חיפשת:

להזמין מונית תל אביב

מוניות תל אביב @ הזמן/י מונית מתל אביב ל... "מוניות בתל אביב"
https://moniot.org.il › מוניות-תל-אביב
מוניות תל אביב - טלפונים של תחנות המוניות ונהגי המונית להזמנה ישירה, לנסיעה בעיר ת"א ולכל חלקי הארץ באתר http://moniot.org.il, הזמינו מוניות בתל אביב עכשיו!
מזמינים עם Yango מונית בתל אביב
https://yango.yandex.com/action/cities/tel-aviv/rider/he
צריכים לקפוץ לדיזינגוף סנטר? למה לא להזמין מונית מ-Yango? מהיום אפשר להזמין מונית בתל אביב בקליק אחד, גם עבור מישהו אחר ואפילו להוסיף עד 3 עצירות בדרך. וכן, זה תקף גם לגבי מונית לנתב"ג.
מוניות תל אביב - 03-6512223 - NetPage
https://www.netpage.co.il › מוניות › מו...
מוניות תל אביב מוניות בתל אביב לפרטים נוספים כאן בפורטל NetPage. ... מאפיינים למוניות תל אביב (מסומן ב-V). מונית. מוניות לנתבג. מונית ספיישל. מוניות 24/7.
מדוע הזמנת מונית מגט נעשתה משימה בלתי אפשרית? - TheMarker
https://www.themarker.com ›
הם מתארים זמני המתנה ארוכים למונית, ביטולי נסיעות תכופים מצד הנהגים וירידה כללית באיכות השירות. "רציתי להזמין נסיעה קצרה מדיזנגוף בתל אביב לאזור ...
מונית תל אביב - Gett
https://gett.com › בית › Cities
מחפשים מונית בתל אביב? עם Gett תוך כמה דקות המונית תהיה בדרך אליכם - בכל לוקיישן בתל אביב. הקליקו כדי ללמוד עוד ולראות לאן נוכל לקחת אתכם בעיר ללא הפסקה.
מונית תל אביב - Gett
https://gett.com/il/city/tel-aviv
שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת. בחרו את האזור שלכם.
מוניות 24 שעות בתל אביב יפו - תחנות מוניות ונהגים מומלצים ...
www.b144.co.il › מוניות-24-שעות › תל
הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא טקסי ב תל אביב יפו לכל צורך ועניין, לכל שעה וזמן, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אתר b144 מאפשר לכם להזמין מוניות מתוך רשימה ארוכה ומומלצת של מוניות שפועלות 24 שעות ...
מונית תל אביב - Gett
gett.com › il › city
תל-אביב היא הכל. היא מבנים של באוהאוס ומגדלי יוקרה, היא אנשי הייטק, היפסטרים, סטארטאפיסטים וחובבי אומנות. מי שעולה על מונית לתל -אביב אף פעם לא יכול לדעת איזו הפתעה מחכה לו היום.
מונית גדולה בתל אביב - מוניות גדולות בתל אביב 24/7 לכל ...
https://trapick.co.il/מונית-גדולה/מונית-גדולה-במרכז/מונית...
מוניות תל אביב : מונית בתל אביב - דפי זהב
https://www.d.co.il › מוניות
מוניות תל אביב : כאן תמצאו רשימה של תחנות מוניות בתל אביב המספקות הזמנת מונית, שירותי הסעות ועוד. כל המידע החיוני לקבלת החלטה, המלצות גולשים, ...
מוניות 24 שעות בתל אביב יפו - תחנות מוניות ונהגים מומלצים ...
https://www.b144.co.il/מוניות-24-שעות/תל-אביב-יפו
שכונות בעיר. עוד... שירות מוניות 24 שעות, שליחויות בכל הארץ, נסיעות מיוחדות לנתב"ג ואיסוף בחזרה, מונית מפוארת, 24/7. מוניות קסטל - התחנה הגדולה בישראל למעלה מ - 500 מוניות, ו - 59 שנות ניסיון בשירות.התחנה מבצעת נסיעות ומשלוחים,כולל הסעות לשדה התעופה נתב"ג - 24 שעות ביממה, בשבתות ובחגים.
מוניות בתל אביב יפו - מצאו תחנת מוניות קרובה - בזק B144
https://www.b144.co.il/מוניות/תל-אביב-יפו
מוניות בתל אביב יפו עם שירותים מיוחדים: זה הסוג הנפוץ ביותר, שמשמש לשימוש של לקוח בודד עד שלושה, או לכל היותר ארבעה. קיימות מוניות גדולות, בהן ניתן להסיע גם שישה או שבעה לקוחות, ומיניבוסים שמשמשים גם הם בתור אופציה להסעת מספר גדול אף יותר של לקוחות.
מונית מתל אביב לנתב"ג: מחיר מבצע מומלץ 130₪ - מוניות 007 לנתב"ג
bengurion-taxi.co.il › מונית-מתל-אביב
עכשיו אתם יכולים להזמין מונית מת"א לנתב"ג במחיר המשתלם ביותר בישראל 24 שעות. חברת מוניות התעופה מבצעת הזמנות מכל הערים המרכזיות בישראל, עד לשדה התעופה בן גוריון ומאפשרת הזמנת מונית לנתב"ג מתל אביב ומכל עיר אחרת בגוש דן ...
מוניות בתל אביב יפו - מצאו תחנת מוניות קרובה - בזק B144
www.b144.co.il › מוניות › תל-אביב-יפו
מבחר מוניות בתל אביב יפו לשירותכם - הזמינו מונית עד הבית מתחנת מוניות קרובה. בדקו חוות דעת קודמות על מוניות ספיישל בתל אביב יפו לנסיעות בתוך העיר או מחוץ
Gett - הזמנת מונית & משלוחים מהירים לכל מקום בארץ - Google Play
https://play.google.com › apps › details
הזמינו מונית עם Gett, אפליקציית המוניות המועדפת שלכם ונהג יגיע אליכם תוך דקות! צריכים נסיעה בעיר, משלוחים מהירים, נסיעה מקומית, הגעה לשדה התעופה או נסיעה ...
שירות לקוחות תחנות מוניות תל אביב
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...
כל מספרי הטלפון של תחנות מוניות בתל אביב, כתובות, הזמנת מונית, הצעת מחיר ועוד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה שמצאתם את תחנת המוניות שחיפשתם בתל אביב וכמובן, ...
מונית לשדה התעופה מתל אביב - מוניות 24/7 לכל הארץ
www.taxi2plane.co.il › מונית-לשדה
מונית לשדה התעופה מתל אביב - מוניות 24/7 לכל הארץ. צריכים מונית לשדה התעופה מתל אביב ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378. נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂.
מונית תל אביב | Taxi144
http://www.taxi144.co.il › תל-אביב
**שירות 24/7 באיזור יפו תל אביב** מוניות גדולות בהזמנה מראש * מוניות קטנות גדולות בפריסה ארצית לשדה התעופה לכול חלקי הארץ ניתן לבצע הזמנות מראש.
מוניות 24 שעות בתל אביב יפו - תחנות מוניות ונהגים מומלצים - בזק B144
https://www.b144.co.il › מוניות-24-שעות
מוניות 24 שעות בתל אביב יפו שבעה ימים בשבוע תמצאו פה. בחרו נהג מונית 24 שעות מומלץ בתל אביב יפו או תחנת מוניות פתוחה ללא הפסקה עם דירוגי גולשים ומספרי ...
מונית גדולה בתל אביב - מוניות גדולות בתל אביב 24/7 לכל חלקי הארץ
trapick.co.il › מונית-גדולה › מונית
קצת על תֵּל־אָבִיב–יָפוֹ
מזמינים עם Yango מונית בתל אביב
yango.yandex.com › action › cities
למה לא להזמין מונית מ-Yango? מהיום אפשר להזמין מונית בתל אביב בקליק אחד, גם עבור מישהו אחר ואפילו להוסיף עד 3 עצירות בדרך. וכן, זה תקף גם לגבי מונית לנתב"ג. Thu Apr 01 2021 10:09:25 GMT+0300 (Moscow Standard Time)
(גט טקסי) Gett - הזמנת מונית בלחיצת כפתור
https://gett.com/il
בכל מקום. עם רשת גלובלית הפעילה בלמעלה מ-1,500 ערים, Gett היא תמיד הצעד הבא של עולם התחבורה. 1,500+. ערים מרכזיות. 15,000+. לקוחות עסקיים. 1,500+. ערים מרכזיות.