חיפשת:

לובסטר מחיר מסעדה

10 הכי טובות: מסעדות בלונדון - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g186338-London
לאכול בלונדון, אנגליה: ראה 3,029,542 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 24,365 לונדון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
Dinner | מסעדת מול-ים
http://www.mulyam.com › dinner
לובסטר "בנדיקט". 140 ₪. קוד שחור. צלוי ביין אדום, אספרגוס לבן וסלט אנדיב ... ממולאים בשרימפ בציר לובסטר וחומץ בלסמי. 160 ₪. לנגוסטין על "הריזוטו האסור".
צלחת הזהב: 10 המנות הכי יקרות בארץ | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
המנה: סיגל, לובסטר סלעים מקומי, מוגש ברוטב ווסאבי קרים. המחיר נקבע לפי גודל הלובסטר, בממוצע 280 שקל למנה. מה אפשר לאכול באותו מחיר: שתי ארוחות ...
לובסטר מחיר יחידה- יכול ויהיה שינוי במחיר ל195₪ Lobster ...
www.toto-dagim.co.il › shop › לובסטר-lobster
פירות ים או וונגולי. ₪ 175. לובסטר-Lobster המחיר המוצר אתר הינו מחיר ליחידה. יש לבדוק זמינות במלאי לפני הזמנה. מק"ט: 754 קטגוריה: פירות ים טריים תגיות: Lobster, טוטו דגים, לובסטר, פירות ים. תיאור.
רד לובסטר (Red Lobster) בניו יורק סיטי - למטייל
https://www.lametayel.co.il › רד+לובסטר
עוד מסעדות ואוכל בניו יורק סיטי ; משווים מחירים במנועי המלונות המובילים; מוצאים את העסקה הטובה ביותר · 10 מטבעות למטייל על כל דולר או יורו (?).
צלחת הזהב: 10 המנות הכי יקרות בארץ
www.calcalist.co.il › consumer › articles
Aug 19, 2009 · המנה: זנב לובסטר קנדי שלוק בחמאה, צבתות פריכות בעשבי תיבול, פפרדלה כוסברה וביסק למון גראס וג'ינג'ר. מה אפשר לאכול באותו מחיר: ארוחה לזוג, שיחלוק מנה ראשונה, שתי עיקריות וקינוח. לדוגמה: סלט ירוק ...
10 הכי טובות: מסעדות בכרמל - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g32172-Carmel
לאכול בכרמל, קליפורניה: ראה 34,466 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 136 כרמל מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מפריז ועד דנמרק: המסעדות היקרות ביותר באירופה
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3628798,00.html
Apr 09, 2014 · סולו פר דיו (Solo Per Due), אומבריה, איטליה. אם אתם אוהבים מסעדות עמוסות ורועשות, אולי כדאי שתחשבו פעמיים לפני שתזמינו מקום במסעדה הזו ששוכנת בווילה מהמאה ה-19 באזור כפרי באיטליה. פירוש שם המסעדה הוא "לשניים בלבד", ואכן המקום כולל שולחן אחד, תפריט אחד ומחיר אחד: 345 דולר לאדם, לא כולל ...
10 הכי טובים: מסעדות דגים ופירות ים בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות דגים ופירות ים בתל-אביב, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בתל-אביב וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
צלחת הזהב: 10 המנות הכי יקרות בארץ
https://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3352422,00.html
Aug 19, 2009 · מה אפשר לאכול באותו מחיר: שתי עסקיות ב־150 שקל האחת (160 בסוף שבוע). לדוגמה: לראשונות: שישה אויסטרים ולנגוסטין סקאמפי צרוב עם סלט של תפוחי אדמה, פטריות ותרד במיונז יוגורט.
מגש של כסף - 10 המסעדות היקרות בישראל! - בא-במייל מתכונים ...
www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=18618
אתר פורבס ישראל דירג לאחרונה את 10 המסעדות היקרות במדינה, על פי מחיר. איזו מסעדת גורמה התחילה כיוזמה של שני קיבוצניקים? מהי המנה היקרה ביותר בארץ? ומה המחיר הממוצע לארוחה בכל מסעדה? הנה לפניכם הרשימה המלאה.
10 הכי טובות: מסעדות בכרמל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g32172...
מעדכן מפה... חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
לובסטר: המלך האדום - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טעם החיים
עם מסעדות הנושאות את שמו, מנות דגל המעלות אותו על נס, מיתוסים הקשורים בבישולו ואכילתו, מחיר שערורייתי ומראה יוצא דופן - יש לו את כל הנתונים ...
קנקון: האם מסעדת הדגים ופירות הים באשדוד עומדת בציפיות? - וואלה ...
https://food.walla.co.il › ... › אבי אפרתי
בין השולחנות ממוקם אקווריום גדול עם לובסטרים חיים. מדי פעם מגיע טבח ושולף לובסטר לבישול. מר יהיה גורלו של הלובסטר הזה ומתוק טעמו אלא שיש מספיק ...
הסוכה הלבנה | מסעדת דגים ופירות ים בנמל תל אביב
https://hasuka-halevana.co.il
מוסר ים (100 גר׳) // 30 ₪. לוקוס (100 גר׳) // 34 ₪. בר ים (100 גר׳) // 34 ₪. בשרים. סלטי הבית ולחם הבית ללא מנה עיקרית – 55 ₪ לסועד. המנות מוגשות בליווי סלטי הבית ולחמי הבית בתוספת תפו"א אפוי בתנור. המנות מוגשות לבחירתך: אפוי בתנור / בגריל (פתוח או סגור) / מטוגן. סטייק פרגית // 89 ₪. המבורגר הסוכה ...
קנקון: הלובסטר הטרי המשתלם בארץ מסתתר באשדוד - מסעדות מומלצות
https://www.haaretz.co.il › food ›
... וסופרים בלתי כשרים אחרים, אלא גם לתת מענה בדמות מחירים תחרותיים. ... כאילו לא די בכך, ניסינו גם את ספינת הדגל של קנקון, לובסטר אפוי ...
מסעדות בכרמל: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/the-carmel-area
Nov 29, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר בכרמל לשנת 2021.חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט על 259 מסעדות בכרמל. מיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד.
לובסטר מחיר יחידה- יכול ויהיה שינוי במחיר ל195₪ Lobster ...
https://www.toto-dagim.co.il/shop/לובסטר-lobster
פירות ים או וונגולי. ₪ 175. לובסטר-Lobster המחיר המוצר אתר הינו מחיר ליחידה. יש לבדוק זמינות במלאי לפני הזמנה. מק"ט: 754 קטגוריה: פירות ים טריים תגיות: Lobster, טוטו דגים, לובסטר, פירות ים. תיאור.
מסעדות דגים ופירות ים - מסעדות דגים: המומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.misadotdagim.co.il › כל-...
מצאת! מדריך מסעדות הדגים המומלצות מבית ROL. ... מנות אסייתיות וסושי שוות במיוחד והמון פירות ים טריים: שרימפס, מולים, לובסטרים ואפילו קוויאר שחור נדיר ומעלף.
השף ארז פנחס: "הכל ירד לטימיון והתרסק, הנשמה קראה לי לחזור ...
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/sy1u1llpt
Nov 12, 2021 · בשיא הקורונה הוא סגר אחרי 20 שנות פעילות מסעדה בקייפ קוד בארצות הברית, אחרי שהאכיל שם את כל העשירים והמפורסמים באוכל תימני מתובל בתבלינים מלוינסקי; כשהכל התרסק והוא נשאר בלי מקורות הכנסה הוא עזב את עולם הזוהר מאחור, חזר ...
מסעדות בכרמל: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › the-carmel-area
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר בכרמל לשנת 2021.חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט על 259 מסעדות בכרמל. מיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד. רעבים? Rest!
10 הכי טובות: מסעדות באילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293980-Eilat_Southern_District.html
לאכול באילת, ישראל: ראה 34,752 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 196 אילת מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
טועמת ורצה לספר לחבר'ה: קנקון, מתחם קניות ענק עם מסעדה צמודה ...
sexyfood-israel.blogspot.com › 2017 › 04
רק לשם השוואה מחיר הסטדנרט במסעדות לחצי לובסטר עומד בסביבות ה160-170 ש"ח ולובסטר שלם ב340 ש"ח, לגמרי מחיר זול ואיכות שלא מתפשרת, טרי מהאקווריום אין טרי יותר מזה! המקום רחב ידיים בעיצוב ומיתוג צעיר.
למה מנת לובסטר עולה כל כך הרבה במסעדות? - כלכלה קלה
https://easyconomy.com › פייסבוק
כמו ש מקפרלנד מסביר, האתגר הכי גדול עם לובסטרים עבור מנהלי מסעדות זה ... גרם בשר ותהליך הניקוי המורכב, שדורש זמן מהטבחים, מעלה את מחיר המנה.
טועמת ורצה לספר לחבר'ה: קנקון, מתחם קניות ענק עם מסעדה ...
https://sexyfood-israel.blogspot.com/2017/04/blog-post_13.html
טועמת ורצה לספר לחבר'ה: קנקון, מתחם קניות ענק עם מסעדה צמודה, בית לכל המוצרים שפודיז אוהבים ומעריכים.
מפריז ועד דנמרק: המסעדות היקרות ביותר באירופה
www.calcalist.co.il › local › articles
Apr 09, 2014 · מנת דגל: לובסטר כחול מאודה מהאקווריום הפרטי של המסעדה, במחיר של 220 דולר לאחד. 9. Les Airelles, קורשבל, צרפת. אין זה מפתיע לגלות שבאתר הסקי הגדול בעולם שוכנת אחת מהמסעדות היקרות ביותר. אפילו כוס אספרסו ...
הלובסטר רול הזה הוא מנת אוכל הרחוב שתל אביב חיכתה לה - טיים אאוט
https://timeout.co.il › sail-fish-ביקורת
לובסטר רול ציוני בסייל אנד פיש. ... קשה לי להגיד שהיו לי ציפיות גבוהות למדי מהדגייה (מה נו, איך עוד אקרא למקום של דגים שהוא לא מסעדה?)