חיפשת:

כשהגיטרה מנסרת את הלילה

כשהגיטרה מנסרת את הלילה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › כשהג...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה הוא אלבום הופעה של צמד הרוק פורטיסחרוף - רמי פורטיס וברי סחרוף. האלבום יצא בדצמבר 1992 בחברת התקליטים נענע דיסק בהפקת ניצן זעירא.
‎1900?‎ – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/1900?
1900? הוא אלבום רוק של הצמד ברי סחרוף ורמי פורטיס, שכונה בתקשורת "פורטיסחרוף". האלבום שיצא לאור ב-25 במאי 1990, נחשב לקלאסיקה של רוק ישראלי. הוא הפך לתקליט זהב לאחר שש שנים מיציאתו. האלבום יצא שנתיים לאחר האלבום סיפורים מהקופסא שעליו היה חתום פורטיס בלבד. את המילים לשירי האלבום כתב רמי פורטיס ועל הלחנים אחראים בשיתוף פורטיס וסחרוף (מופיעים בחוברת המצורפת כ"סחרופורטיס"). הלהיטים הגדולים מתוך האלבום היו "ניצוצות", "אמריקה", "אין קץ לילדות", "אגם ענקית", "שמיים של שומקום" ו"חלום כחול".
כשהגיטרה של “רינגו דת’סטאר” מנסרת את הלילה - מוזיקה - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › music
Aug 27, 2013 · כשהגיטרה של “רינגו דת’סטאר” מנסרת את הלילה. לאליוט פרייז’ר נמאס מהשוואות בין להקתו “רינגו דת’סטאר” לבין הרכבי השוגייז של שנות ה-80 וה-90. לקראת הגעתם לארץ מסביר גיטריסט ומייסד הלהקה מדוע לא יגייס יותר כספים באינטרנט. משה קוטנר. 27 באוגוסט 2013. 27 באוגוסט 2013.
מה זה כשהגיטרה מנסרת את הלילה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › כשהגיטרה_מנסרת_א...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה הוא אלבום הופעה של צמד הרוק פורטיסחרוף - רמי פורטיס וברי סחרוף. האלבום הופץ ב⁻1992 בחברת התקליטים נענע דיסק בהפקת ניצן זעירא.
פורטיסחרוף – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פורטיסחרוף
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (אלבום הופעה) על המשמרת (2006) הקלטות נוספות. נקמת הטרקטור (שיר, 1988) חלום כחול (סינגל, 1989) שועל במנוסה (סינגל, 1989)
כשהגיטרה מנסרת את הלילה | פורטיסחרוף | Fortisakharof | פורטיסחרוף
music.fortisakharof.co.il › album › --4
כשהגיטרה מנסרת את הלילה by פורטיסחרוף, released 01 January 1992 1. תחנה סופית 2. הפוך 3. באוויר 4. אמריקה 5. אינני אוהב אותה 6. אינקובטור 7. ניצוצות 8. אין קץ לילדות 9. רד מעל מסך הטלויזיה שלי 10. חתול, מפלצת 11.
‎כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) de פורטיסחרוף, Fortis & ברי ...
music.apple.com › cr › album
Escucha כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) de פורטיסחרוף, Fortis & ברי סחרוף en Apple Music. Reproduce canciones como "תחנה סופית (Live)", "הפוך (Live)" y más.
שיחה:כשהגיטרה מנסרת את הלילה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:כשהגיטרה
In כשהגיטרה מנסרת את הלילה on 2011-11-23 00:29:15, 404 Not Found; In כשהגיטרה מנסרת את הלילה on 2011-11-28 00:24:43, 404 Not Found; In כשהגיטרה מנסרת את הלילה on 2013-05-04 09:16:52, 404 Not Found--Matanyabot - שיחה 12:17, 4 במאי 2013 (IDT)
כשהגיטרה מנסרת את הלילה - СберЗвук
https://sber-zvuk.com › release
Вы можете запретить сохранение cookie в настройках своего браузера. Альбом. כשהגיטרה מנסרת את הלילה. ברי סחרוף, פורטיסחרוף, רמי פורטיס.
על המשמרת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/על_המשמרת
רקע. האלבום יצא לאחר פסק זמן של 14 שנה מאז האלבום הקודם של הצמד, "כשהגיטרה מנסרת את הלילה", שהיה אלבום הופעה שסיכם את תקופת פעילותם המשותפת של ברי סחרוף ורמי פורטיס.האלבום מכיל שילוב של רוק, מוזיקה אלקטרונית, היפ הופ ...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה | פורטיסחרוף | Fortisakharof ...
https://music.fortisakharof.co.il/album/--4
כשהגיטרה מנסרת את הלילה by פורטיסחרוף, released 01 January 1992 1. תחנה סופית 2. הפוך 3. באוויר 4. אמריקה 5. אינני אוהב אותה 6. אינקובטור 7. ניצוצות 8. אין קץ לילדות 9. …
כשהגיטרה מנסרת את הלילה - רמי פורטיס - דיסק סנטר
https://www.disccenter.co.il › prod
כשהגיטרה מנסרת את הלילה. אמן: רמי פורטיס / ברי סחרוף שנה: 1992 סגנון: מוסיקה ישראלית פופ רוק פורמט: CD. שיתוף. Facebook; Twitter; Whatsapp; שלח לחבר.
פורטיס – סחרוף – כשהגיטרה מנסרת את הלילה (CD) - Discogs
https://www.discogs.com › release
View credits, reviews, tracks and shop for the CD release of "כשהגיטרה מנסרת את הלילה" on Discogs.
30 שנה ל-"1900?": האלבום שהפך את פורטיס וסחרוף לישראלים ...
https://www.haaretz.co.il/gallery/music/.premium-MAGAZINE-1.8347708
Jan 04, 2020 · הופעות זה דבר אחר, יותר משוחרר ואנרגטי, ולכן באלבום הלייב "כשהגיטרה מנסרת את הלילה" כבר שומעים את ההפגזה בפזמון. ממילא בתחילת שנות ה–90, כשאלבום ההופעה הוקלט, פורטיס וסחרוף כבר השילו מעצמם ...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה | פורטיסחרוף | Fortisakharof
https://fortisakharof.bandcamp.com › ...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה by פורטיסחרוף, released 01 January 1992 1. תחנה סופית 2. הפוך 3. באוויר 4. אמריקה 5. אינני אוהב אותה 6. אינקובטור 7. ניצוצות 8.
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) - Amazon.com
https://www.amazon.com › כשהגיטרה-מנסרת-את-הלילה-Live
Check out כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) by פורטיסחרוף, רמי פורטיס, ברי סחרוף on Amazon Music. Stream ad-free or purchase CD's and MP3s now on Amazon.com.
‎Kshehagitara Menaseret Et Halayla (Live) by Fortisakharof ...
https://music.apple.com/us/album/כשהגיטרה-מנסרת-את-הלילה-live...
Jan 01, 1992 · Album · 1992 · 15 Songs. Available with an Apple Music subscription. Try it free.
פורטיס – סחרוף – כשהגיטרה מנסרת את הלילה (CD) - Discogs
https://www.discogs.com/release/12906122-פורטיס-סחרוף-כשהגיטרה...
View credits, reviews, tracks and shop for the CD release of "כשהגיטרה מנסרת את הלילה" on Discogs.
פורטיס – סחרוף – כשהגיטרה מנסרת את הלילה (CD) - Discogs
www.discogs.com › release › 12906122-פורטיס
View credits, reviews, tracks and shop for the CD release of "כשהגיטרה מנסרת את הלילה" on Discogs.
ביוגרפיה של רמי פורטיס - שירונט
https://shironet.mako.co.il/artist?type=biography&lang=1&prfid=915
בסוף אותה שנה הוציאו השניים את אלבום ההופעה "כשהגיטרה מנסרת את הלילה" שסיכם את תקופת פעילותם. ב-1994 הקים פורטיס את להקת הליווי "האחים פורטיס", ...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כשהגיטרה_מנסרת_את_הלילה
כשהגיטרה מנסרת את הלילה הוא אלבום הופעה של צמד הרוק פורטיסחרוף - רמי פורטיס וברי סחרוף. האלבום יצא בדצמבר 1992 בחברת התקליטים נענע דיסק בהפקת ניצן זעירא. באותה שנה יצא גם אלבומו של רמי פורטיס, "להתראות בחלומותי" שעליו עבד גם כן במשותף עם ברי סחרוף. שני האלבומים הם האחרונים שעליהם עבדו במשותף פורטיס וסחרוף, עד לאלבומם "על המשמרת" שיצא ב-2006. ההופעה הוקלטה באולם "צוותא" בתל אביב באפריל 1992, וכללה בעיקר שירים מהאלבומים "סיפורים מהקופסא" ו"1900?", …
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) - ‎Apple Music
https://music.apple.com › album › כש...
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live). פורטיסחרוף, Fortis y ברי סחרוף. Rock indie · 1992. Escuchar previa. Canción. Duración. תחנה סופית (Live).
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live) by Fortisakharof on Spotify
open.spotify.com › album › 1TgSeztbNvM0tWapRsFWA5
כשהגיטרה מנסרת את הלילה (Live), an album by Fortisakharof, Fortis, Berry Sakharof on Spotify We and our partners use cookies to personalize your experience, to show you ads based on your interests, and for measurement and analytics purposes.
כשהגיטרה מנסרת את הלילה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כשהגיטרה_מנסרת
כשהגיטרה מנסרת את הלילה. ( 1992) על המשמרת. ( 2006) כשהגיטרה מנסרת את הלילה הוא אלבום הופעה של צמד ה רוק פורטיסחרוף - רמי פורטיס ו ברי סחרוף. האלבום יצא בדצמבר 1992 בחברת התקליטים נענע דיסק בהפקת ניצן זעירא. באותה שנה יצא גם אלבומו של רמי פורטיס, " להתראות בחלומותי " שעליו עבד גם כן ...
פורטיס משולש – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פורטיס_משולש
את האלבום הוציא פורטיס בפברואר 2009, כאשר עוד לפני כן הוא תיאר את האלבום כ"לא מסחרי בעליל". באלבום מלווים אותו גיל ... כשהגיטרה מנסרת את הלילה • מקרה ...