חיפשת:

כתיבה אינטואיטיבית ספר

איך כתיבה אינטואיטיבית מסייעת לנפש ולמה עדיף שתיעשה בעט - הארץ
https://www.haaretz.co.il › kids › BL...
כתיבה אינטואיטיבית ותרפויטית מאפשרת לנו להסיר את הערפל המסתורי סביב המתרחש ומקנן בתת המודע שלנו. כאשר אנו מגיעים לטיפול נפשי, מטרתו של המטפל ...
כתיבה אינטואיטיבית
https://effectivewriting.co.il › כללי
... כותבים: הנחה על המוצר החדש, הזמנה לאירוע, השקה של קולקציה או של שיטה אימונית חדשה. תהיו ספציפיים. ואחרי שעשיתם את זה, אתם כבר לא צריכים כתיבה אינטואיטיבית.
הקול הפנימי - סדנת כתיבה אינטואיטיבית
https://lp.vp4.me/k3i8
סדנת כתיבה אינטואיטיבית . ... בשנת 2016 יצא לאור ספר השירים הראשון "עד השמיים ובחזרה" בהוצאת בת אור. בשנת 2018 ראה אור הספר השני "להיאחז בענף הקרוב" בהוצאת פרדס.
בין כתיבה אינטואיטיבית לכתיבה יוצרת - אוולין לוי
https://evelyn.co.il › iBlog › name=בי...
כתיבה יוצרת וכתיבה אינטואיטיבית. שאלה: אני כותבת רומן במשך כשנתיים, הבעיה היא שהוא לא משאיר לי זמן לכתוב. יש לזה פתרון? מוטרדת,.
מסע במילים 365 - מדריך כתיבה אישי מאת חגית אלמקייס
https://www.masabemilim.com › מסע_...
יומן כתיבה "מסע במילים" משמש כסדנת כתיבה אישית שנתית ויומיומית - 365 תרגילי ... סדנאות כתיבה אינטואיטיבית ומלווה נשים וגברים בתהליכי כתיבה אישיים ורגשיים.
מסע במילים 365 - מדריך כתיבה אישי מאת חגית אלמקייס
www.masabemilim.com › p › מסע_במילים_365
מסע במילים 365 - מדריך כתיבה אישי מאת חגית אלמקייס. פריט זה ניתן על ידי קרדיטים. מדריך כתיבה "מסע במילים" הוא סדנת כתיבה אישית שנתית ויומיומית - 365 תרגילי כתיבה המזמינים אותך לכתוב כדי להתקרב ...
כתיבה אינטואיטיבית: הוראות, הנחיות וטיפים לכתיבה אינטואיטיבית מיטיבה
https://muses.co.il › כתיבה-אינטואיטיבית...
הכתיבה האינטואיטיבית היא כתיבה שפורמת את כל החוקים, נעה מנושא לנושא, מעוררת ומעודדת גלים של אסוציאציות, מקבלת כל דבר שעולה, לא שועה לתוכחות המעצבנות של ...
כתיבה אינטואיטיבית: הוראות, הנחיות וטיפים לכתיבה ...
https://muses.co.il/כתיבה-אינטואיטיבית-הוראות-הנחיות...
המסגרת הזו תיצור לנו מיכל עוטף ומאפשר לשחרור וזרימה של הכתיבה האישית, והמסגרת הזו נוצרת מתוך היענות לשורה של חוקים, הוראות וטיפים מגבילים ואפילו תובעניים. הקובץ "הוראות, טיפים והנחיות לכתיבה ...
כתיבה אינטואיטיבית ככלי לריפוי נשי - ד"ר ענת גור מסבירה למה ...
wtc-anatgur.co.il › כתיבה
Aug 06, 2018 · כתיבה אינטואיטיבית ככלי לריפוי נשי. הקשבה עצמית היא משהו שאנו נולדות איתו, מעין אינסטינקט פנימי שמסייע לנו להבחין בין טוב לרע ולקבל החלטות מושכלות, שבתקווה יסבו לנו אושר.
מהי כתיבה אינטואיטיבית?
www.ziki.co.il › index › 2009/08/13-19/13/24
Aug 13, 2009 · כתיבה אינטואיטיבית. כתיבה אינטואיטיבית היא כתיבה מהבטן, ללא חוקים וללא גבולות, פשוט כתיבה: אני מניחה את הראש הביקורתי הצידה ונותנת ליד האוחזת בעיפרון, עט, צבע לרוץ על הנייר.
דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי ...
yeda.eip.co.il/?key=52455
לחץ כאן ותהנה מ דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי והחיצוני דפי בוקר הם אחד מכלי העבודה בסדנת דרך האמן שאותה אני מנחה.
כתיבה אינטואיטיבית Archives - יצאתי מביתי למסעותי - אילנה בר
https://www.ilanabar.com › tag › כתי...
פעם אחת נסעתי לטיול בהודו ולא לקחתי מספיק ספרי קריאה. פעם אחת השאלתי ספר בספרייה ישראלית מקומית ונתקלתי במשפט אחד שממש, אבל ממש מצא חן בעיני.
כתיבה אינטואיטיבית וכתיבה יוצרת
https://evelyn.co.il/iBlog.aspx?pid=1024&id=22&name=בין+כתיבה...
Oct 19, 2019 · כתיבה אינטואיטיבית, היא כתיבה חופשית של מה שנובע, צף ועולה מתוכך, אינה מיועדת לקורא, לעיתים אפילו לא לקריאה עצמית שלך, ועונה על צרכים שונים לחלוטין. ... באפשרות לכתוב ספר ילדים שראה אור לאחרונה ...
דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי והחיצוני ...
yeda.eip.co.il
לחץ כאן ותהנה מ דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי והחיצוני דפי בוקר הם אחד מכלי העבודה בסדנת דרך האמן שאותה אני מנחה.
מסע במילים ועצם הכתיבה - ללמוד לכתוב, ללמוד לעוף
https://www.masabemilim.com/p/חבילת_מסע_ועצם_הכתיבה
שיתוף ב Whatsapp. משלוח חינם מעל ₪100.00. חבילת מסע במילים ועצם הכתיבה - להשראה לכתיבה אינטואיטיבית ויצירתית. החבילה מכילה: מדריך כתיבה מסע במילים + ספר "עצם הכתיבה" + עט. כולל משלוח עד הבית חינם! פירוט ...
כתיבה אינטואיטיבית, חגית גלר - דרך הגוף | דרך גוף
https://www.bodyways.org › articles
כתיבה אינטואיטיבית מאת חגית גלר - חגית גלר - דרך גוף. מאת: חגית גלר. בואו לכתוב עם האינטואיציה, באופן ספונטאני, אסוציאטיבי, בזרימה מהבטן.
כותבת ומוחקת אהבה - ענת לב-אדלר
https://www.e-vrit.co.il/Product/2267/כותבת_ומוחקת_אהבה
אהבתי גם לכתוב את סדרת ספרי ההדרכה שלי, שם יכולתי להתענג על בחירה מדוקדקת של כל רעיון חדש, על תחקיר אטי ועל כתיבה אינטואיטיבית, להתמסר לתהליך העיצוב של כל ספר, וכמובן הציפייה לאותו רגע שבו ...
כתיבה אינטואיטיבית: הוראות, הנחיות וטיפים לכתיבה אינטואיטיבית ...
muses.co.il › כתיבה-אינטואיטיבית
כתיבה אינטואיטיבית מיטיבה: הוראות, הנחיות וטיפים 40 ימי כתיבה אינטואיטיבית במסלול אישי סופשבוע של כתיבה בעין כרם
כתיבה אינטואיטיבית ככלי לריפוי נשי - ד"ר ענת גור מסבירה ...
https://wtc-anatgur.co.il/כתיבה-אינטואיטיבית
Aug 06, 2018 · כתיבה אינטואיטיבית ככלי לריפוי נשי. הקשבה עצמית היא משהו שאנו נולדות איתו, מעין אינסטינקט פנימי שמסייע לנו להבחין בין טוב לרע ולקבל החלטות מושכלות, שבתקווה יסבו לנו אושר.
מסע במילים 365 - מדריך כתיבה אישי מאת חגית אלמקייס
https://www.masabemilim.com/p/מסע_במילים_365_-_יומן_כתיבה_אישי
מסע במילים 365 - מדריך כתיבה אישי מאת חגית אלמקייס. פריט זה ניתן על ידי קרדיטים. מדריך כתיבה "מסע במילים" הוא סדנת כתיבה אישית שנתית ויומיומית - 365 תרגילי כתיבה המזמינים אותך לכתוב כדי להתקרב ...
דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי והחיצוני
http://yeda.eip.co.il › ...
לחץ כאן ותהנה מ ✓דפי בוקר - כתיבה אינטואיטיבית למפגש בין העולם הפנימי והחיצוני ✓דפי בוקר הם אחד מכלי העבודה בסדנת דרך האמן שאותה אני מנחה.
מהי כתיבה אינטואיטיבית?
www.ziki.co.il/index.php/2009-08-13-19-13-24/2014-11-02-10-30-22
Aug 13, 2009 · כתיבה אינטואיטיבית. כתיבה אינטואיטיבית היא כתיבה מהבטן, ללא חוקים וללא גבולות, פשוט כתיבה: אני מניחה את הראש הביקורתי הצידה ונותנת ליד האוחזת בעיפרון, עט, צבע לרוץ על הנייר.
4 טכניקות כתיבה ליצירת שקט בראש - הגשמה בעולם החדש - מיכל פולת
https://www.michalpolat.com › post
כתיבה אינטואיטיבית. אחד הדברים שאני עושה כמעט כל יום כבר 15 שנה הוא לכתוב בצורה חופשית את כל מה שיושב לי בראש באותו הרגע.
איך כותבים סיפור - אורי פרץ-שרון
https://www.e-vrit.co.il/Product/3202/איך_כותבים_סיפור
כל ספר אקראי שנשלוף ממדף הספרים שלנו עושה בהן שימוש במידה כזאת או אחרת. עם זאת, כמעט כל ספר גם מפר טכניקות אחדות ונעזר בכלי כתיבה אחדים באופן שונה מהמקובל.
הקול הפנימי - סדנת כתיבה אינטואיטיבית
lp.vp4.me › k3i8
להיכנס אל הבית הפנימי שלנו, לגלות ולזהות את הקול המבקש להישמע. הקול הפנימי. סדנת כתיבה אינטואיטיבית. מפגש כתיבה, שירה והשראה ליום השוויון האביבי. בהנחיית חגית אלמקייס. אורחת: המשוררת עידית ...
כתיבה אינטואיטיבית וכתיבה יוצרת
evelyn.co.il › iBlog
Oct 19, 2019 · כתיבה אינטואיטיבית, היא כתיבה חופשית של מה שנובע, צף ועולה מתוכך, אינה מיועדת לקורא, לעיתים אפילו לא לקריאה עצמית שלך, ועונה על צרכים שונים לחלוטין.