חיפשת:

כרמל בין ויקיפדיה

בית ספר כרמל, מנגלור - ויקיפדיה
https://iw.wikiqube.net › wiki › Carm...
בית ספר כרמל, מנגלור - Carmel School, Mangalore - Wikipedia ... "מנגאלורו: בית הספר בכרמל מקיים טורניר כדורעף בין-בית-ספרי 'Jump, Bump and Smash'.
ג'וי ריגר: "התאהבתי בגברים, אבל כנראה שאני לסבית. מלא זמן לא ...
https://pplus.ynet.co.il › ... › רכילות+
נראה לי שהוא ניסה להחמיא בדרכו הקלוקלת. "כן, אבל זה העליב אותי". את יודעת שבערך ויקיפדיה שלך כתוב שאת ביסקסואלית? את לא רוצה לשנות את זה? " ...
מרכז רפואי כרמל – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/מרכז_רפואי_כרמל
עריכה. המרכז הרפואי כרמל, על שם ליידי דייויס, הוא בית חולים הממוקם בשכונת אחוזה ב חיפה ומשתייך ל שירותי בריאות כללית . מרכז רפואי כרמל. הבניין הראשי של המרכז הרפואי כרמל. מאפייני הארגון. סוג ...
לייק: ג׳וי ריגר משיקה זוגיות חדשה ולוהטת
https://pplus.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5748232,00.html
אחרי תקופה ארוכה בה תיחזקה את סטטוס הרווקה הלוהטת, אפשר לבשר שהשחקנית ג׳וי ריגר (26) תפוסה חזק.. הערב (א') השיקה ריגר את הזוגיות באופן רשמי, כשפירסמה באינסטגרם תמונה שלה ושל בת הזוג, השחקנית כרמל בין, אליה הוסיפה אימוג'ים של ...
כרמל (רובע) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כרמל_(רובע)
כרמל מרכזי, מכונה גם "מרכז הכרמל", היא שכונת מגורים מבוססת ובה מוסדות תרבות, פנאי ובילוי כמו גם אתרי מורשת היסטוריים בפסגת הכרמל. רחובותיה החשובים, מלבד העורק המרכזי של שדרות הנשיא-מוריה, הם רחוב יפה נוף, שדרות וודג'ווד, שדרות קיש ודרך הים.
כרמל בין - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › כרמל-בין
המפקדת – ויקיפדיה. https://he.wikipedia.org/wiki/המפקדת. המפקדת; מימין לשמאל: כרמל בין, נועה אסטנג'לוב, אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן מבוסס על: הסרט הקצר ...
אודות | כרמל בין| שחקניות | אמנים ושחקנים | mama ייצוג ...
www.mama-agency.com/artist_about/581-18
כרמל בין . השכלה. שנה א'+ב' בסטודיו למשחק יורם לוינשטיין . ניסיון מקצועי . תיאטרון. 2019 - היום - "השיבה"- תיאטרון הקאמרי. הצגה מאת ובבימוי איה קפלן מינוטאור-הצגה בתיאטרון הסמטה ומרכז ענבל סוזן דלל.
שחקנים וצוות הפקה - המפקדת (2021) - אידיבי
https://www.edb.co.il › title › cast
... הצלמים/ות ומי שחייבים לדעת עליהם בסדרת הטלויזיה "המפקדת" (2021). של: עטרה פריש. עם: אלונה סער, מיה לנדסמן, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, עלמה קיני, דור הררי.
ויקיפדיה אוהבת את המושבה הגרמנית! | ילדים ומשפחה | מוזיאון העיר
https://www.hcm.org.il › ילדים_ומשפחה
פרוייקט "ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת" מתקיים במסגרת שיתוף פעולה בין "ויקיפדיה" והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל. ... איפה נמצאת שדרת "כרמל שטראסה" בחיפה?
המפקדת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › המפק...
כרמל בין, אור "צימר" צימרמן, מ"כית כיתה 3. דור הררי, כפיר מועלם, מפקד הפלוגה. מיה דגן, המב"סית, מפקדת בסיס הטירונים. נועם אימבר, יוגב, חייל בחמ"ל.
הכרמל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הכרמל
הַכַּרְמֶל (בערבית: جبل الكرمل (הר הכרמל), בתעתיק: ג'בל אלכרמל) הוא שלוחה צפונית-מערבית של רכס הרי השומרון המשתרעת עד למפרץ חיפה ומתנשאת לגובה מרבי של 546 מטר מעל פני הים ("רום כרמל" ליד עספיא). שלושה אזורים לכרמל: רכס אמיר – רכס הרים בדרום מזרח הכרמל, רמות מנשה במרכז ו"רכס הכרמל" בצפון-מערב – משולש הנתחם על ידי עמק יזרעאל ממזרח ומצפון, עמק זבולון מצפון, מישור חוף הכרמל במערב ורמות מנשה בדרום. ראשו הצפון מערבי של הכרמל נושק לים וחודר אליו.
כרמל בין ("המפקדת"): "עד שהכרתי את ג'וי ריגר, לא ידעתי ...
https://www.ynet.co.il/laisha/article/S1NPqrpI00
Apr 23, 2021 · כרמל בין ("המפקדת"): "עד שהכרתי את ג'וי ריגר, לא ידעתי שאני אוהבת נשים". אחרי שירות צבאי טראומטי וסודי בסיירת מטכ"ל, שהותיר אותה פגועה נפשית ופיזית, השחקנית כרמל בין (26) לא יכלה לתאר לעצמה שדווקא בתפקיד הטלוויזיוני הראשון שתקבל אחרי לימודי המשחק שלה, היא שוב תיאלץ לעלות על מדים.
הצבא צועד על ליהוקו: סוד הקסם של "המפקדת" | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
לצדה משחקים עלמה קיני המצוינת בתפקיד ערבה המפקדת המפוחדת, כרמל בין כמפקדת העצלנית, יוצאת "האח הגדול" שרי שמחוב שמפתיעה לטובה בתפקיד סבטה, ...