חיפשת:

כל שתי קבוצות אינסופיות הן שקולות

מבוא - Anat Etzion-Fuchs
http://www.anatetzionfuchs.com › uploads › 2342...
קבוצה: A. נקראת תת. -. קבוצה של. B. אם כל איבר ב ... בהינתן שתי קבוצות ... הן שקולות. טענה: היא קבוצה אינסופית לפי הגדרה.
קבוצות שקולות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קבוצות_שקולות
בתורת הקבוצות, נאמר על שתי קבוצות שהן שקולות אם קיימת פונקציה חד-חד-ערכית ועל מן האחת לשנייה. על שתי קבוצות שקולות אומרים שיש להן את אותה העוצמה. אינטואיטיבית, שתי קבוצות הן שקולות אם יש להן אותו מספר של איברים.
קבוצות שקולות – האנציקלופדיה היהודית
jewiki.org.il › w › קבוצות_שקולות
על שתי קבוצות שקולות אומרים שיש להן את אותה העוצמה. אינטואיטיבית, שתי קבוצות הן שקולות אם יש להן אותו מספר של איברים.
תורת הקבוצות - האוניברסיטה העברית
http://math.huji.ac.il › ~nachi › Files › Kvutzot
כך למשל קבוצת כל המשולשים שווי השוקיים שווה (זהה) לקבוצת. המשולשים בעלי שתי ... יחס זה מאפשר לקבוע מתי שתי קבוצות הן באותו הגודל גם אם הן קבוצות. אינסופיות.
תורת הקבוצות - מה זו בעצם קבוצה אינסופית? | לא מדויק
gadial.net › 2020/10/09 › what_are_infinite_sets
Oct 09, 2020 · שימו לב שכאן אני לא מניח ש-\( a,b \) סופיות; במילים אחרות, נתתי הגדרה פורמלית לאופן שבו בודקים אם שתי קבוצות אינסופיות הן “מאותו גודל אינסופי”.
קבוצות שקולות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קבוצות_שקולות
קבוצות שקולות. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ב תורת הקבוצות, נאמר על שתי קבוצות שהן שקולות אם קיימת פונקציה חד-חד-ערכית ועל מן האחת לשנייה. על שתי קבוצות שקולות אומרים שיש להן את אותה ה ...
חיתוך ואיחוד אינסופי של קבוצות - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18757372
Feb 02, 2011 · שים לב שאף אחד מהקטעים לא יהיה $ \left [0, 1 \right ) $ ובפרט שהאיחוד לא יכיל את 0, אבל עיקר ההוכחה הוא שלכל מספר גדול מ־0, קטן ככל שיהיה, קיים קטע שהקצה השמאלי שלו קרוב יותר ל־0 מאשר המספר הזה, כלומר כל ...
1 חלק א - Amazon AWS
https://bgu4u-files-system.s3.amazonaws.com › ex...
שקולה ל־(P(N. לכן, אם (P(A) ∼ P(B ושתיהן אינסופיות, אז A ∼ B ∼ N. f(n)=2n ... אינדוקטיבית שווה ל־N. לכן, כל שתי קבוצות אינדוקטיביות שוות זו לזו, או,.
קבוצות שקולות – האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il/w/קבוצות_שקולות
בתורת הקבוצות, נאמר על שתי קבוצות שהן שקולות אם קיימת פונקציה חד-חד-ערכית ועל מן האחת לשנייה. על שתי קבוצות שקולות אומרים שיש להן את אותה העוצמה.אינטואיטיבית, …
יחידה 1 קבוצות ב אשנ"ב למתמטיקה או"פ - Quizlet
https://quizlet.com › יחידה-1-קבוצות-ב-...
על שתי קבוצות שקולות נאמר גם שהן שוות עצמה. מהו פרדוקס? ... קבוצות שיש להן חלק שהן שקולות לו הן הקבוצות האינסופיות. ... כל איבר של A הוא איבר של B.
קבוצות אינסופיות. - FXP
https://www.fxp.co.il › ... › מתמטיקה
האם כל קבוצה אינסופית שקולה לקבוצה אינסופית אחרת? ... קבוצות של כל הנקודות הנמצאות על קו מסוים, שהם שתי קבוצות עם עוצמת הרצף, אכן הן שקולות.
עוצמה (מתמטיקה) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עוצמה_(מתמטיקה)
ריבוי עוצמות
תורת הקבוצות - Volume 1 - Page 96 - Google Books Result
https://books.google.com › books
או שמא קיימות קבוצות אינסופיות A,B כך שאין פונקציה חד-חד-ערכית מ- A על B! ... שתי קבוצות סופיות הן שוות גודל (מבחינת מספר האיברים), אם ורק אם הן שקולות.
אשנב למתימטיקה, יחידות 1-3 - Page 26 - Google Books Result
https://books.google.com › books
ייתכן שמתוך הדוגמאות הגעת כעת למסקנה כי כל שתי קבוצות אינסופיות הן שקולות זו לזו . ובכן אם עלתה מחשבה זו בדעתך , מחובתנו לציין כי היא אינה נכונה .
קבוצות שקולות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קבוצו...
לכן אם שתי קבוצות אינסופיות הן שקולות, הרי שניתן להגיד עליהן שיש להן "אותו מספר של איברים". השאלה הראשונה שעולה לאחר הגדרה זו היא האם כל הקבוצות האינסופיות ...
תורת הקבוצות/עוצמות – ויקיספר
he.m.wikibooks.org › wiki › תורת_הקבוצות
נאמר שלשתי קבוצות יש את אותה עוצמה, אם הן שקולות, כלומר יש פונקציה חד חד ערכית ועל ביניהן.
קבוצה אינסופית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קבוצה_אינסופית
קבוצה אינסופית היא קבוצה שמספר איבריה אינו סופי, כלומר קבוצה שאינה קבוצה סופית.קבוצות אינסופיות הן נושא מרכזי בתורת הקבוצות ובענפים נוספים של המתמטיקה.. בתורת הקבוצות האקסיומטית נקבע קיומה של קבוצה אינסופית באקסיומת ...
האם כל שתי קבוצות אינסופיות שקולות? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Nov 01, 2020 · האם כל שתי קבוצות אינסופיות שקולות? : שלום אני אשמח בבקשה לדעת אם כל שתי קבוצות אינסופיות בהכרח גם שקולות אחת לשנייה, ולמה?
מה זה עוצמה של קבוצות? - עזרשת - עזרה במתמטיקה
https://ezer.michlala.edu › view
קבוצות סופיות הן קבוצות שהן יש עד n איברים כאשר n מוגדר כמספר סופי. ... כאשר מדובר על קבוצות אינסופיות, יש כבר בעיה להגיד מהי עוצמת הקבוצה ...
האם כל שתי קבוצות אינסופיות שקולות? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=20620344
Jan 11, 2020 · האם כל שתי קבוצות אינסופיות שקולות? : שלום אני אשמח בבקשה לדעת אם כל שתי קבוצות אינסופיות בהכרח גם שקולות אחת לשנייה, ולמה? תודה רבה !