חיפשת:

לא מלאכותי תשחץ

שיבוץ מהיר - המילון לפותרי תשבצים - צפורה שפירא - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › ש...
אין צורך לחפש את שורש המילה העיקרית ואף לא את משקלה או את בניינה הדקדוקי. אם ברצונכם לדעת, מי היה ממציא המיקרופון, עליכם לפתוח באות מ' וכהרף עין תמצאו את ...
לא מלאכותי | אינו מלאכותי תשבץ | בלתי מלאכותי מילון - תשאלו ...
www.asklital.com › 2017 › 08
ראשית, עלינו למנות את מספר המשבצות המרכיבות את התשובה להגדרה: לא מלאכותי בתשחץ. כך נוכל לדעת מכמה אותיות מורכב הפתרון שלנו.
מזויף, מלאכותי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
www.note.co.il › solutions › מזויף_מלאכותי
פתרונות תשחץ עבור מזויף, מלאכותי - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
תשבץ - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תשבץ
תשבץ הוא חידת מילים או מספרים המשתלבים בהצלבה, במאוזן ובמאונך, בתוך תבנית משורטטת של משבצות ... אולם תמיד קיימת אפשרות לתשובה מתאימה עליה לא חשב מחבר התשבץ.
מזויף, מלאכותי – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/מזויף-מלאכותי/תשחץ
Apr 16, 2013 · מזויף, מלאכותי. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מזויף, מלאכותי. זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
בלתי מלאכותי מילון | אינו מלאכותי תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ...
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
התשובות להגדרה לא מלאכותי תשחץ | אינו מלאכותי תשבץ הם: ... ביטויים דומים: לא מלאכותי מילון, אינו מלאכותי פירוש, לא מלאכותי מילה נרדפת, מה זה אינו מלאכותי, ...
מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים: ממשי, מציאותי | ממשי מציאותי ...
https://pitaronfree.blogspot.com/2016/03/blog-post_777.html
ממשי, מציאותי | ממשי מציאותי תשבץ. מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם, קבלנו את ההגדרה ממשי מציאותי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ממשי, מציאותי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם ...
מזויף, מלאכותי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/מזויף_מלאכותי
פתרונות תשחץ עבור מזויף, מלאכותי - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
לא מלאכותי – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
www.israwords.co.il › לא-מלאכותי › תשחץ
Apr 15, 2013 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לא מלאכותי. זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר!
מלאכותי באנגלית | פירוש מלאכותי בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › מלאכותי
מלאכותי באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה מלאכותי על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ...
בלתי מציאותי | לא מציאותי תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ...
http://www.asklital.com › תשחצים
ביטויים דומים: לא מציאותי מילון, לא מציאותי תשחץ, לא מציאותי פירוש, לא מציאותי מילה נרדפת, מה זה בלתי מציאותי, שם אחר לבלתי מציאותי, בלתי מציאותי 6 אותיות
מזויף, מלאכותי – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
www.israwords.co.il › מזויף-מלאכותי
Apr 16, 2013 · מזויף, מלאכותי. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מזויף, מלאכותי. זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
לא מלאכותי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › ל...
פתרונות תשחץ עבור לא מלאכותי - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
אגן מים מלאכותי | אגן מים מלאכותי תשבץ - תשאלו את ליטל ...
www.asklital.com › 2017 › 09
לאחר מכן, נגולל את המסך מטה, לעבר השורה שמציינת את מספר האותיות שאנו מחפשים. ולבסוף, נאתר את התשובה לפי סדר-האלפבית. כולם יודעים שבשביל לפתור תשחץ או תשבץ צריך לשאול את ליטל… בהצלחה! מודעות
לא מלאכותי - פתור-אותי
http://ptoroti.blogspot.com › 2014/05
אנו מקווים שמצאתם את הפתרון שחיפשתם...לא מצאתם? נשמח אם תשלחו לנו את התשובה המתאימה. [לא מלאכותי תשחץ], [לא מלאכותי תשבץ], [פתרון תשבצים לא מלאכותי 4 אותיות].
אגן מים מלאכותי | אגן מים מלאכותי תשבץ - תשאלו את ליטל ...
www.asklital.com/2017/09/אגן-מים-מלאכותי-אגן-מים-מלאכותי...
לאחר מכן, נגולל את המסך מטה, לעבר השורה שמציינת את מספר האותיות שאנו מחפשים. ולבסוף, נאתר את התשובה לפי סדר-האלפבית. כולם יודעים שבשביל לפתור תשחץ או תשבץ צריך לשאול את ליטל… בהצלחה! מודעות
ירח מלאכותי תשחץ, תשבץ - פשר
https://pesher.net/ירח-מלאכותי-תשחץ-תשבץ
Oct 22, 2020 · אין תגובות. לערך ירח מלאכותי יש פתרון המכיל 4 אותיות המתאים לפתרון תשחץ או תשבץ. הפתרונות המופיעים בפשר יתנו מענה לשעשועי לשון ביניהם התשבץ והתשחץ. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את הפתרונות האפשריים לפי מספר האותיות וגם לפי סדר האלפבית.
מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים: לא מלאכותי | לא מלאכותי תשחץ
https://pitaronfree.blogspot.com/2016/01/blog-post_8117.html
לא מלאכותי | לא מלאכותי תשחץ. מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם קבלנו את ההגדרה לא מלאכותי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "לא מלאכותי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.
מורדו - תשבצים ותשחצים - פיצוח: סוג של אריג, מן בד
http://tasbetz.blogspot.com › 2013/03
מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם. התשובות להגדרה סוג של אריג | מן בד | מן אריג תשחץ | תשבץ הן: הפעם ננסה למצוא פתרון להגדרה סוג של אריג /מן בד.
מילון מונחים בקרדיולוגיה - מידע שימושי לחולי לב - האיגוד הקרדיולוגי ...
https://israel-heart.org.il › מילון-מונחים-...
זהו מילון קטן ובהחלט לא שלם בו מופיעים מרבית המושגים השגורים בפינו ביום-יום. בוודאי נתקלתם בחלק ממושגים אלו ... מסתם מכאני – מסתם מלאכותי העשוי חומר מתכתי.
לא אורגני ולא מתכתי פתרון תשחץ, תשבץ - פשר
pesher.net › לא-אורגני-ולא-מתכתי
Apr 27, 2020 · פתרון עבור לא אורגני ולא מתכתי אשר מתאים לפתרון תשבץ או תשחץ מופיע גם אצלנו בפשר. ריכזנו בפשר את התשובות האפשריים לשעשועי הלשון.
לא טבעי, מעושה - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
www.note.co.il › solutions › לא_טבעי_מעושה
פתרונות תשחץ עבור לא טבעי, מעושה - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
לא מלאכותי | אינו מלאכותי תשבץ | בלתי מלאכותי מילון ...
www.asklital.com/2017/08/לא-מלאכותי-אינו-מלאכותי-תשבץ
ראשית, עלינו למנות את מספר המשבצות המרכיבות את התשובה להגדרה: לא מלאכותי בתשחץ. כך נוכל לדעת מכמה אותיות מורכב הפתרון שלנו.
לא מלאכותי – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/לא-מלאכותי/תשחץ
Apr 15, 2013 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לא מלאכותי. זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.