חיפשת:

כמה מרוויח מלצר בתל אביב

כמה מרוויח/ה מלצרים/ות? | מתחם השכר של AllJobs
www.alljobs.co.il › User › SalaryCompound
כל אחד שמספר לנו כמה הוא מרוויח – מקבל גישה בחינם לנתונים. נתונים אלו נאגרים ומעובדים במערכת שפותחה במיוחד, ומופקים בפיקוח סטטיסטי קפדני של מכון המחקר "פאנלס", אנליסטים ומומחי דאטה ומחקר.
חולמים לפתוח בית קפה? כמה זה יעלה לכם והאם תרוויחו
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3760708,00.html
2019-04-20 · בצפון פועלים 20% מהעסקים בתחום, בדרום -12%, בחיפה – 11% ובירושלים -9%, כך לפי נתונים של דן אנד ברדסטריט. בתרחיש של הקמת בית קפה באיזור המרכז, איזור ביקוש, למשל בתל אביב, בהשקעה של מיליון שקלים שמתוכם 500 אלף שקל בהלוואה, בעל העסק יכול להחזיר את ההשקעה בתוך שלוש שנים עד ארבע.
כמה מרוויח/ה מזכירות ערב? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il/User/SalaryCompound/position/?JobCategoryID=1648
מאות אלפי ישראלים כבר לקחו חלק במהפכת השכר ושיתפו, באופן אנונימי, כמה הם מרוויחים (בברוטו) בהתאם לשנות הניסיון, המיקום, המגדר, ההשכלה, היקף המשרה והתעשייה שלהם.
זכותון מלצרים - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › זכותון_מ...
לעומת זאת, אם המשמרת פעילה יותר וכל מלצר מרוויח סכום של 100 ש"ח לשעה מטיפים - המעסיק לא צריך להשלים דבר. למידע נוסף ראו תשר למלצרים.
שכר, אוכל וטיפים: בדקנו באיזו מסעדה בתל אביב הכי שווה לעבוד
https://timeout.co.il › המסעדה-שהכי-טוב...
מי שעובד במלצרות, ברוב המקרים, ימכור בזול את כל הזכויות שלו עבור משכורת יומית, מיידית, גדולה יותר. כל סטודנט שעוסק בעבודה קשה, ומלצרות היא עבודה ...
"מלצר מרוויח פה 100-90 שקל לשעה. עד היום לא הבנתי למה הם יצאו ...
https://www.calcalist.co.il › articles
תקציר הפרקים הקודמים: לפני שנה החליטו עובדי מסעדת "קפה נואר" הוותיקה בתל אביב להתאגד באמצעות הסתדרות הנוער העובד והלומד במטרה להסדיר את ...
חוזרים לאוניברסיטה: כמה תרוויחו במסעדות ובפאבים הכי עסוקים? - Mako
https://www.mako.co.il › articles
74% מהסטודנטים עובדים במקביל ללימודיהם, בממוצע הם מרוויחים 3100 שקלים בחודש - לא ... כמה קשה זה כבר יכול להיות? ... רשת המסעדות R2M בתל-אביב.
"מלצר מרוויח פה 100-90 שקל לשעה. עד היום לא הבנתי למה הם יצאו ...
www.calcalist.co.il › consumer › articles
Feb 27, 2018 · "מלצר מרוויח פה 100-90 שקל לשעה. עד היום לא הבנתי למה הם יצאו למאבק" מוסד השניצלים בת"א, שבשנה האחרונה התמודד עם מחאת עובדים על תנאי ההעסקה וטענות על התנכלות לוועד, חוגג 20.
חיים על מינימום: כמה מרוויח שליח על גלגלים בישראל? - וואלה! רכב
cars.walla.co.il › item › 3114421
Nov 27, 2017 · בין היתר, נקבע בפסק הדין נקבע כי השליח יפוצה בסך של 9,443 שקלים בגין גמול על עבודה בשעות נוספות, סך של 9,443 שקלים ובסכום של 5,508 שקלים עבור תוספת טיפים מחברת "תן ביס". עו"ד דוד סער, מומחה לדיני עבודה ...
N12 - טבלת שיאני השכר: איפה נמצא רה"מ?
https://www.mako.co.il/news-money/economy-q4_2017/Article-54c9cc4cca0af51004.htm
2017-11-09 · מהדוח, בו נחשפים "שיאני השכר" עולה כי לראש הממשלה יש לא מעט בכירים לקנא בהם - 5,029 איש ליתר דיוק. בראש טבלת שיאני השכר לשנת 2015 עמד משפטן באוניברסיטת בר אילן, שהשתכר בסכום של 252,375 שקלים בחודש. במקום ...
כמה מרוויח מנעולן בעולם ובארץ | הון - מדריכים פיננסיים
https://www.hon.co.il/כמה-מרוויח-מנעולן-בעולם-ובארץ
כמה מרוויח מנעולן בקנדה. הקשיים להשיג את הוויזה לארצות הברית הפכו את קנדה לאופציה למנעולנים. וכל מה שנדרש ממנעולנים ישראלים זה רק אישור עבודה, רישיון רכב, אנגלית בסיסית ותודעת שירות לקוחות.
"זה הגיע למצב שאני צריכה לשלם על כך שאני עובדת במסעדה" - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food
מלצרים בתל אביב מספרים על תופעה בבתי עסק בעיר: תשלום שאותו צריך המלצר ... אם מחשבים את הממוצע החודשי, מלצר מרוויח בין 50 ל-60 שקלים לשעה.
סודות ותשרים | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
מלצרית שעבדה בשש השנים האחרונות בכמה מסעדות מובילות בתל אביב, ... הכנסה מחייב כל מסעדה לנהל ספר טיפים, "שבו אמור להיות רשום כמה כל מלצר לקח.
יורם מלצר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יורם_מלצר
"מלצר מרוויח פה 100-90 שקל לשעה. עד היום לא הבנתי למה הם ...
https://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3732769,00.html
2018-02-27 · אני הייתי שמחה אם הם היו חוזרים. המחאה היתה מכוסה בעיקר בסיסמאות יפות, הם קראו לזה ‘תנאים סוציאליים’, אבל יש פה תנאים סוציאליים ותלוש משכורת לכל העובדים. מלצר מרוויח פה בממוצע 90־100 שקל לשעה. הם מקבלים ימי חופש, ימי הבראה, ימי מחלה. הכל לפי הספר”.
שלא יקראו לכם קמצנים: כמה טיפ להשאיר לחופפת, למוביל - ומתי ...
https://www.themarker.com/consumer/1.587300
2010-09-11 · נורית עדי, תושבת תל אביב בת 59, רגישה במיוחד למצבם של השליחים. "שאלתי את השליח מהסופר כמה הוא מרוויח, ומתברר שהוא לא מקבל מהחנות דבר. הוא …
גלעד מלצר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גלעד_מלצר
חולמים לפתוח בית קפה? כמה זה יעלה לכם והאם תרוויחו
www.calcalist.co.il › local › articles
Apr 20, 2019 · בתל אביב לבדה ישנם 6,000 עסקים בתחום המזון והאירוח. בצפון פועלים 20% מהעסקים בתחום, בדרום -12%, בחיפה – 11% ובירושלים -9%, כך לפי נתונים של דן אנד ברדסטריט.
הכירו את כל האפשרויות לעבודה במלצרות בתל-אביב
https://www.pakash.co.il › page
על פי החוק המעסיקים חייבים לשלם לכם משכורת בסיס, כולל הפרשות לפנסיה על פי החוק וכולל כל התנאים הסוציאלים הנדרשים. הטיפים שתרוויחו הם כמובן בונוס ...
כמה מרוויחים בספרד ולמה מחלקים את המשכורת השנתית ל-14 חודשים ...
zmanmekomi.com › כמה-מרוויחים-בספרד
Sep 17, 2018 · כוח הקנייה של המקומי במדריד לעומת זאת נמוך יותר ב כ- 7% מתל אביב, מה שאומר שהמשכורת העדיפה בתל-אביב מאפשרת חיים נוחים יותר כלכלית מאשר במדריד. זה נכון כל עוד לא מדברים על רכישת דירה.
שכר המלצרים: נגמרו הקומבינות - גלובס
https://www.globes.co.il › article
א', צעיר העובד במסעדה בצפון הארץ, פנה אליי במסגרת "ארגון המלצרים" כדי לקבל ייעוץ. לדבריו, הוא מרוויח כ-50 שקל לשעת עבודה, כאשר בהוראת המעסיק ...
כמה מרוויח/ה מזכירות ערב? | מתחם השכר של AllJobs
www.alljobs.co.il › User › SalaryCompound
כמה מרוויח/ה. מזכירות ערב? השכר הממוצע לתפקיד. 6,966 ₪. לנתוני שכר נוספים בתפקיד. רוצה לקבל ניתוח שכר אישי ומדויק לפי תפקיד, שנות ניסיון, אזור והשכלה? לבדיקה.
כמה מרוויח/ה מלצרים/ות? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il › position
כמה מרוויח/ה מלצרים/ות? השכר הממוצע לתפקיד. Salary info 6,598 ₪. לנתוני שכר נוספים בתפקיד.
כמה מרוויח/ה מלצרים/ות? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il/User/SalaryCompound/position/?JobCategoryID=653
תפקידו של המלצר משתנה ממקום למקום, כשברוב המסעדות הוא דורש יכולת עבודה ותמרון תחת לחץ, תשומת לב רבה ללקוחות ואדיבות. קיימים לימודים של מקצוע המלצרות, אשר נלמד בבתי ספר למלונאות, אך בפועל ובמיוחד בישראל, המעסיקים לא דורשים זאת ומעדיפים ניסיון בתחום ואדיבות ללקוח.
התלוש של השכן: כמה מרוויחים טבחים?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4396522,00.html
2013-06-25 · התלוש של השכן: כמה מרוויח חשב שכר? ... עדיפות למתגוררים באזור תל אביב ורמת גן. לקונדיטוריה ברחבי הארץ דרושים טבחים בעלי מוטבציה ורצון …
דודי אמסלם אמר ש"מלצרים מרוויחים יותר מנתניהו" - מלצרית הקליטה לו ...
https://www.themarker.com › news
מירב טל, יוצרת ומלצרית מובטלת בת 35 מיד אליהו בתל אביב, התרעמה על דברי השר אמסלם, והגדירה אותם מנותקים. "אני בדיוק מסיימת לכתוב שיר לשר ...
שלא יקראו לכם קמצנים: כמה טיפ להשאיר לחופפת, למוביל - ומתי ...
www.themarker.com › consumer › 1
Sep 11, 2010 · נדב, 32, מלצר עם ניסיון של שלוש שנים שעובד בבית קפה בתל אביב, מגדיר את עצמו כשיאן טיפים. "כבר קרה שהשאירו לי 30 שקל טיפ על חשבון של 18 שקל, או 70 שקל על חשבון של 200 שקל", הוא מספר ומצהיר: "נולדתי לשרת!"