חיפשת:

לחם בית אור יהודה ביקורת

לחם בית - טריפולטאית באור יהודה, אירוח ביתי, ביתי (אוכל ביתי), בשרים
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על לחם בית, מסעדה טריפולטאית באור יהודה. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
לחם בית אור יהודה - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › לחם-בית-אור-יהודה
לחם בית - שדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - מסעדה טריפוליטאית • כשר - איזי. מסעדה טריפוליטאית המתמחה בבישולים ביתיים. 7.8. הוספת ביקורת. הוספת תמונות.
לחם בית - שדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - מסעדה ...
easy.co.il › page › 20696336
לחם בית - שדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - מסעדה טריפוליטאית • כשר - איזי. מסעדה טריפוליטאית המתמחה בבישולים ביתיים. 7.8. הוספת ביקורת. הוספת תמונות. 335 ביקרו פה החודש. 835 ביקורות. 3 בחרו את העסק ל ...
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - עמוד הבית
lechem-bait.co.il
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - עמוד הבית במסעדת לחם בית באור יהודה מגישים את מטעמי המטבח הטריפוליטאי-לובי, כולל אפשרות לפתוח את היום עם בוקר טריפוליטאי, להתענג על חריימה אותנטי, על כריכים בלחם פראנה אוורירי ועל מגוון תבשילים עשירים. מהפינוקים הטריפוליטאים של מסעדת לחם בית ניתן ליהנות במסגרת עסקיות משתלמות ואפילו לקחת הביתה.
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - עמוד הבית
https://lechem-bait.co.il
מסעדת לחם בית אור יהודה. אתר הבית של לחם בית, מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ, השוכנת בשדרות מרדכי בן פורת באור יהודה.סקרנים? כנסו לאתר שלנו.
2eat.co.il - ביקורת והמלצות על מסעדת לחם בית, אור יהודה.
www.2eat.co.il › restaurant_criticism
May 01, 2015 · המסננת ביקורת מסעדות - על מסעדת לחם בית 31/05/2014 בצהריים מתחשק אוכל של בית. אוכל של מאמות. ואין יותר אוכל ביתי ממנה של קוסקוס. אז נסענו לאור יהודה.
לחם ביתי מסעדה טריפוליטאית - אור יהודה ביקורות וחוות דעת ...
https://www.rest.co.il/rest/80235057
Mar 16, 2022 · מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על לחם ביתי - שד' מרדכי בן פורת 62, אור יהודה, לחם ביתי - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - אודות
https://lechem-bait.co.il/אודות
במסעדת לחם בית באור יהודה מגישים את מטעמי המטבח הטריפוליטאי-לובי, כולל אפשרות לפתוח את היום עם בוקר טריפוליטאי, להתענג על חריימה אותנטי, על כריכים בלחם פראנה אוורירי ועל מגוון תבשילים עשירים.
לחם בית אור יהודה - תפריט משלוחים - אוכל ביתי
https://www.mishlohim.co.il › menu
לחם בית אור יהודה באור יהודה משלוחים – תפריט משלוחים כשר של לחם בית אור יהודה - לאוכל ביתי כשר באור יהודה - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
לחם בית - מטבח טריפולטאי לובי - Home | Facebook
https://www.facebook.com › lehem
מזכירים לכם שעברנו ל⬅️חיים בר לב 10, שכונת סביון, אור יהודה. May be an image of food and indoor. Book now. לחם בית - מטבח טריפולטאי לובי. Restaurant.
לחם בית - שדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - מסעדה ...
https://easy.co.il/page/20696336
הכל אודות לחם בית בשדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות טריפולטאיות תוכלו למצוא באתר איזי.
לחם בית אור יהודה - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › לחם-בית-אור-יהודה
לחם בית - שדרות מרדכי בן פורת 62, אור יהודה - מסעדה טריפוליטאית • כשר - איזי. מסעדה טריפוליטאית המתמחה בבישולים ביתיים. 7.8. הוספת ביקורת. הוספת תמונות. 335 ביקרו פה החודש. 835 ביקורות. 3 בחרו את העסק ל ... לחם בית אור יהודה תפריט משלוחים - תן ביס https://www.10bis.co.il › delivery › ל... לחם בית. 4. (861). המלצות. אוכל ביתי, ...
לחם ביתי מסעדה טריפוליטאית - אור יהודה ביקורות וחוות דעת - Rest
www.rest.co.il › rest › 80235057
Mar 16, 2022 · מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על לחם ביתי - שד' מרדכי בן פורת 62, אור יהודה, לחם ביתי - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
לחם בית - טריפולטאית באור יהודה, אירוח ביתי, ביתי (אוכל ביתי ...
www.2eat.co.il › restaurant
הצג טלפון שדרות בן פורת 62, אור יהודה הצג על המפה מסעדה משפחתית, טריפוליטאית ולובית, שמציעה מנות מסורתיות כמו מפרום, קוסקוס, חריימה. שפות שירות אנגלית [English], עברית [Hebrew] טעויות נפוצות לחם בית לחם הבית kjo ch kjo vch גלריית תמונות חוות דעת גולשים על לחם בית (4) הוסף המלצות על לחם בית אוכל 4 שירות 4 אווירה 4 עיצוב 5
לחם ביתי מסעדה טריפוליטאית - אור יהודה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על לחם ביתי - שד' מרדכי בן פורת 62, אור יהודה, לחם ביתי - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - אודות
lechem-bait.co.il › אודות
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ - אודות. בעולם העתיק האמינו שכדור הארץ נמצא במרכז העולם. אלפי שנים עברו, וכיום וכל מי שמכיר את הכנסת האורחים הטריפוליטאית יודע את האמת ...
‫לחם בית, אור יהודה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור תל אביב › אור יהודה
לחם בית, אור יהודה: ראה 11 חוות דעת לא משוחדות של לחם בית, שקיבלה ציון של 3.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 12 מתוך 16 מסעדות באור יהודה.
2eat.co.il - ביקורת והמלצות על מסעדת לחם בית, אור יהודה.
https://www.2eat.co.il/restaurant_criticism.aspx?restid=21315
May 01, 2015 · המסננת ביקורת מסעדות - על מסעדת לחם בית 31/05/2014 בצהריים מתחשק אוכל של בית. אוכל של מאמות. ואין יותר אוכל ביתי ממנה של קוסקוס. אז נסענו לאור יהודה.
לחם בית אור יהודה | מסעדה טריפולטאית כשרה במרכז הארץ ...
במסעדת לחם בית באור יהודה מגישים את מטעמי המטבח הטריפוליטאי-לובי, כולל אפשרות לפתוח את היום עם בוקר טריפוליטאי, להתענג על חריימה אותנטי, על כריכים בלחם פראנה אוורירי ועל מגוון תבשילים עשירים.
לחם בית - טריפולטאית באור יהודה, אירוח ביתי, ביתי (אוכל ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=21315
03-6097426. שדרות בן פורת 62, אור יהודה. הצג על המפה. מסעדה משפחתית, טריפוליטאית ולובית, שמציעה מנות מסורתיות כמו מפרום, קוסקוס, חריימה. שפות שירות אנגלית [English], עברית [Hebrew] טעויות נפוצות. …
לחם בית אור יהודה - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/לחם-בית-אור-יהודה
לחם בית, אור יהודה: ראה 11 חוות דעת לא משוחדות של לחם בית, שקיבלה ציון של 3.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 13 מתוך 16 מסעדות באור יהודה.
‫לחם בית, אור יהודה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
לחם בית. ללא בעלות. שמור. שתף. 11 חוות דעת ‪#12 of 13 Restaurants in אור יהודה‬ ‪$$ - $$$‬ ישראלי. ‪שדרות מרדכי בן פורת 62‬, אור יהודה 6022662 ישראל +972 3-609-7426 אתר אינטרנט + הוסף שעות …
לחם בית - חיים ברלב 10, אור יהודה - קוסקוס • כשר - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות לחם בית בחיים ברלב 10, אור יהודה - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד קוסקוס תוכלו למצוא באתר איזי.