חיפשת:

כללית לוד קביעת תור

מרפאת כללית סמייל לוד
https://www.clalitsmile.co.il › clinic
מרפאת כללית סמייל לוד. calendar זימון תור אונליין. close. alert icon שימו לב. שימו לב: ניתן להגיע למרפאות כללית סמייל רק לאחר תיאום תור מראש.
myVisit
https://myvisit.com/#!/home/provider/56
myVisit
איתור טיפות חלב וזימון תורים, משרד הבריאות
https://health.gov.il/Subjects/pregnancy/health_centers/Pages/QA.aspx
בכל מקרה אחר, יש לפתוח את ההודעה שקיבלת בזימון התור, ולהיכנס מחדש ל"עדכון / ביטול תור" עבור התור שנקבע, באמצעות הלינק המופיע בו. ניתן לזמן תור חדש נוסף דרך האתר, רק לאחר ביטול התור הקיים.
מור - בדיקת ממוגרפיה שד
https://www.mor.org.il/service/woman/mammography
מרפאת לוד לוד | דוקתורים
www.lodmed.co.il
רופא בכיר במכון למחלות כבד ודרכי העיכול מרכז הרפואי "רבין", מרכז רפואי "אסותא". בתי חולים: מרכז הרפואי "רבין-בילינסון" , מרכז רפואי "אסותא".
זימון תור לסניף - סניפים וערוצי שירות | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ZimunTor
זימון תור לסניף. הדפס. שלח לחבר. שתף. לתשומת לבכם, לקבלת שירות בסניפים יש להזמין תור מראש. אם ברצונכם לבצע אחת מהפעולות הבאות אינכם צריכים להגיע לסניף.
Emergency Medical Centers| קביעת תור - טרם
https://www.terem.com › ClinicID_se...
טרם | Emergency Medical Centers| קביעת תור.
זימון תור ללא סיסמה - Clalit
https://e-services.clalit.co.il/onlinewebquick/nvgq/tamuz
כדי לקבל ייעוץ רפואי, אנחנו מציעים לך מגוון שירותי און־ליין באתר ובאפליקציית כללית: רופא און־ליין (משפחה, ילדים, עור), שירות Tyto, שליחת בקשות למרפאה ובדיקות מעבדה עד הבית. יש לך חום או שיעול? אנו מבקשים לא להגיע למרפאה! פשוט יוצרים קשר בטלפון עם המרפאה או עם מוקד המידע 2700*. חשוב ...
לוד סנטר | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/sefersherut/pages/clinicdetails.aspx?ddeptcode=74820
מידע ופרטי קשר אודות מרפאת לוד סנטר המעניקה שירותי א.ק.ג.;שירותי מעבדה;שירותי אחות;שירותי מעבדה - ספירת דם מהאצבע (קפילרי);חיסון נגד שפעת באזור לוד
זימון תורים ללא סיסמה - כללית און־ליין
https://e-services.clalit.co.il › he-il
הפעל את תפריט נגישות. العربية כללית אונליין. זימון תור ללא סיסמה. בלי להמתין בטלפון - הזמינו תור לרופאים, לאחיות ולחיסון ולבדיקת קורונה ...
זימון תור לסניף - סניפים וערוצי שירות | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/snifim/pages/zimuntor.aspx
Aug 17, 2021 · לתשומת לבכם, לקבלת שירות בסניפים יש להזמין תור מראש. קבלת קהל בסניפים לא תתקיים בתאריכים 17.8.21 עד 1.9.21. בסניפים בני ברק ואלעד קבלת קהל מתקיימת כרגיל.
מרפאת כללית סמייל לוד - כללית סמייל
https://www.clalitsmile.co.il/clinic/9183
שימו לב: ניתן להגיע למרפאות כללית סמייל רק לאחר תיאום תור מראש. כל מרפאות כללית סמייל מתפקדות כמרפאות עזרה ראשונה בשעות הפעילות של המרפאה. מעבר לשעות הפעילות, ניתן לגשת לאחת ממרפאות עזרה ראשונה, יש להתקשר למרפאה טרם ההגעה. לתשומת הלב הנחיות למטופל עזרה ראשונה. פרטי המרפאה.
מרפאת לוד
https://www.doctorim.co.il › מרפאת-לוד
זימון תורים למרפאת לוד. המרפאה מעניקה שירותי רפואה ... קופות חולים: מכבי, פרטי, כללית, מאוחדת. כתובת: לוד, שד' הציונות 1 קניון לוד, קומה 2 בתוך הקניון.
הכל על קלינאות תקשורת | כללית מושלם
https://mushlam.clalit.co.il/he/articles/Pages/speech_therapy.aspx
הפורטל שלי זימון תורים לטיפת חלב - משרד הבריאות
https://my.health.gov.il › pages › FH...
ניתן לקבוע כעת תורים לתינוקות אחרי לידה ולילדים לצורך חיסונים בכל הגילאים. אם הנך או ילדך שחייב בבידוד, אין להגיע לטיפת חלב.
זימון תורים מהיר באינטרנט | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/info/services/Pages/quick_appointments_smartphone.aspx
Apr 07, 2021 · לקוחות כללית בעלי מכשיר סמארטפון מהסוגים הבאים: אייפון, אנדרואיד ו־Windows Mobile. אם אתם רוצים להזמין תור במקצועות שחל עליהם חיסיון רפואי (כמו רופא נשים) או למקצועות שדורשים הפנייה או לצפות בתורים של בני המשפחה - עליכם להיכנס לשירות המלא שמוגן בקוד משתמש ובסיסמה.