל שני האחים, מפגש היוצר שאלות ותשובות, חיפוש אחר משמעויות וגילוי תרבויות ואישויות.
ללכת על המים | Seret.co.il
www.seret.co.il › movies › s_movies
Mar 18, 2004 · ללכת על המים,Walk on Water - אייל הוא סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, ביטחוניסט ..... המשך בעמוד הסרט. שחקנים: ליאור אשכנזי, קנוט ברגר, קרולינה פטרס, יוסף סוויד.