חיפשת:

להיות מאושר אלבום

להיות מאושר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/להיות_מאושר
להיות מאושר הוא אלבום האולפן ה-24 של הזמר הישראלי אייל גולן. האלבום יצא לאור ב-21 במרץ 2021, על ידי חברת התקליטים "ליאם הפקות".
להיות מאושר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › להיו...
להיות מאושר הוא אלבום האולפן ה-24 של הזמר הישראלי אייל גולן. האלבום יצא לאור ב-21 במרץ 2021, על ידי חברת התקליטים "ליאם הפקות".
אייל גולן להיות מאושר אלבום להורדה f2h - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › אייל-גולן-להיות-מאוש...
אייל גולן להיות מאושר אלבום להורדה f2h. האלבום החדש של אייל להורדה קישור תקין! - FXP. https://www.fxp.co.il › showthread.
אייל גולן להיות מאושר – סיקור האלבום - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=20881349
Mar 23, 2021 · אייל גולן להיות מאושר – סיקור האלבום. שלום לכולם, גם השנה החלטתי לעלות לכאן את דעתי המלאה על האלבום לאחר יומיים של שמיעות רצופות. לפני שאתחיל ואגע בשירים, כבר דיברתי על כך בעבר ואמרתי שלי מאוד חשוב העיצובים של האלבום והשירים עצמם, אחד הדברים שלא אהבתי במכאן ועד הנצח היה זה.
אייל גולן להיות מאושר אלבום חדש
https://yosmusic.com/אייל-גולן-להיות-מאושר
Apr 01, 2021 · מכל בחינה מוסיקלית, אין כאן רגע דל. גולן בוחר את השירים בפינצטה: לא מורכב מדי, מלודי מאוד ובעיקר – שירים שיאפשרו לו להוביל את מנעד הטנור שלו אל פסגת הרגש. לא אכנס לעוד ביקורת שגרתית על אלבום חדש של גולן. אנסה להתייחס לבחירות שלו ביוצרים ובשתפ"ים כאסטרטגיה שיווקית.
להיות מאושר: האלבום החדש של אייל גולן
https://www.mako.co.il/music-news/local/Article-992e0cbad935871026.htm
Mar 21, 2021 · כמו בכל שנה רגע לפני חג הפסח, גם השנה אייל גולן משחרר אלבום חדש בשם "להיות מאושר". את השקת האלבום הנוכחי מלווה מהלך יוצא דופן מבחינתו של גולן שהופך את האלבום החדש לאלבום ויזואלי, בו כל שיר זוכה לקליפ מיוחד. בסך הכל יכלול האלבום שמונה שירים ושמונה קליפים, כשבכל שעה עגולה, החל ...
אייל גולן בשיא תפארתו: "להיות מאושר" מספק את הסחורה למאזין | מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › מוזיקה
הזמר הוותיק פותח את הלב באלבומו החדש "להיות מאושר" שכולל לא מעט רגעי קסם ... כחלק ממסורת חג הפסח השנתית שלו, משחרר אלבום חדש – "להיות מאושר" ...
להיות משועמם: האלבום החדש של אייל גולן מלא בפילרים לא מלהיבים
https://e.walla.co.il › מוזיקה › קשוב מאוד
ואם לא די ברעשים האלה, ל"להיות מאושר" הצטרף גימיק: היות שלכל אחד מעשרת השירים יצא גם קליפ, הוא הוכרז כ"אלבום הוויזואלי הראשון בישראל".
אייל גולן - להיות מאושר - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=Bxg2PxsS03M
Mar 21, 2021 · מתוך האלבום הויזואלי - "להיות מאושר" קריאייטיב וניהול פרויקט: אילאי אליהו ונתנאל מויאל ניהול אישי: אילאי ...
אייל גולן להיות מאושר אלבום חדש
https://yosmusic.com › אייל-גולן-להיות-...
אייל גולן להיות מאושר, אלבום חדש, אלבומים חדשים, ביקורת אלבומים חדשים, אלבומים ישראלים חדשים, עידן רייכל, עדן חסון, אריק סיני, ...
להיות מאושר: האלבום החדש של אייל גולן - Mako
https://www.mako.co.il › local
רגע לפני החג, אייל גולן משחרר אלבום חדש, החשוף ביותר שלו עד היום, ובמהלך השקה מיוחד הוא ישחרר בכל שעה קליפ חדש שילווה את האלבום הוויזואלי.