חיפשת:

כירורג כף יד

כירורגיה של היד - רופאים מומלצים
www.medreviews.co.il › search › hand-surgery
מומחה כף יד - אורטופד מנתח כירורגיה של היד 5.0 368 חוות דעת על כירורגיה של היד ד"ר שטבון רופא מנתח מעולה, המקצועי ביותר, נותן יחס אישי וגם ליווי צמוד לפני ואחרי הניתוח. לכל השאלות הבבקשות שלי קיבלתי מענה מיידי דרך מזכירה האישית של הרופא. נותחתי בחלפת מפרק בשורש אגודל ביד ימין שלי (זאת היד החזקה שלי לחן חששתי לא מעט...) בבית חולים הדסה הר הצופים.
כירורגיה של היד | מרכז רפואי קפלן
https://hospitals.clalit.co.il/kaplan/he/med_units/...
כירורגית כף יד | הקריה הרפואית רמב"ם
https://www.rambam.org.il › hand-su...
יחית כירורגית כף יד מהווה מרכז לפצועים של מקרה טראומה מורכבים. צוות היחידה של הקריה הרפואית רמב"ם כולל כירורג כף יד מומחה עושה שימוש בעזרים טכנולוגים ...
אורתופדיה של היד | מרפאת כף יד מתקדמת | medica - מדיקה
https://www.medica.co.il › branch › אורתופדיה_כף_יד
הנפוצה מביניהן היא תסמונת התעלה הקרפלית שבה נוצר לחץ על העצב המדיאני בשורש כף היד וזה גורם לכאבים, לנימול, ולהתנפחות ועוד. מה ההכשרה שעובר מומחה כירורג כף יד?
מומחי כף יד מומלצים - מחפשים אורטופד כף יד? רשימת המומלצים של ...
https://www.infomed.co.il › all_areas
ות כירורג כף יד מומלץ, אינדקס האורטופדים של אינפומד מאפשר לכם.ן ליצור קשר, לקבוע תור, לקבל מידע על הניסיון המקצועי של אורטופד מומחה כף יד - והכל במקום אחד.
אורטופדית מומחית כף יד ומנתחת כף יד בכירה - ד״ר אסתר רובינראוט
https://kafyad.co.il
אורטופדית מומחית כף יד, כירורגית ומנתחת כף יד בכירה. זכאות למבוטחי מכבי ולחברי כללית, מאוחדת ולאומית בעלי ביטוח פרטי. התמחות בניתוחי כף יד שורש כף היד והמרפק, …
כירורגיה של היד | מרכז רפואי קפלן
hospitals.clalit.co.il › kaplan › he
ניתוחים
כירורגית כף יד | הקריה הרפואית רמב"ם
www.rambam.org.il › departmentsandclinics › surgical
מנהל כירורגית כף יד ד"ר דן הוט הוא מנהל היחידה לכירורגיה של היד ומיקרוכירורגיה במרכז הרפואי רמב"ם. ד"ר הוט בוגר של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בשנת 1993. את ההתמחות בכירורגיה אורתופדית עשה ד"ר הוט בחטיבה האורתופדית בבית החולים ע״ש שיבא בתל השומר. ההתמחות נוספת בכירורגיה של היד עשה במחלקה לכירורגיה של היד בבית החולים שיבא בתל השומר.
סל השירותים: בדיקת כירורג כף יד | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/info/ServiceBag/Pages/Service.aspx?pk=070082
בדיקת רופא כירורג כף יד במרפאה. מה צריך לדעת על השירות? איך מקבלים את השירות? 1. יש לקבל הפניה מרופא המשפחה. 2. קובעים תור. לאחר שקיבלתם הפניה תוכלו להזמין תור דרך כללית און־ליין.
כירורגיה של היד - רופאים מומלצים - MedReviews
https://www.medreviews.co.il › search
מומחה כף יד ומרפק - אורטופד מנתח - Dr. Amit Kedmi. אורטופדיה כף יד ... מומחה כף יד ומרפק - אורתופד מנתח בכפר סבא, תל אביב ואשקלון. כירורגיה של היד.
רופאים מומחים: מומחה כף יד רופאים מומלצים פרטיים • BEOK
https://www.beok.co.il/index/?it=1&cer=29
כמו כן, כירורג כף יד מטפל במחלות סיסטמיות הגורמות לבעיות תפקודיות ואף לשיתוקים בגפיים, מחלות מולדות בגפיים, זיהומים בשלד, גידולים שפירים וממאירים, כירורגיה מיקרו-וסקולרית ועוד.
רופאי כירורגיה של כף היד - איתור שירות | מכבי שירותי בריאות
http://serguide.maccabi4u.co.il › heb
חיפוש רופא/ה כירורגיה של כף היד של מכבי: כאן תוכלו למצוא מידע על רופאי כירורגיה של כף היד ואף להזמין תור ישירות מהאתר.
ד״ר אסתר רובינראוט: אורטופדית מומחית כף יד ומנתחת כף יד בכירה
https://kafyad.co.il
אורטופדית מומחית כף יד, כירורגית ומנתחת כף יד בכירה. זכאות למבוטחי מכבי ולחברי כללית, מאוחדת ולאומית בעלי ביטוח פרטי. התמחות בניתוחי כף יד שורש כף היד ...
אורתופדיה- כירורגיית כף יד
www.bmc.gov.il
ד"ר אנדרחנוב אנדרי- ממלא מקום מנהל יחידת כף יד תיאור פעילות המרפאה ביקורת אחרי אשפוז וניתוח חבלות ושברים בשורש היד, בכף היד ובאצבעות. כאבים והפרעות בתחושה ביד על רקע של שחיקה, עומס יתר, מחלות מפרקים. מומים מולדים בכף היד. ארטרוסקופיה טיפולית ואבחנתית בבעיות של שורש היד.
זימון תור לרופאים מומחים בכירורגיה: כירורגיה של היד | דוקתורים
https://www.doctorim.co.il › all › all
באתר האונליין של דוקתורים תוכלו להזמין תור אונליין לרופא מומחה בכירורגיה: כירורגיה של היד מכל קופות החולים בכל האזורים בארץ. ... מומחה בכירורגית כף יד.
מחפשים אורטופד כף יד? רשימת המומלצים של אינפומד | Infomed
https://www.infomed.co.il/expertsresults/...
מומחי כף יד מומלצים. אורטופד כף יד הוא למעשה כירורג העוסק בבעיות של כף היד, שורש כף היד והאמה. רבים מהמומחים לכף יד עוסקים גם באבחון וטיפול בבעיות כתפיים ומרפקים. אם אתם.ן מחפשים.ות כירורג כף ...
סל השירותים: בדיקת כירורג כף יד | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › info
בדיקת רופא כירורג כף יד במרפאה. מה צריך לדעת על השירות? איך מקבלים את השירות? 1. יש לקבל הפניה מרופא המשפחה. 2. קובעים תור. לאחר שקיבלתם הפניה תוכלו להזמין תור דרך כללית און־ליין. שימו לב: לאחר לחיצה על הקישור תועברו לכללית און־ליין לצורך הזדהות. לאחר מכן תועברו ישירות לעמוד המבוקש. * קיבלתם הפניה לבדיקה דחופה?
מומחה כף יד, כירורג כף יד, כירורגית כף יד / קופת חולים ...
https://www.beok.co.il/index/?it=1&cer=29&p1=3
בחר/י רופא מומחה בתחום מומחה כף יד, כירורג כף יד, כירורגית כף יד מרשימת הרופאים המוצגת. באפשרותך לחייג ישירות לקביעת תור או לשאול בפורומים שלנו ... קופת חולים מכבי
אורטופדית מומחית כף יד ומנתחת כף יד בכירה - ד״ר אסתר רובינראוט
kafyad.co.il
מוסמכת ככירורגית כף יד מומחית מטעם האיחוד האירופאי וחברה באיגוד האירופאי לכירוגיה של היד, FESSH “אבחון מדויק, בניית תכנית הטיפול והשיקום הטובה ביותר והנכונה ביותר לכל מטופל הם הבסיס של העבודה שלי. סבלנות, אמפתיה, הבנת הכאב של המטופל, מענה לכל שאלותיו והפגת החששות הם הלב של העבודה”. מעבר להיותה רופאה, אסתר היא אם מסורה לנעמי ולגלעד ורעייה לרועי.
כירורגיה של היד | בית חולים הרצליה מדיקל סנטר
https://hmc.co.il › practice › כירורגיה-...
במקרים חמורים, גם ניתוחי כף יד באים בחשבון. ניתוח בכף היד, שיתבצע ע"י מומחה לכירורגיה של היד, תתבצע במקרים בהם כל יתר האלטרנטיבות הטיפוליות לא הועילו, ...
כירורג כף יד | ד"ר איגו גולדברג | Tel Aviv District
https://www.g-avgad.co.il
ד"ר איגו גולדברג מנתח מומחה לכירורגיה של כף היד, מחלות שונות באצבעות, כף היד ובמרפק כולל טראומות , שברים שחזור איברים ועוד איינשטיין 40, תל אביב.
כירורג כף יד | ד"ר איגו גולדברג | Tel Aviv District
https://www.g-avgad.co.il
ד"ר איגו גולדברג מנתח מומחה לכירורגיה של כף היד, מחלות שונות באצבעות, כף היד ובמרפק כולל טראומות , שברים שחזור איברים ועוד איינשטיין 40, תל אביב
כירורגיה של היד - רופאים מומלצים
https://www.medreviews.co.il/search/hand-surgery
5.0. 368 חוות דעת על כירורגיה של היד. ד"ר שטבון רופא מנתח מעולה, המקצועי ביותר, נותן יחס אישי וגם ליווי צמוד לפני ואחרי הניתוח. לכל השאלות הבבקשות שלי קיבלתי מענה מיידי דרך מזכירה האישית של הרופא ...
כירורג כף יד – ד"ר אברהם הס - 17851120
dr-has.zapweb.co.il
Nov 11, 2021 · ד"ר אברהם הס הוא כירורג כף יד מומחה המקבל מטופלים בבתי החולים של אסותא באשדוד ובראשל"צ באופן פרטי ובהסדר עם קופות החולים. היכנסו לאתר למידע נוסף ולפרטי התקשרות.
איגוד כירורגיה של היד בישראל - The Surgery of the Hand
www.issh.org.il
איגוד כירורגיה של היד בישראל | The Israel Society for Surgery of the Hand, חדשות כירורגיה של היד, הנחיות קליניות, מפגשים וכנסים בתחום כירורגיה של היד...
כירורג כף יד | ד"ר איגו גולדברג | Tel Aviv District
www.g-avgad.co.il
מנתח מומחה לכירורגיה של היד (מקצות האצבעות ועד הכתף). מחלות שונות באצבעות בידיים, כף היד ובמרפק כולל טראומות , שברים שחזור איברים ועוד . רופא עצמאי בקופת חולים מכבי, בהסדר עם כל חברות הביטוח ובאופן פרטי . בעברו ניהל את היחידה לכירורגיה של היד בבית החולים בלינסון פתח תקוה, הלל יפה חדרה ולניאדו נתניה .