חיפשת:

להגיף את הוילון

מה זה להגיף - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/להגיף
מה זה להגיף - מילון עברי עברי - מילוג. א. א. א. מילון עברי עברי. מילים נרדפות. צירופים וביטויים. ראשי תיבות. מילון עברי אנגלי בטא.
מילים לשיר בוקר טוב - ירמי קפלן - שירונט
https://shironet.mako.co.il › artist
קום, תמהר להגיף את הוילון לפני שהאור יכנס ויהרוס לך את היום. קח עוד ראש צחת העור תתלבש ותעזוב גלגל את הרוק, הזיעה ואת טעם הבושם שלה על הלשון היא לא תחזור.
closed the curtains - תרגום לעברית - דוגמאות אנגלית - Reverso ...
https://context.reverso.net › תרגום › אנגלית-עברית › close...
נפנפתי לו לשלום, אבל הוא רק הגיף את הוילונות. Peter Harrison told me that you injected something into his IV drip, that you closed the curtains, ...
וילון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/וילון
וילון הוא מחיצה העשויה מבד או מחומר דומה, שבדרך כלל ניתנת לפתיחה ולסגירה. השימוש הנפוץ בווילון הוא בחלונות של בתי מגורים להחשכת החדר לפעילויות שונות, כגון שינה, וכן לאפשר פרטיות בחדר. בנוסף וילונות משמשים במקומות כמו ...
מה זה להגיף - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › להגיף
המחשבון שיעזור לכם לבחור את שם ילדכם. על סמך קריטריונים שונים, כגון. צליל, משמעות, פופולריות ועוד. השם שלי. מהו שמך הפרטי? כינוי החיבה שלך (אם יש).
הטכנולוגיה המהפכנית שהופכת את הווילונות בבית לחכמים - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
וילון זברה, סאן סטריפ, ונציאני או הסטה - לא משנה אלו וילונות יש לכם ... נזכרתם אחרי שיצאתם מהבית ביום שמש לוהט, ששכחתם להגיף את הווילון?
איך יותר נכון לומר: החלון סגור או החלון מוגף?
https://stips.co.il › ask › איך-יותר-נכון-ל...
... אבל 'להגיף' את החלון זה בדרך כלל יותר מראה על פעולה מסוימת, ... סגירה, הגפה: הזזה למטרת סגירה או הסתרה וכד' (של תריס, חלון, וילון וכד').
וילון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › וילון
המשורר רועי צ'יקי ארד כתב את השיר 'הוילון'. בשיר My Way, שכתב פול אנקה והתפרסם בביצועו פרנק סינטרה, מסמל הוילון (ֿהסופי, האחרון) את המוות - ״And now, the end is near And so I face the final curtain״.
מסילה לתליית וילון מהתקרה או מהקיר מסילות לוילונות
https://gulevy.co.il/product/מסילה-לתליית-וילון
Jul 25, 2018 · לתלייה של הוילון התקרה, יש להשתמש בזווית ייעודית לכך. ניתן להוסיף לסל בעמוד שבקישור הבא: זווית לתליית וילון. פעמים רבות הוילון קצר מידי מכדי לתלות אותו על …
כיצד לבחור וילונות כדי לספק הצללה אפקטיבית בבית? - זמן לבנות
http://timetobuild.co.il › הצללה › וילונות
אחד הדברים המרכזיים התופסים את תשומת ליבנו כאשר אנו בוחרים ... ניתן להגיף את הוילון האטום וליהנות מצל מלא וכך להימנע מחימום פנים הדירה מאור ...
"בוקר טוב" LYRICS by ירמי קפלן - FlashLyrics
https://www.flashlyrics.com › Lyrics › ? › ירמי קפלן
בוקר טוב קום תמהר להגיף את הוילון לפני שהאור יכנס ויהרוס לך את היום קח עוד ראש צחת העור תתלבש ותעזוב גלגל את הרוק הזיעה ואת טעם הבושם שלה על הלשון
מתקינים וילון? מה חשוב לדעת לפני
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4758890,00.html
Jan 28, 2016 · כהן: "אם מנמיכים את התקרה עם גבס או עושים קרניז מגבס או מקלקר, סוג התפירה שיתאים לכך במרבית המקרים הוא תפירת פלדים (מסודרת מאוד מבחינת הקפלים).
הגיף - ויקימילון
he.wiktionary.org › wiki › הגיף
הגפתי את התריסים לאחר הידיעה על ה אובך המתקרב. "ױנטל משפופרת וכסה או שהגיף את הדלת הקדוש כשר" (משנה, מסכת פרה, פרק ו', משנה א') "או שנכנסו זה אחר זה ו הגיפו הדלתות (במנעול)" (שולחן ערוך, אבן העזר ...
קרובים קרובים- חלק א' | המגירה הסודית
https://megirasodit.wordpress.com/krovim
רון מיהר לקפוץ מהמיטה כדי להגיף את הוילון. “אני חושבת שהוא עשה לנו וידאו!” אמרה איריס ומיהרה להתלבש. "את חושבת שזה וידאו?" ”הוא היה תקוע עם זה ביד שלו, אז כן! אני חושבת שזה וידאו!
מהם וילונות האפלה?
trash.org.il › what-are-the-blackout-curtains
Mar 31, 2020 · כאשר מסיטים את הוילון האור אינו פורץ פנימה, והחדר חשוך. יש להבחין בכך שיש רמת שונות של האפלה. וזאת בהתאם לרמת האטימות של הוילון הנבחר. וילון אטום יותר יאפשר לנו להחשיך את החדר בצורה מושלמת.
Somfy - โพสต์ | Facebook
https://th-th.facebook.com › ... › Somfy › โพสต์
תזמנו תרחישים לפתיחה וסגירה אוטומטית ואם שכחתם לסגור את התריס, ... להגיף את התריסים, להסיט את הוילונות, לפתוח את שער החניה ולהיכנס הביתה בכיף.
הגיף - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › הגיף
סגר, נעל. הגפתי את התריסים לאחר הידיעה על האובך המתקרב. "ױנטל משפופרת וכסה או שהגיף את הדלת הקדוש כשר" (משנה, מסכת פרה, פרק ו', משנה א'); "או שנכנסו זה אחר ...
מילון מורפיקס | להגיף באנגלית | פירוש להגיף בעברית
https://www.morfix.co.il/להגיף
להגיף באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה להגיף על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד …
להסיט את הוילון / עמיר פירני
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3054
Nov 20, 2013 · להסיט את הוילון / עמיר פירני ספרים | 20/11/2013 | 9,746 בבית טיפולי ייחודי ששוכן במנהל לשירותים חברתיים בתל-אביב-יפו, מתמחים המטפלים, בראשותו של מחבר הספר, בשיקום נפשי של נפגעי התעללות שהתמכרו לסמים.
מהם וילונות האפלה?
https://trash.org.il/what-are-the-blackout-curtains
Mar 31, 2020 · כאשר מסיטים את הוילון האור אינו פורץ פנימה, והחדר חשוך. יש להבחין בכך שיש רמת שונות של האפלה. וזאת בהתאם לרמת האטימות של הוילון הנבחר. וילון אטום יותר יאפשר לנו להחשיך את החדר בצורה מושלמת.
הגיף - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/הגיף
סגר, נעל. הגפתי את התריסים לאחר הידיעה על האובך המתקרב. "ױנטל משפופרת וכסה או שהגיף את הדלת הקדוש כשר" (משנה, מסכת פרה, פרק ו', משנה א') "או שנכנסו זה אחר זה והגיפו הדלתות (במנעול)" (שולחן ערוך, אבן העזר, סימן י"א, סעיף א')
מה זה להגיף - מילון עברי עברי - מילוג
milog.co.il › להגיף
מה זה להגיף - מילון עברי עברי - מילוג. א. א. א. מילון עברי עברי. מילים נרדפות. צירופים וביטויים. ראשי תיבות. מילון עברי אנגלי בטא.
מילים לשיר בוקר טוב - ירמי קפלן - שירונט
shironet.mako.co.il › artist
קום, תמהר להגיף את הוילון לפני שהאור יכנס ויהרוס לך את היום. קח עוד ראש צחת העור תתלבש ותעזוב גלגל את הרוק, הזיעה ואת טעם הבושם שלה על הלשון היא לא תחזור. לא טוב השקט הזה והאור
להסיט את הוילון / עמיר פירני
www.hebpsy.net › articles
Nov 20, 2013 · להסיט את הוילון / עמיר פירני ספרים | 20/11/2013 | 9,746 בבית טיפולי ייחודי ששוכן במנהל לשירותים חברתיים בתל-אביב-יפו, מתמחים המטפלים, בראשותו של מחבר הספר, בשיקום נפשי של נפגעי התעללות שהתמכרו לסמים.
מילים לשיר בוקר טוב - ירמי קפלן - שירונט
https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=557&wrkid=608
קום, תמהר להגיף את הוילון לפני שהאור יכנס ויהרוס לך את היום. קח עוד ראש צחת העור תתלבש ותעזוב גלגל את הרוק, הזיעה ואת טעם הבושם שלה על הלשון היא לא תחזור. לא טוב השקט הזה והאור
מתקינים וילון? מה חשוב לדעת לפני - ynet
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4758890,00
ויסות האור