חיפשת:

לחם בשר שירות לקוחות

לחם בשר נמל תל אביב - Zap Rest
https://www.rest.co.il › rest
לחם בשר בנמל תל אביב היא מסעדה טרנדית, שמציעה שילוב מנצח בין לחמים טריים ואיכותיים לבין בשרים משובחים, בליווי סלטים מצוינים וכל זאת במחירים סבירים.
לחם בשר בית שמש בית שמש טלפון ✔️ שירות לקוחות - 2021
https://שירותלקוחות.com › לחם-בשר-בית...
אתר שירות לקוחות ריכז במיוחד עבורכם מספר אפשרויות לצור קשר עם מסעדת לחם בשר בית שמש. מחפשים את שירות הלקוחות של 1? כאן תמצאו את כל הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר ...
לחם בשר הרצליה, השונית 2, בהרצליה - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על לחם בשר הרצליה. 2.5. דירוג כללי. ציון כללי 2.5. שירות 3. אוכל 3. אווירה 2.5. שביעות רצון מהמחיר 2.5. מה דעתך על העסק?
מרכזי שירות - Sarig - אתר היבואן הרשמי
sarig.com › service-centers
מרכזי השירות של שריג לא משנה מאיפה אתם בארץ, 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית ערוכים לקליטת המוצרים שלכם לתיקוןולהבטיח שירות ואחריות כמו שבאמת מגיע לכם. מרכזי השירות של שריג לא משנה מאיפה אתם בארץ, 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית ...
Home - לחם בשר הרצליה
https://lechembasar-herzeliya.co.il › ...
A Mehadrin Kosher concept restaurant, integrating the two worlds of bread and meat. Meat and Eat offers a unique menu, made of fresh ingredients.
שירות כל
www.sherut-kol.co.il
שירות לקוחות: ראשי > שירות לקוחות: נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה. תוכלו לקבל מידע לשאלות רבות בדף שאלות נפוצות. כתבו לנו או התקשרו בכל שאלה או בעיה.
moodclub - מועדון החברים הקולינרי של קבוצת קפה קפה
www.moodclub.co.il
לחם בשר. מסעדת בשרים כשרה ועכשווית המחברת בין 2 עולמות: לחם ובשר. ... מוקד שירות נגיש - במידה ...
moodclub - מועדון החברים הקולינרי של קבוצת קפה קפה
https://www.moodclub.co.il
נעים להכיר :) מועדון mood הוא מועדון החברים הקולינרי של קבוצת קפה קפה. חברי המועדון נהנים ממגוון הטבות, הנחות והפתעות במסעדות ובבתי הקפה המובילים בישראל.
מורפי ריצ'רדס חלקי חילוף ואביזרים ★ תיקון ★ שירות
https://www.sakit.co.il/morphy-richard-manuf-man-he
פילטר HEPA מקורי לשואב אבק מורפי ריצ'רדס מתאים למודלים: 71060, 71061, 71064, 71066, 71067, 71068.. ₪120.00.
שירות כל
https://www.sherut-kol.co.il/?page=service
שירות לקוחות: ראשי > שירות לקוחות: נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה. תוכלו לקבל מידע לשאלות רבות בדף שאלות נפוצות. כתבו לנו או התקשרו בכל שאלה או בעיה.
שירות לקוחות - גסטרוליין
www.gastroline.co.il › שירות-לקוחות
שירות לקוחות מבית חברת גסטרוליין. בעמוד זה ניתן לפתוח קריאת שירות ולבצע תיאום אספקה. השאירו פרטים באמצעות הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
מרכזי שירות | אבי סופר רשת מוצרי חשמל
https://soferavi.co.il/מרכזי-שירות
מוקד שירות לקוחות אזור מרכז: רחוב המסגר 1 (פינת רבי אליעזר בן הורקנוס) א.ת. צפוני לוד. מוקד שירות לקוחות אזור צפון:
יצירת קשר - 4Chef
www.4chef.co.il › צור-קשר
הנה כל הדרכים בהן אתם יכולים לפנות אלינו: שירות לקוחות 054-7014468. ימים א'-ה' 8:00-16:00. ימי ו׳, שבת וחג- סגור. שלחו הודעה במסנג׳ר. הסניפים שלנו. אזור אישי למעקב הזמנות באתר. 08-9110900 4Chef. ימים א'-ה' 9:30-18:00.
מסעדת לחם בשר הכשרה למהדרין במרינה הרצליה - ארוחת פרימיום זוגית
https://www.groo.co.il › ... › מסעדות שף
פרטים נוספים בדיקת סטטוס משלוח שירות לקוחות אותיות קטנות כלליות תקנונים: קמפיינים, הגרלות ומבצעים. פרסום ב-GROO לעבוד עם GROO תכנית Affiliate. הצטרפו אלינו.
מולינקס חלקי חילוף ואביזרים ★ תיקון ★ שירות
https://www.sakit.co.il/moulinex-man-he
סינון לפי: ברירת מחדל שם (א - ת) שם (ת - א) מחיר (נמוך לגבוה) מחיר (גבוה לנמוך) דירוג (גבוה) דירוג (נמוך) דגם (א - ת) דגם (ת - א) להצגה: 15 25 50 75 100. פופולרי.
לחם בשר - מסעדת בשרים איכותית בנמל תל אביב
https://www.lechembasartlv.co.il
לחם בשר הינה מסעדת בשרים כשרה למהדרין בד"צ עדכנית בנמל תל אביב המציעה תפריט איכותי, טרי ובעל טעמים משובחים, ואווירה אורבנית מזמינה עם נגיעות של ים.
פורסת לחם | פורסות לחם תעשייתיות ומקצועיות למאפיות - גסטרוליין
www.gastroline.co.il › product-category
פורסת לחם תוצרת rollmatic עובי פרוסה 18 מ"מ, geo18 פורס לחם תוצרת חברת ROLLMATIC באיכות הגבוהה ביותר ניתן למצוא בגסטרוליין. אנו משקווים מגוון רחב של פורסות לחם לפי צרכי הלקוח ואופי המשתמשים.
לחם בשר הרצליה - האתר הרשמי | מסעדת בשרים במרינה
https://lechembasarhrz.co.il
סניף הרצליה של רשת מסעדות “לחם בשר” הנודעת שוכן במתחם המרינה היפהפה, מול נופי הגלים, היאכטות והשקיעות הכתמתמות, המשדרגים את האווירה במסעדה המוכרת והאהובה.
שרות כל | שירות כל
https://www.sherut-kol.co.il
שרות כל א.ד.י.מ בע"מ חברה המתמחה במתן שרות למוצרי חשמל ביתיים וכן מכירת מוצרי חשמל ביתיים. החברה נותנת שרות תיקונים וכן מכירת חלקים ואביזרים לכל מוצרי החשמל הביתיים. החברה מייצגת את המותגים המובילים בתחום מוצרי החשמל כגון :טפאל ,קנווד ,פיליפס ,בראון, קיטשנאייד, דלונגי ,מורפי ...
מסעדת לחם בשר הכשרה למהדרין, מרינה הרצליה | באליגם (baligam)
https://www.baligam.co.il/deal/lechem-basar-restaurant-hrzelia/1046636
נקנו 3+. מסעדת לחם בשר הכשרה למהדרין, מרינה הרצליה. לחם ובשר זה שילוב נהדר: ארוחת פרימיום עם קילו בשרים או מנת דג לכל סועד במסעדת 'לחם בשר' ב-269 ₪ לזוג, גם במוצ"ש. מחיר 269 ₪. פג תוקף. נקנו 14+. פג תוקף. ארוחה לזוג עם פתיח, ראשונה, פלטת בשרים או …
יצירת קשר - 4Chef
https://www.4chef.co.il/צור-קשר
הנה כל הדרכים בהן אתם יכולים לפנות אלינו: שירות לקוחות 054-7014468. ימים א'-ה' 8:00-16:00. ימי ו׳, שבת וחג- סגור. שלחו הודעה במסנג׳ר. הסניפים שלנו. אזור אישי למעקב הזמנות באתר. 08 …
2eat.co.il - לחם בשר ירושלים- מסעדת בשרים בעיר ירושלים
https://lehembasar-jerusalem.co.il
מסעדת בשרים כשרה למהדרין בירושלים המחברת בין עולם הבשרים לאפייה של לחמים ממגוון עולמות בשילוב של מנות שונות.
פורסת לחם | פורסות לחם תעשייתיות ומקצועיות למאפיות - גסטרוליין
https://www.gastroline.co.il/product-category/פורסות-לחם
פורסות לחם באיכות הגבוהה ביותר ניתן למצוא בגסטרוליין. חברתנו מתמחה בייבוא ושיווק ציוד למסעדות ולמטבח מקצועי. פורס לחמים מקצועי המתאים במיוחד לעסק שלך.
שירות לקוחות - גסטרוליין
https://www.gastroline.co.il/שירות-לקוחות
דף הבית» שירות לקוחות. צור קשר לקריאת שירות. שם (חובה) שם חברה (חובה) מס' טלפון (חובה) אימייל (חובה) סוג המכשירבחר מרשימהיוגורט / סורבהאינדוקצייהארון חימוםבינמרי/בן מאריבלאסט צ'ילרבלנדריםבר מיקסר/מיקסר יד/רמבוגרילגריל עופותגרילים ומשטחי צלייה/פלטות/רדיאנטיווקויטרינה תצוגה ...
מסעדת לחם בשר הכשרה למהדרין, מרינה הרצליה | באליגם (baligam)
www.baligam.co.il › deal › lechem-basar-restaurant
מסעדת לחם בשר הכשרה למהדרין, מרינה הרצליה. לחם ובשר זה שילוב נהדר: ארוחת פרימיום עם קילו בשרים או מנת דג לכל סועד במסעדת 'לחם בשר' ב-269 ₪ לזוג, גם במוצ"ש. מחיר 269 ₪. פג תוקף. נקנו 14+. פג תוקף. ארוחה ...