חיפשת:

כפר ליד הרצליה

גן לאומי אפולוניה (תל ארשף) - רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/גן...
Webגן לאומי אפולוניה, השוכן בפאתי העיר הרצליה, הוא מקום נפלא לטיול קליל - מבצר, נוף מרהיב לים וסיפורים על אבירים וקרבות מזהירים - וסידרתם לכם יום טיול נהדר!
מושבים ליד הרצליה
https://www.tremp.co.il › distance
74, מרחק בין הרצליה לכפר ויתקין הוא : 29.1 קילומטר, נסיעה מהרצליה לכפר ויתקין - מסלול ב גוגל מפות \ אוטובוס \ ישובים בדרך ; 75, מרחק בין הרצליה לחופית הוא : 29.5 ...
צימרים בהרצליה פיתוח, צימר בהרצליה פיתוח | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בהרצליה_פיתוח.aspx
Webמחפשים צימר בהרצליה פיתוח? כנסו ומצאו מבחר צימרים בהרצליה פיתוח בכל הרמות, מבצעים בהרצליה פיתוח, דילים בהרצליה פיתוח, צימרים למשפחות בהרצליה פיתוח.
10 הכי טובות: מסעדות בהרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297747...
Webלאכול בהרצליה, ישראל: ראה 10,352 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 148 הרצליה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
רשימת יישובים
https://hof-hasharon.co.il › רשימת-יי...
רשימת יישובים · ארסוף קדם · אודים · ארסוף · בית יהושע · פתח/סגור בני ציון · פרוטוקולים ועד בני ציון · בצרה · גליל ים · געש ...
מסלולי טיול בהרצליה ונתניה - למטייל בישראל (טיולי)
https://www.tiuli.com › ... › השרון
שביל ישראל מדרום לצפון: מקטע 33 – מחוף פולג לחדרה יום המשלב בין ערים חוף ים נחלים ויערות יום קליל… הרצליה ונתניה ...
Herzliya דירות נופש ובתים - מחוז תל אביב, ישראל | Airbnb
https://he.airbnb.com/herzliya-israel/stays
Web28 בינו׳ 2024 - מחיר ההשכרה מאנשים באזור Herzliya, ישראל מתחיל ב-$20 ללילה. ניתן לשכור מקומות מיוחדים ללינה ממארחים מקומיים ב-191 מדינות. להרגיש בבית בכל מקום עם Airbnb.
גן לאומי אפולוניה (תל ארשף) - רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › reserve-park › גן-לאומי-אפו
גן לאומי אפולוניה, השוכן בפאתי העיר הרצליה, הוא מקום נפלא לטיול קליל - מבצר, נוף מרהיב לים וסיפורים על אבירים וקרבות מזהירים - וסידרתם לכם יום טיול נהדר!
10 הכי טובים: אטרקציות ליד פארק הרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attra...
אטרקציות ליד פארק הרצליה‎ · אזורי טבע וחיות-בר. גן לאומי חוף השרון · מכוני ספא. ‪Spa in Herods Herzliya‬ · אתרים דתיים וקדושים. מסגד סידנא עלי · מוזיאונים ייחודיים ...
צימרים בהרצליה, צימר בהרצליה | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בהרצליה
6 days ago · צימרים ליד הרצליה (בבצרה, במרחק של 7.4 ק"מ ) 17 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מבחר סוויטות לזוגות ומשפחות בסגנון כפרי בלב השרון.
סניפים - roladin
https://www.roladin.co.il/סניפים
Webאשקלון. קניון הנגב ב"ש. קריית גת מרכז Big. מגוון מתכונים של רולדין מחכים רק לכם. הסניפים שלנו. my Roladin. לחצו כאן ותהנו לפני כולם ממבצעים ועדכונים חמים. רשת רולדין מונה 99 סניפים בפריסה ארצית המציעים ...
ישובים ליד הרצליה
https://www.tremp.co.il › distance › all_distances
עד 10 קילומטר. 1, מרחק בין הרצליה להמרכז הבינתחומי הוא : 1.7 קילומטר, נסיעה מהרצליה להמרכז הבינתחומי - מסלול ב גוגל מפות \ אוטובוס \ ישובים בדרך.
כפר שמריהו
https://he.wikipedia.org › wiki › כפר...
כְּפַר שׁמַרְיָהוּ היא מועצה מקומית במחוז תל אביב בישראל. כפר שמריהו שוכנת בשרון הדרומי צפונית להרצליה סמוך לכביש 2 כ-9 קילומטר צפונית לתל אביב.
מושבים במרכז | מושב בשרון
https://www.homee.co.il › השרון-והמרכז
רשימת המושבים בשרון והמרכז. מחפשים בית במושב במרכז או במושבים בשרון? כאן תוכלו למצוא מידע אודות קליטה במושב, חינוך, תעסוקה ובתים במושבים ובסביבתם.
10 המלונות הטובים ביותר בהרצליה (החל ממחיר 736 ₪)
https://www.booking.com/city/il/herzliyya.he.html
Webחסכון גדול אונליין על מלונות בהרצליה, ישראל. זמינות טובה ותעריפים מצוינים. קראו חוות דעת על המלונות ובחרו את הדיל הטוב ביותר לנסיעה שלכם.
הרצליה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הרצליה
הרצליה פיתוח מחוברת לחלקה המזרחי (העיקרי) של הרצליה ולכביש החוף בשני מחלפים: מחלף כפר שמריהו ומחלף הסירה. מכביש החוף יש גישה להרצליה פיתוח בכבישים נוספים.
הרצליה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הרצליה
הֶרְצְלִיָּה (הרצלייה בכתיב ללא ניקוד ) היא עיר חוף בשרון הדרומי, כ-10 קילומטר צפונית לתל אביב-יפו, על מישור החוף. גובהה נע בין 0 ל-66 מטר מעל פני הים. היא נוסדה כמושבה ב-23 בנובמבר 1924 ונקראת על שם בנימין זאב הרצל, חוזה מדינת ישראל. העיר משתרעת מחוף הים מזרחה, גובלת בתל אביב, ברמת השרון, ברעננה, בכפר שמריהו וביישובי המועצות האזוריות דרום השרון וחוף השרון, ומכילה פני שטח מגוונים. כבר בשלב תכנונה המוקדם הו…
אל-חרם
https://he.wikipedia.org › wiki › אל-...
אדמות הכפר הועברו לשטח העיר הרצליה והמועצה המקומית כפר שמריהו. כיום רבים מבתי הכפר הרוסים, ועל חלקם נבנו חלק מבתי התושבים היהודיים. מסגד סידנא עלי, שהיה במרכז ...
10 הכי טובות: מסעדות בהרצליה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297747
לאכול בהרצליה, ישראל: ראה 10,352 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 148 הרצליה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובים: מסעדות איטלקיות בהרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297747...
Webמסעדות בסגנון איטלקי בהרצליה, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בהרצליה וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות בהרצליה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2023 - ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurants
אז אם אתם במצב רוח לבירה מצוינת ולצידה אוכל שווה - ועוד לעשות כל זאת על שפת הים, ליד מרינה עמוסת סירות ותרנים - מדריך מסעדות בהרצליה של rol יספק לכם את כל המידע על המקומות השווים בסביבה בכלל ועל ...
הרצליה. ערים וכפרים בישראל
http://gerzliya-he.netzah.org
הרצליה היא עיר נופש ומרכז תיירות עם בתי מלון וחופים יפים. הרצליה מפורסמת במועדון היאכטות שלה, הממוקם באזור הנופש של העיר. יש כאן גם מסעדות ומגרשי טניס. יש הרבה ...
צימרים בהרצליה, צימר בהרצליה | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בהרצליה.aspx
צימרים ליד הרצליה (בבצרה, במרחק של 7.4 ק"מ ) 17 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מבחר סוויטות לזוגות ומשפחות בסגנון כפרי בלב השרון.
10 המלונות הטובים ביותר בהרצליה (החל ממחיר 537 ₪)
www.booking.com › city › il
מלון הריץ-קרלטון, הרצליה (The Ritz-Carlton, Herzliya) ממוקם במרינת הרצליה, מעל לקניון ארנה ומציע בריכת שחייה על גג המשקיף לים, חדרים אלגנטיים, מרכז בריאות וספא, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומגוון... 8.6.
Google Maps
https://www.google.co.il/maps
WebFind local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
Google Maps
www.google.co.il › maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.