חיפשת:

כניסה לבריכה רויאל ביץ תל אביב

כניסה חד פעמית לבריכה במלון בתל אביב - דפי זהב
www.d.co.il › Article9565
Aug 12, 2018 · כניסה חד פעמית מבוגר - 76 ש"ח, ילד מגיל שנתיים - 65 ש"ח. בשבת - כניסה חד פעמית למבוגר - 91 ש"ח, 81 ש"ח למבוגר. כרטיסייה: 10 כניסות ביום חול - 690 ש"ח למבוגר, 605 ש"ח לילד. 8 כניסות בשבת - מבוגר 705 ש"ח, 620 ש"ח לילד ...
מבצעים במלון רויאל ביץ' תל אביב
https://www.isrotelexclusivecollection.co.il/deals/special-deals/rt
Nov 27, 2021 · מלון רויאל ביץ' תל אביב מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל משלב בין מיקום מצוין, חדרים מפוארים, ספא ואוכל מצוין. קראו כאן אודות מבצעים במלון רויאל ביץ' תל אביב.
ספא יערות הכרמל - מלון רויאל ביץ תל אביב
https://www.spaplus.co.il/ספא_יערות_הכרמל_-_מלון_רויאל_ביץ...
חוות דעת על ספא יערות הכרמל - מלון רויאל ביץ תל אביב. שירות הקבלה מקצועי ואדיב. הספא נעים ומזמין , היינו 3. 2 מסגים היו מעולים , אחד היה טוב , מה שפגם בהנאה זה היה קצב מהיר מדיי . במסעדה האוכל ...
מלון רויאל ביץ תל אביב ממלונות היוקרה של ישרוטל
https://www.booking.com › royal-beach-tel-aviv.he.html
מלון רויאל ביץ תל אביב, מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל (Royal Beach Hotel Tel Aviv by ... המלון מודרני ומפואר, ומציע בריכה חיצונית, בר-מסעדה א-לה-קארט, ...
רויאל ביץ' תל אביב - מלונות - KAYAK
https://www.he.kayak.com › Tel-Avi...
שירותים ברויאל ביץ' תל אביב. חוף פרטי; בריכה חיצונית; מרכז ספא ובריאות; מרכז כושר; מסעדה; בר/טרקלין; שירות חדרים; Wi-Fi חינם; מכונת קפה; בית קפה.
רויאל ביץ' תל אביב - מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל
https://www.isrotelexclusivecollection.co.il/hotels/tel-aviv/royal-beach-tel-aviv
רויאל ביץ' תל אביב מומלץ למבקרים שרוצים ליהנות ממיקום מרכזי בלב אזור הבילויים והקניות של העיר, מול חוף הים מארוחות גורמה, מחדרים נוחים וסוויטות מהודרות והמון …
יום בבריכה במלון: 350 ש"ח
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4974228,00
Jun 11, 2017 · כניסה ללא לינה למלון החדש - יחסית רויאל ביץ' בתל אביב היא אמנם היקרה ביותר ברשימה, אך היא כוללת גם עיסוי בספא של המלון, במחיר של 350 שקלים.
מבצעים במלון רויאל ביץ' תל אביב
www.isrotelexclusivecollection.co.il › deals
Nov 27, 2021 · מלון רויאל ביץ' תל אביב מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל משלב בין מיקום מצוין, חדרים מפוארים, ספא ואוכל מצוין. קראו כאן אודות מבצעים במלון רויאל ביץ' תל אביב.
בריכת השחייה ברויאל-ביץ' תל-אביב - מלונות היוקרה של ישרוטל
https://www.isrotelexclusivecollection.co.il › ...
מתחם בריכות השחייה של מלון רויאל ביץ' תל אביב כולל בריכת מבוגרים, פעוטות וג'קוזי. הבריכות הן חיצוניות ופתוחות בעונת הקיץ בלבד.
ספא בתל אביב | חבילות ספא בתל אביב | ספא פלוס תל אביב
https://www.spaplus.co.il/Tel_Aviv
כניסה לבריכה. ... מלון רויאל ביץ תל אביב 'ספא יערות הכרמל' מציע מגוון טיפולים איכותיים לאיזון הגוף והנפש, ... ספא משתלמות עם עיסויים מקצועיים ומרגיעים בספא במלון הבוטיק דרים ביץ' תל אביב! 5.6.
רויאל ביץ' תל אביב - מלון בתל אביב
https://www.isrotel.co.il/isrotel-hotels/tel-aviv/רויאל-ביץ-תל-אביב
מלון רויאל ביץ' תל אביב, טיילת הרברט סמואל הכניסה מרחוב הירקון 19, תל אביב, טל: 03-7405000, rt-audt@isrotel.co.il. גיל האורחים.
רויאל ביץ' תל אביב - מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל
www.isrotelexclusivecollection.co.il › hotels › tel
רויאל ביץ' תל אביב מומלץ למבקרים שרוצים ליהנות ממיקום מרכזי בלב אזור הבילויים והקניות של העיר, מול חוף הים מארוחות גורמה, מחדרים נוחים וסוויטות מהודרות והמון סטייל בכל פינה במלון.
רויאל ביץ' תל אביב - תל-אביב, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת ...
https://www.tripadvisor.co.il › ... › תל-אביב › מלונות בתל-אביב
רויאל ביץ' תל אביב, תל-אביב: 2590 חוות דעת על מלונות, 1437 תמונות של מטיילים ... בריכה. מרכז כושר עם חדר כושר. בר / טרקלין. חוף. תחבורה משדה התעופה ואליו.
רויאל ביץ' תל אביב - מלון בתל אביב
www.isrotel.co.il › isrotel-hotels › tel-aviv
מלון רויאל ביץ' תל אביב, טיילת הרברט סמואל הכניסה מרחוב הירקון 19, תל אביב, טל: 03-7405000, rt-audt@isrotel.co.il. גיל האורחים.
בריכת השחייה במלון סי טאואר תל אביב
www.isrotel.co.il › attractions-events › hangouts
בריכה וחדר כושר. בריכת סי טאואר הממוקמת על גג המלון, ומשקיפה על כל העיר תל אביב והים התיכון, היא המקום המושלם להירגע בו לאורך היום. בבריכה רחבת הידיים אזור שיזוף עם כיסאות ושמשיות לנוחות ...
יום בבריכה במלון: 350 ש"ח - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
שם מבקשים עבור כניסה לבריכה 180 שקלים למבוגר ו-130 שקלים לילד. ... כניסה ללא לינה למלון החדש - יחסית רויאל ביץ' בתל אביב היא אמנם היקרה ...
רויאל ביץ' תל אביב - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › רויאל ביץ' תל אביב
צפו במבצעים עבור רויאל ביץ' תל אביב, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. ... בריכה. אינטרנט אלחוטי חינם. שירות הסעות לנמל התעופה. חדר כושר. מיזוג אוויר ...
בית מלון רויאל ביץ' תל אביב מרשת ישרוטל | סקירה של הבית מלון
https://www.hotels-israel.co.il › reshet
מלון רויאל ביץ' תל אביב הוא מלון מודרני מפואר השייך לקבוצת רשת מלונות היוקרה ... בבית מרחץ טורקי ("חמאם"), ספריה, סאונה, בריכה מחוממת תחת כיפת השמיים ועוד.
רויאל ביץ' תל אביב - מלון בתל אביב - ישרוטל
https://www.isrotel.co.il › tel-aviv › ר...
מלון רויאל ביץ תל אביב הוא מלון ספא מול חוף הים, קרוב לנווה צדק, בוגרשוב, שוק הכרמל ואטרקציות בתל אביב . הזמינו באתר וקבלו 5% הנחה על מלון בתל אביב.
ספא יערות הכרמל - מלון רויאל ביץ תל אביב
www.spaplus.co.il › ספא_יערות_הכרמל
חוות דעת על ספא יערות הכרמל - מלון רויאל ביץ תל אביב. שירות הקבלה מקצועי ואדיב. הספא נעים ומזמין , היינו 3. 2 מסגים היו מעולים , אחד היה טוב , מה שפגם בהנאה זה היה קצב מהיר מדיי . במסעדה האוכל ...
יום בבריכה במלון: 350 ש"ח
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4974228,00.html
Jun 12, 2017 · כניסה ללא לינה למלון החדש - יחסית רויאל ביץ' בתל אביב היא אמנם היקרה ביותר ברשימה, אך היא כוללת גם עיסוי בספא של המלון, במחיר של 350 שקלים.