חיפשת:

כללית פלטינום סיעודי

ביטוח סיעודי | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/your_health/preventive_medicine/pages/siud...
תעריף כללית מושלם פלטינום וזהב - ביטוח רפואי משלים | כללית מושלם
mushlam.clalit.co.il › he › about_clalit_mushlam
כללית מושלם מבית שירותי בריאות "כללית" מזמינה אתכם להיכנס ולצפות במידע ובתקנון של תעריפי תוכניות כללית מושלם פלטינום וזהב עבור מצטרפים חדשים.
כיסויים בכרטיס פלטינום | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/Pages/platinum-services.aspx
הצטרף לכללית מושלם/פלטינום; תקנון כללית מושלם פלטינום; תקנון כללית מושלם
מידע על ביטוח סיעודי | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il › siudi_info
מה הכיסוי שיש למבוטחים בביטוח הסיעודי של כללית? סכום תגמול הביטוח החודשי שזכאי לו מבוטח, יחושב לפי גילו במועד ההצטרפות לראשונה לביטוח סיעודי לחברי קופ"ח, לפי ...
ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית - מה מציעה פוליסת הביטוח של ...
https://www.50plus.co.il/ביטוח-סיעוד-כללית
הפוליסה “כללית מושלם פלוס” מאפשרת קבלת כיסוי ביטוחי גם למימון עלויות הטיפול של מטפל בבית המבוטח הסיעודי וגם עלויות האשפוז במוסד סיעודי. ביטוח סיעודי כללית מקנה כיסוי לתקופה מקסימאלית של 6 שנים. פוליסת הביטוח הסיעודי של קופת חולים כללית הינה אחידה וזהה לכל מבוטחי הקופה – בהתאם להוראות החדשות של המפקח על הביטוח.
שאלות ותשובות | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/about_clalit_mushlam/Pages/information.aspx
הגשת תביעת סיעוד | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/gold/siudi/Pages/siud_claim.aspx
הביטוח הסיעודי ללקוחות כללית. לקוחות הכללית המבוטחים בביטוח סיעודי מושלם פלוס מקבלים שירות מקצועי, מוביל ואיכותי – גם בהגשת תביעות סיעוד. על-פי מדד השירות של משרד האוצר, המדרג את איכות השירות לפי אחוז התביעות המאושרות ומהירות הטיפול בתביעת סיעוד, "סיעודי מושלם פלוס" זוכה ...
מושלם סיעודי
https://e-services.clalit.co.il/MyMushlam/Siudi
הצטרפו עכשיו. לסיעודי מושלם פלוס. כלקוחות כללית אתם זכאים להצטרף לביטוח סיעודי משתלם שייתן לכם שקט נפשי באמצעות כיסוי משמעותי במקרה של מצב סיעודי. במערכת זו באפשרותך להצטרף אונליין ישירות מהמחשב או מהנייד. תעודת זהות. תעודת זהות הוא שדה חובה תעודת זהות לא תקינה.
ביטוח סיעודי | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › your_health
יש לי ביטוח מנהלים. זה לא מספיק?
מושלם סיעודי
e-services.clalit.co.il › MyMushlam › Siudi
כלקוחות כללית אתם זכאים להצטרף לביטוח סיעודי משתלם שייתן לכם שקט נפשי באמצעות כיסוי משמעותי במקרה של מצב סיעודי. במערכת זו באפשרותך להצטרף אונליין ישירות מהמחשב או מהנייד.
מידע על ביטוח סיעודי | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/gold/siudi/Pages/siudi_info.aspx
הכללית מציעה ללקוחותיה את פוליסת "סיעודי מושלם פלוס", הנותנת את המענה המקיף והאיכותי לחולה הסיעודי ולבני משפחתו, הן עבור שהות בבית והן עבור שהות במוסד. ניתן להצטרף בכל גיל. הפוליסה היא באמצעות ובאחריות הראל חברה לביטוח בע"מ.
כיסויים בכרטיס פלטינום | כללית מושלם
mushlam.clalit.co.il › he › Pages
כיסויים בכרטיס פלטינום. תוכן דף. מה מגיע לי בתוכנית מושלם פלטינום. טיפולי שיניים. ניתוחים בארץ ובחו"ל. סל כספי לנשים בהיריון. התפתחות הילד 25 טיפולים נוספים. חבילה תומכת למטופל האונקולוגי ...
כללית - סיעודי מושלם פלוס - כל הבריאות
https://call.gov.il › infocenter
כללית - סיעודי מושלם פלוס ... (הסכומים מעודכנים על פי אתר קופת חולים כללית מיום 25.2.2019). קהל יעד. * מבוטח בשירותי בריאות כללית מעל גיל 18.
ביטוח קבוצתי לחברי קופת חולים כללית - הראל
https://www.harel-group.co.il › Pages
פוליסת סיעודי מושלם פלוס לחברי קופת חולים כללית מספקת מענה מקיף ואיכותי לחולה הסיעודי ולבני משפחתו, הן עבור שהות בבית והן עבור שהות במוסד לתקופה של עד חמש שנים.
הגשת תביעת סיעוד | כללית מושלם
mushlam.clalit.co.il › he › gold
לקוחות כללית מושלם המבוטחים בביטוח סיעודי מושלם פלוס מקבלים שירות מקצועי, מוביל ואיכותי – גם בהגשת תביעות סיעוד.
מידע על ביטוח סיעודי | כללית מושלם
mushlam.clalit.co.il › he › gold
1. לקוחות כללית? אתם יכולים עכשיו! להצטרפות און ליין>> 2. מתקשרים למוקד לטלפון 04-9046693. 3. השארת פרטים ב טופס זה, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עברתי לקופ"ח כללית והיה לי ביטוח סיעודי בקופה הקודמת.
חיילים משוחררים? הרישום וההטבות לקופות החולים לאחר הצבא
https://www.civilsociety.co.il/חייל-משוחרר-קופת-חולים
קופת חולים כללית, שנחשבת לקופה הגדולה ביותר בישראל, מעניקה כמה סוגים של הטבות למשוחררים כגון ביטוח מושלם לשנה בחינם, ביטוח סיעודי לשנה חינם, ביטוח נסיעות לחו"ל ללא עלות למשך כשנה. חיילים שבוחרים להצטרף לתוכנית ביטוח מורחבת כגון כללית פלטינום, יהיו זכאים לביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה של עד ארבעה חודשים וזאת גם יותר משנה לאחר השחרור מהצבא (עד שנתיים).
מלא חתום ושלח אונליין בקשת ביטול תכנית כללית מושלם / פוליסת סיעוד
https://www.lavlaron.com › form ›
בקשת ביטול תכנית כללית מושלם / פוליסת סיעוד למילוי, חתימה ושליחה ישירות מהמחשב.בלבלרון ניתן למצוא טפסים נוספים של שירותי בריאות כללית.
הצטרפות לכללית מושלם | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/tfasim/Pages/joinus2.aspx
הצטרפו לכללית מושלם/פלטינום. שדות חובה. שם מלא. שדה חובה יש להזין טקסט בעברית בלבד. תעודת זהות. שדה חובה תעודת הזהות שהזנת אינה תקינה. טלפון. 050 051 …
פוליסות הביטוח, ביטוח סיעודי | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il/collectives/clalit-members/policies
פוליסת ביטוח סיעוד קבוצתית לחברי קופת חולים כללית קופת חולים כללית מציעה לחבריה ביטוח סיעודי מקיף, רחב ומשתלם, המעניק כיסוי משמעותי למצב סיעודי. פוליסת סיעודי מושלם פלוס לחברי קופת חולים כללית מספקת מענה מקיף ואיכותי לחולה הסיעודי ולבני משפחתו, הן עבור שהות בבית והן עבור שהות במוסד לתקופה של עד חמש שנים. ניתן להצטרף לפוליסה בכל גיל. button
האם כדאי להיות מבוטח בביטוח פלטינום של קופ"ח? - paamonim
https://www.paamonim.org › questions
לקוח של שירותי בריאות כללית וכל בני משפחתי מבוטחים בביטוח מושלם רמה 1 ['זהב']. חלקם מבוטחים גם בביטוח רפואי רמה 2 ['פלטינום'], ולחלקנו יש גם ביטוח סיעודי.
ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית - מה מציעה פוליסת הביטוח של ...
https://www.50plus.co.il › ביטוח-סיעוד-...
פוליסת הביטוח הסיעודי של קופת חולים כללית מוצעת למבוטחי הביטוח המשלים של הקופה – קרי מי שמבוטח בביטוח כללית מושלם או כללית פלטינום. לפני רכישת ביטוח סיעודי פרטי ...
כללית מושלם – כללית פלטינום
www.civilsociety.co.il › כללית-מושלם
כללית פלטינום. ביטוח משלים כללית פלטינום הוא ביטוח הבריאות המקיף ביותר של קופת חולים שירותי בריאות כללית, הביטוח מעניק כיסוי רחב במיוחד למגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים במחיר אחיד ללא ...