טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › TipuachLomedראיות למימוש הרעיון של טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית ניתן להגדיר בשני כיוונים. : .א. ראיות המעידות על קיום מאפיינים ש ... הלומד הוא בעל מכוונות עצמית.
מכוונות עצמית בלמידה - Wikiwand
www.wikiwand.com › he › מכוונות_עצמיתמכוונות עצמית בלמידה היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית שאליה הוא שואף. בהקשר זה, נכללים מאפיינים שונים היכולים לתאר ולהעיד על פעילות הלומד במהלך הלמידה ...
קראו בכותר - טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ...
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Viewer.aspx?nBookID=94514352ספר דיגיטלי באתר כותר. הקובץ הנוכחי הוא חוליה נוספת בסדרה של ספרות מקרים בנושא הכוונה עצמית בלמידה (ראו קובץ ראשון בעריכת זילברשטיין, תשסא). כמו הקובץ הראשון, גם קובץ זה הושתת על ההנחה שפיתוח תפקודי הכוונה עצמית קשור ...
קראו בכותר - טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ספרות ...
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Viewerספר דיגיטלי באתר כותר. הקובץ הנוכחי הוא חוליה נוספת בסדרה של ספרות מקרים בנושא הכוונה עצמית בלמידה (ראו קובץ ראשון בעריכת זילברשטיין, תשסא).
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכוונות_עצמית_בלמידהמכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית שאליה הוא שואף. בהקשר זה, נכללים מאפיינים שונים היכולים לתאר ולהעיד על פעילות הלומד במהלך הלמידה; מאפיינים ברמה המטה-קוגניטיבית, המוטיבציונית וההתנהגותית.
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מכוונות_עצמיתבסקירת צימרמן (Zimmerman) לתאוריות השונות של מכוונות עצמית בלמידה, הוא מונה מספר תהליכי מפתח: ויסות עצמי; הוראה עצמית; הערכה עצמית; זהות עצמית; החצנת מידע והמרתו; התבוננות עצמית; שיפוט עצמי; תגובה עצמית; אסטרטגיות לניטור ולפיקוח על הקוגניציה; מוטיבציה; הרגשות דיבור פנימי; בניית ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ספרות מקרים - קובץ ראשון
https://kotar.cet.ac.il › index › Bookכלי חשוב המחבר את התאוריה לעשייה חינוכית ומעשיר את עולם הידע המקצועי של הסטודנט המתכשר ושל המורה המשתלם, הוא חומרים המנתחים ארועים אותנטיים מהווי הכיתה ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים
https://lib.civics.cet.ac.il/pages/item.asp?item=17081טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים: מחברת: לוי נאור, איילת: שם פרסום מקורי: אזרחות ודמוקרטיה: מחבר: מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית. צוות אזרחות: תאריך: 2007
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה... - E4K - Education for Kids | Facebook
https://zh-tw.facebook.com › postsלומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? אז כדי לישר קו. בכדי שכולנו נדבר באותה שפת מושגים, ציטטתי הגדרה מהויקיפדיה: מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
https://e4k.co.il › 2020/05/04 › לומד-...מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית ...
מכוונות עצמית בלמידה - פסג"ה תל-אביב יפו
https://www.pisgatlv.co.il › self-regul...מכוונות עצמית נבדלת מלמידה עצמאית. בעוד ש”לומד עצמאי” פועל באופן עצמאי במרחב למידה המוגדר על ידי המבוגר והמערכת, “לומד במכוונות עצמית” מגדיר את מרחב הלמידה ...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
Apr 30, 2020 · מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו
לאה ליברמן: לומד בעל הכוונה עצמית
lealea-lealea-lealea.blogspot.com › 2010 › 12לומד בעל הכוונה עצמית. "האדם הבוגר אינו האדם חסר ההשכלה, אלא האדם שאינו מכיר את עצמו. אוויל הוא המלומד הסומך על ספרים, על ידיעה ועל סמכות וחושב שאלו יקנו לו הבנה. ההבנה נרכשת רק דרך הידיעה ...
למידה עם מכוונות ללומד - DinaRamot-learning - Google Sites
https://sites.google.com › site › learnerלמידה עצמית פעילה מאפשרת למידה משמעותית ומסועפת. הילד מטיבעו הינו בעל סקרנות ומוטיבציה ללמוד. הוא מסוגל לקבל החלטות ולהיות אחראי ללמידה שלו.
מכוונות עצמית בלמידה - פסג"ה תל-אביב יפו
https://www.pisgatlv.co.il/self-regulated-learningבשנת 2020 אימצה האגודה הבין לאומית למכוונות עצמית בלמידה (issdl) לצד הגדרה זו הגדרה רחבה אף יותר על פיה: “מכוונות עצמית בלמידה היא תהליך למידה מכוון שנוצר ומוערך על ידי הלומד” (issdl, 2020)
לאה ליברמן: לומד בעל הכוונה עצמית
https://lealea-lealea-lealea.blogspot.com/2010/12/blog-post.htmlלומד בעל הכוונה עצמית. "האדם הבוגר אינו האדם חסר ההשכלה, אלא האדם שאינו מכיר את עצמו. אוויל הוא המלומד הסומך על ספרים, על ידיעה ועל סמכות וחושב שאלו יקנו לו הבנה. ההבנה נרכשת רק דרך הידיעה ...
מכוונות עצמית בלמידה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מכוונ...המודל הזה מתבסס על הבחנה עיקרית בין מאפייני הלומד בעל מכוונות עצמית בלמידה לבין מאפייני הסביבה הלימודית המטפחת לומד ...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
e4k.co.il › 2020/04/30 › לומד-בעלApr 30, 2020 · מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו
הלומד העצמאי - שאיפה
https://www.sheifa.co.il/הלומד-העצמאימאמר: לומד עצמאי אחראי - שלמה קניאל מאמר: טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משה זילברשטיין ועדה גבע מאמר: ה מורה כמדריך ומנחה בפיתוח לומד עצמאי - רות ברלדינו
סביבה לימודית מעודדת טיפוח לומד בעל מכוונות עצמית
https://www.bgu.ac.il/kidum/maagar_mekorot/tipuah...טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים. משה זילברשטיין, מכון מופ"ת. סביבה לימודית גמישה (זמן, מקום, אופן הלימוד, בחירת התכנים) סביבה לימודית מעודדת בחירה (בזמן נתון, בנושא נתון ...
הלומד העצמאי - שאיפה
https://www.sheifa.co.il › הלומד-העצמאימאמר: מאחד ליחד עבודת צוות לטיפוח הכוונה עצמית בלמידה - א.ד.מ וסביבה. מאמר: לומד עצמאי אחראי - שלמה קניאל. מאמר: טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משה ...
הערכת לומד בעל הכוונה עצמית: הכוונה
www.orianit.edu-negev.gov.il/d1/files/מאמרים/הערכת לומד בעל...לומד כזה, המשתמש באופן מושכל באסטרטגיות שונות, בעל מודעות לתהליכים הקוגניטיביים שהוא מפעיל בעת הלמידה, הוא לומד בעל הכוונה עצמית (Schunk 1994 ;Talbot, 1997 ;Skager, 1984). על-פי תפיסה זו, התלמיד אחראי ללמידתו, ולכן מוקד השליטה מצוי בו. בהתאמה, נדרשת סביבה לימודית התומכת בלמידה כהבניית ידע ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים
lib.civics.cet.ac.il › pages › itemטיפוח לומד בעל הכוונה עצמית הוא נושא שמרבים לדבר עליו במערכת החינוך. יעד זה כולל רשימה של תכונות קוגנטיביות רבות הנוגעות לחשיבה והבנה: לומד עצמאי אמור להיות חוקר, שואל שאלות, ביקורתי, יצירתי, מסוגל למטא-קוגניציה ועוד.