חיפשת:

כפר הנופש עין גב טלפון

כפר הנופש עין גב - עין גב - כפר נופש • כשר - איזי
https://easy.co.il/page/8814024
הכל אודות כפר הנופש עין גב בעין גב - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד כפרי נופש תוכלו למצוא באתר איזי.
לינה בכנרת - Ein Gev
https://eingev.co.il/לינה-בכנרת
כפר הנופש עין גב נמצא על שפת הכנרת, הוא מהגדולים באזור ובעל מוניטין רב בתחום האירוח. בין אורחיו ניתן לפגוש אנשים רבים שבוחרים לחזור לחופשות נוספות לצד אלו שזו להם הפעם הראשונה. לאורחי עין גב ולמטיילים בצפון המעדיפים את הטבע והנוף הפתוח ומעוניינים לעשות קמפינג בכנרת, עין גב מציעה את חניון חוף סוסיתא הערוך לחניית רכבים והקמת אוהלים. להזמנות כפר הנופש
אתר נופש בעין גב | כפר הנופש עין גב - trivago.co.il
https://www.trivago.co.il/עין-גב-568122/hotel/כפר-הנופש-עין-גב-474991
כפר הנופש עין-גב מזמין אתכם ליהנות מחופשה מדהימה, שלווה ורגועה על שפת הכינרת. האירוח כולל לינה וארוחת בוקר, החדרים בכפר הנופש מתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות מאורגנות. לשרות האורחים עומדים בכפר הנופש 178 חדרים, 96 יחידות משפחתיות ו 82 חדרים זוגיים.
כפר הנופש בצפון עין-גב
hebrew.eingev.com
Feb 01, 2022 · כפר הנופש עין גב הינו כפר נופש בצפון המשלב נופש כפרי עם חוף פרטי המיועד לאורחי המלון. לרווחת האורחים, אינטרנט בכל רחבי המלון והחדרים, בית כנסת ותעודת כשרות.
כפר הנופש עין גב (מלון) (ישראל) - Booking.com
https://www.booking.com › ... › מלונות בעין גב
מלון 'כפר הנופש עין גב' (Ein Gev Holiday Resort) נמצא על הגדה המזרחית של הכנרת, קרוב לרמת הגולן.
כפר הנופש עין גב בעין גב: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים ...
https://www.hapisga.co.il/site/17534
המקום הנו חלק ממתחם האחוזה הממוקמת בחלקה העליון והישן של ראש פינה, אחוזה אשר כבשה לה שם בתחום הנופש בפני עצמה. נוף פסטורלי מהחלונות, אווירה פשוטה אך אלגנטית ואיכותית.
צור קשר - Ein Gev
eingev.co.il › צור-קשר
צרו עימנו קשר כתובת: קיבוץ עין גב,עמק הירדן מיקוד: 1494000טלפון: 04-6659800דוא״ל: cen_reserve@eingev.org.il כתבו לנו שם מלא טלפון דוא"ל* נושא בחר מתוך הרשימההנגריה של סבא יוסיסיור קיבוץ בעין גבדייגים ליום אחדשייט דייגחברת שייט כנרתמסעדת ...
לינה בכנרת - כפר הנופש עין-גב
hebrew.eingev.com › rooms
כפר הנופש עין גב מציע לכם לינה בכנרת ואירוח כפרי שלו ורגוע. לבחירת האורחים עומדים 166 חדרים, 96 יחידות משפחתיות למשפחה עד 5 נפשות ו 70 חדרים זוגיים.
כפר הנופש עין גב. ביקורת - Mako
https://www.mako.co.il › leisure
זה לא מפתיע שקשה למצוא היום מקום בכפר הנופש שבקיבוץ עין גב. אחרי הקורונה והגשם שמילא את הכנרת, האירוח במקום הפך למושלם מכל הבחינות: החדרים ...
מלון כפר הנופש עין גב טבריה | דקה 90
https://www.daka90.co.il › מלונות בארץ
המלון כפר הנופש עין גב ממוקם בטבריה הינו אחד מאלפי מלונות המופיעים באתר הדקה ה-90, בדף תוכלו למצוא מידע אודות המלון, אבזור, וביקורות גולשים.
אתר נופש בעין גב | כפר הנופש עין גב - trivago.co.il
https://www.trivago.co.il › מלונות עין גב
השוו מחירי מלונות ומצאו את המחיר הזול ביותר למלון כפר הנופש עין גב אתר נופש עין גב. ... טלפון: 00972 46659800 | פקס: 00972 46659818 | האתר הרשמי של המלון ...
עין גב | בתי מלון | מידע למטייל בישראל האתר הרשמי | 5954 | עברית
http://info.goisrael.com › עין-גב
כתובת: קיבוץ עין גב , אזור: צפון, כשרות: כן, בריכת שחיה: לא. עברית. ... מלון עין גב- חדר שינה - Ein Gev Hotel - Bedroom ... דוא"ל, resort@eingev.org.il.
כפר הנופש בצפון עין-גב
https://hebrew.eingev.com
01/02/2022 · כפר הנופש עין גב הינו כפר נופש בצפון המשלב נופש כפרי עם חוף פרטי המיועד לאורחי המלון. לרווחת האורחים, אינטרנט בכל רחבי המלון והחדרים, בית כנסת ותעודת כשרות.
כפר הנופש עין גב - Ein Gev
https://eingev.co.il/לינה-בכנרת/כפר-הנופש-עין-גב
כפר הנופש עין גב שוכן על שפת הכנרת בצידו המזרחי של האגם והוא אחד מאתרי הנופש הגדולים באזור. עיסוקו המרכזי של הכפר הוא בתחום האירוח, הבילוי והארגון של חופשות לאורחים מהארץ ותיירים מכל העולם. לכפר הנופש מוניטין רב שנים, של אמינות, איכותיות, מקצועיות ומעל הכול שרות טוב לאורחים. האירוח הסטנדרטי כולל לינה וארוחת בוקר, ולמזמינים מראש מוגשת ארוחת ערב חמה.
כפר הנופש בצפון עין-גב
https://hebrew.eingev.com
כפר הנופש עין גב הינו כפר נופש בצפון המשלב נופש כפרי עם חוף פרטי המיועד לאורחי המלון. לרווחת האורחים, אינטרנט בכל רחבי המלון והחדרים, בית כנסת ותעודת כשרות.
כפר נופש בכנרת - כפר הנופש עין-גב
hebrew.eingev.com › about-us
כפר הנופש עין-גב מזמין אתכם ליהנות מחופשה מדהימה, שלווה ורגועה על שפת הכינרת. האירוח כולל לינה וארוחת בוקר, החדרים בכפר הנופש מתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות מאורגנות. לשרות האורחים עומדים בכפר הנופש 178 חדרים, 96 יחידות משפחתיות ו 82 חדרים זוגיים.
אתר נופש בעין גב | כפר הנופש עין גב - trivago.co.il
www.trivago.co.il › עין-גב-568122 › hotel
כפר הנופש עין-גב מזמין אתכם ליהנות מחופשה מדהימה, שלווה ורגועה על שפת הכינרת. האירוח כולל לינה וארוחת בוקר, החדרים בכפר הנופש מתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות מאורגנות.
כפר הנופש עין גב | סברסים
https://www.sabresim.co.il › node › כ...
כפר הנופש עין גב (Ein Gev Holiday Resort) ממוקם על הגדה המזרחית של הכנרת, בקרבה לרמת הגולן ולאטרקציות רבות הממוקמות בקרבת מקום.
כפר הנופש עין גב. ביקורת - mako
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure/Article-95cdb3fee689271026.htm
11/06/2020 · כפר הנופש עין גב, קיבוץ עין גב - טלפון להזמנות: 04-6659800- או באתר. *הכתבת היתה אורחת המקום. הכנרת
צור קשר - כפר הנופש עין-גב
https://hebrew.eingev.com/contact-us
טלפון * הערות נוספות. שלח. כפר הנופש עין גב 04-6659800 04-6659818 resort@eingev.org.il. מלון בכנרת ...
כפר הנופש עין גב - מועצה אזורית עמק הירדן - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › כפר נופש עין-גב
צפו במבצעים עבור כפר הנופש עין גב, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. מלון משפחתי זה מציע לאורחיו ליהנות מארוחת בוקר חינם. כמה דקות הליכה אל ים כנרת.
כפר הנופש עין גב - Ein Gev
eingev.co.il
כפר הנופש עין גב שוכן על שפת הכנרת בצידו המזרחי של האגם והוא אחד מאתרי הנופש הגדולים באזור. עיסוקו המרכזי של הכפר הוא בתחום האירוח, הבילוי והארגון של חופשות לאורחים מהארץ ותיירים מכל העולם.
כפר הנופש עין גב - חופש על שפת הכנרת - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/כפר-הנופש-עין-גב-חופש-על-שפת...
כפר הנופש עין גב עונה בהצלחה רבה על כל התנאים האלה: הוא שוכן על שפת אחד החופים היפים ביותר בכנרת, מול הנוף הפסטורלי של הכנרת, שדי בו כדי להשרות את השלווה המתבקשת; בתוך כפר הנופש ובסביבתו הקרובה מוצע מגוון גדול של פעילויות לילדים; קיימות בו …
כפר הנופש עין גב, עין גב – מחירים מעודכנים לשנת 2022
https://www.booking.com/hotel/il/ein-gev.he.html
אירעה תקלה בטעינת חוות הדעת. מקום אירוח זה נמצא במרחק של 5 דקות מהחוף. כפר הנופש עין גב (Ein Gev Holiday Resort) שוכן על הגדה המזרחית של הכנרת, קרוב לרמת הגולן, ומהווה בסיס נהדר לטיולים באזור, לרבות בקיבוץ עין גב, הקיבוץ הישראלי הראשון בצד זה של האגם, ובאתרי הקודש הנוצריים.
כפר הנופש עין גב - עין גב - כפר נופש • כשר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות כפר הנופש עין גב בעין גב - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד כפרי נופש תוכלו למצוא באתר איזי.
צור קשר - כפר הנופש עין-גב
hebrew.eingev.com › contact-us
פרטים אודות המלון:כפר הנופש עין גב , טל: 04-6659800, פקס: 04-6659818, דוא"ל: resort@eingev.org.il