חיפשת:

כפר טרומן אברג יל

בתו של מאיר אברג'יל: "אולי הוא עבריין, אבל הוא עדיין אבא"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4771099,00.html
Feb 26, 2016 · בתו של מאיר אברג'יל: "אולי הוא עבריין, אבל הוא עדיין אבא". מגיל 13 היא גדלה בלי אבא. בגיל 20 היא כבר נסעה לאפריקה, לנהל בשבילו קזינו. ככה זה כשאת הבת של אחד מאנשי הפשע המפורסמים בישראל. עכשיו בת אל ...
אחוזה בכפר- כפר טרומן לופט - צימר R
https://www.rrr.co.il › showCabin
בכפר טרומן שברכז תמצאו את אחוזה בכפר- כפר טרומן. כנסו לעמוד הלופט בפורטל לופטים R והתרשמו ממחירים, תאריכים פנויים, תמונות ועוד.
השתניתי | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
בראיון ראשון מאז שחרורו מדבר מאיר אברג'יל על תקופת המאסר, ... אני שואלת אותו כשאנחנו יושבים ליד הבריכה בביתו המפואר שבמושב כפר טרומן.
"הכלא זה כבר לא בשבילו": האם מאיר אברג'יל באמת סיים עם חיי הפשע?
https://www.ynet.co.il › ... › מיוחד
ומסיבת השחרור בווילה המפוארת שלו בכפר טרומן. בגיל 67, מאיר אברג'יל, שהורשע בעבירות סמים ובקשירת קשר לביצוע פשע בתיק הדגל של משטרת ישראל, ...
אחוזה בכפר טרומן - וילה אונליין
https://www.villaonline.co.il › business
אחוזה בכפר טרומן; האחוזה בכפר טרומן; לופט למסיבת רווקות בראשון לציון ... האחוזה נימצאת בכפר טרומן, השוכן במרכז הארץ ומציעה לכם להגיע ולחגוג מסיבות פרטיות ...
החקלאים של כפר טרומן - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000850787
Jun 10, 2013 · כאילו בכפר טרומן שליד נתב"ג, בכפר סירקין שליד פתח-תקווה או באביחיל שבגבול נתניה עסוקים כעת בגידול עגבניות שרי.
הבית של מאיר אברג'יל משועבד לפניג'ל - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › ... › ליגת העל
עם זאת, רק כעבור שנים ארוכות שועבד ביתו בכפר טרומן על שמו של פניג'ל. כאשר נשאל אברג'יל מדוע השיעבוד נעשה רק לאחר שנים של הלוואה, ענה: "פניג'ל בא ...
אשתו של אברג'יל: בעלי הוא איש עסקים לגיטימי - Mako
https://www.mako.co.il › Channel-2-...
אשתו של מאיר אברג'יל יוצאת להגנתו בפרשת רציו. ... אמרה היום אשתו רינה אברג'יל בראיון שהתקיים בביתם בכפר טרומן ששימש כאתר הבוררות הראשונית.
היכן גרים עברייני הצמרת - ומה השפעתם על מחירי הדירות שלכם? - נדל"ן
https://www.themarker.com › realestate
לגבי אברג'יל, אחד מתושבי כפר טרומן סיפר כי כשהשכן החדש ביקש לקנות בית ביישוב, ... אותו תושב מגדיר כיום את אברג'יל כ"תושב למופת". - פרסומת -.
דירות במחיר חיסול
https://www.haaretz.co.il/misc/1.1289875
Nov 12, 2009 · לגבי אברג'יל, אחד מתושבי כפר טרומן סיפר כי כשהשכן החדש ביקש לקנות בית ביישוב, נערכה הצבעת תושבים בעניין ואיש לא אזר אומץ להצביע נגד. אותו תושב מגדיר כיום את אברג'יל כ"תושב למופת".
הבית של מאיר אברג'יל משועבד לפניג'ל - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il/item/2959293
May 08, 2016 · כאשר נשאל אברג'יל מדוע השיעבוד נעשה רק לאחר שנים של הלוואה, ענה: "פניג'ל בא אליי בדרישה להחזיר. אז רשמתי שיעבוד לטובתו.
היכן גרים עברייני הצמרת - ומה השפעתם על מחירי הדירות …
https://www.themarker.com/realestate/1.539946
Nov 12, 2009 · לגבי אברג'יל, אחד מתושבי כפר טרומן סיפר כי כשהשכן החדש ביקש לקנות בית ביישוב, נערכה הצבעת תושבים בעניין ואיש לא אזר אומץ להצביע נגד. אותו תושב מגדיר כיום את אברג'יל כ"תושב למופת".
אחוזה בכפר -כפר טרומן - Home | Facebook
https://www.facebook.com › category
אחוזה בכפר -כפר טרומן. Performance & Event Venue. 5.
החקלאים של כפר טרומן - גלובס
https://www.globes.co.il › article
באותו מושב, אגב, נמצאת האחוזה הענקית של אחד מבכירי עולם הפשע, מאיר אברג'יל, שחזר לא מזמן ממאסר בכלא בארה"ב. שום קשר בין שני המקרים.