חיפשת:

כיסוי לג קוזי מחיר

אביזרים נלווים לג'קוזי - CoolPool
https://www.coolpool.co.il › category
כיסוי מלא בגודל 215X70 ס"מ לג'קוזי מתנפח של MSpa עבור 6 אנשים - מגן על הג'קוזי מפני גשם וקרני השמש. מחיר רגיל 389.00₪. פרטים נוספים הוסף לסל.
כיסוי לג'קוזי - אדיב-שרות למערכות ספא
https://poolmans.co.il › כיסוי-גקוזי-(טר...
צריכים כיסוי לג'קוזי ? באדיב שירות למערכות ספא תמצאו את כל סוגי הכיסויים לכל סוגי הג'קוזי . אנו מספקים שירות עיסוי לג'קוזי בהתאמה אישית.
כיסויים לגקוזי - אגמים ספא agamim
https://www.agamimshop.co.il › 841...
כיסויים לגקוזי - אגמים ספא agamim. ... כיסוי מעטפת לג'קוזי SPA BAG. מחיר רגיל: 450 ₪ מחיר ... כיסוי דמוי עור לגקוזי לפי מידה מיוחדת.
אביזרים לג'קוזי
https://www.hotspring.co.il › אביזרים-...
צפיפות של קלקר דחוס היא כ-19.0 ק"ג. כיסוי הכולל צירים אטומים ב-4 פינות המערכת. מערכת הקירור ...
כיסוי לג'קוזי Archives - ספלאש בריכות שחייה
https://splash.co.il › ג'קוזי
כיסויים לג'קוזי ספלש בריכות שחיה מציעים לכם מגוון כיסויים לג'קוזי בגדלים שונים: כיסוי לג'קוזי ספא עגול, כיסוי לג'קוזי ספא אקסקליבר, כיסוי לג'קוזי דגם ...
כיסויים לג'קוזי | WaterFun
https://www.waterfun.co.il/כיסויים-לגקוזי
כיסויים לג'קוזי. לכל הקטגוריות. כיסויים לג'קוזי הם חלק אינטגרלי מאחזקה נכונה שלהם: שמירה על ניקיון, שמירה מפגעי הטבע, ואמצעי לחסכון לאורך זמן בעלויות מים, כימיקלים, וחשמל (ע"י שימור טמפרטורת המים). הכיסויים אף מהווים אמצעי בטיחות והגנה מפני סכנת טביעה.
כיסוי לג'קוזי - SPASTORE - התקלות הנפוצות בג'קוזי מבית ספא ...
https://spa-store.co.il/כיסוי-לגקוזי
כיסוי לג’קוזי בהתאמה אישית לפי מידות ורצונות הלקוח. מתאים לכל דגמי הג’קוזי ספא והגדלים. – האחריות לכיסוי היא לשנה לא כולל שבר. – הכיסוי עשוי חומר סקאי והוא משופע. עובי השיפוע נע בין 7-11 ס”מ. בכיסוי משופע לא תהיה הצטברות של מים בכיסוי ובכך נמנע בקעים והרס של הכיסוי.
כיסוי לג'קוזי - SPASTORE - התקלות הנפוצות בג'קוזי מבית ספא סטור
https://spa-store.co.il › כיסוי-לגקוזי
– הכיסוי לא מגיע עם מתקן הרמה. – מחירים יקבעו על פי מידות מדוייקות של הג'קוזי. – ישנה אפשרות לכיסוי המותאם לספא עם רמקולים בולטים. להצעת מחיר ומידע נוסף צרו ...
כיסוי לג'קוזי ספא Archives - MTI Israel | Spa
https://mtispa.co.il/product-category/ציוד-וחומרים/כיסוי-לגקוזי...
כיסוי לג'קוזי ספא. MTI היא החברה הגדולה ביותר לייבוא כיסויים למערכות ג’קוזי לגינה. ל- MTI יש את מבחר הכיסויים הגדול ביותר בשוק. את הכיסויים ניתן להשיג במגוון רחב של גדלים צבעים וסוגים. הכיסוי הוא ...
אביזרים לג'קוזי - ACE
https://www.ace.co.il › outdoor-pool
אביזרים לג'קוזי. ... כיסוי לאמבט עיסוי 4 אנשים MSPA. מחיר 299.00 ₪. לרכישה ניתן לשלם גם בתשלומים ... כיסוי מתנפח לג'קוזי מרובע 6 אנשים MSPA. מחיר 289.00 ₪.
כיסוי לג'קוזי ומגוון גדול של אביזרים לג'קוזי ביתי ומערכות ספא
https://www.coolpool.co.il/category/אביזרים-נלווים-לגקוזי
כאן תוכלו למצוא מגוון אביזרים לג'קוזי ולמערכות ספא כולל לג'קוזי מתנפח כגון: כיסויים לג'קוזי, משענות ראש, שואב לכלוך ועוד. כל המוצרים שאנחנו משווקים הם במחירים אטרקטיביים ויגיעו אליכם בשליחות עד 3 …
כיסויים לג'קוזי | WaterFun
https://www.waterfun.co.il › כיסויים-ל...
כיסויים לג'קוזי הם חלק אינטגרלי מאחזקה נכונה שלהם: שמירה על ניקיון, שמירה מפגעי הטבע, ואמצעי לחסכון לאורך זמן בעלויות מים, כימיקלים, ... מחיר רגיל: 2,340 ₪.
אביזרים לג'קוזי - כיסויים לג'קוזי בכל המידות
www.agamimspa.co.il/catalog.php?id=1145
כיסויים לג'קוזי בכל המידות. מק”ט 1001. כיסוי טרמי למערכות ספא \ בריכות ספא במידות לפי דרישה כיסוי הג'קוזי מבד סקיי חזק במיוחד, תפרים איכותיים עמיד בשמש ובכל תנאי מזג אויר, מילוי הכיסוי מקלקר מבודד לשמירת טמפרטורת המים וחיסכון באנרגיה. עכשיו במבצע החל מ - 1248 ש"ח לא כולל מע"מ.
אביזרים לבריכות ‏1000 - 3000 ‏ש"ח ‏ג'קוזי - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
לג'קוזי ולבריכות עיליות מכשיר חיטוי מלח ייחודי תוצרת חברת מגן לכל סוגי הג'קוזים ... כיסוי טרמי מרובע שומר חום לג'קוזי קשיח ומערכות ספא - צבע אפור כהה.
כיסוי לג'קוזי בזול - הענק הירוק
http://www.anakyarok.co.il › כיסוי_לג...
כיסוי לג'קוזי. כיסוי טרמי לג'קוזי משמשונית (pvc), עם או בלי קלקר. הכיסוי מגן על הג'קוזי ממזיקים ולכלוך. ... מחיר הובלה: ₪35. ריבוע- 2.20x2.20 מטר.
כיסוי לג'קוזי Archives - ספלאש
https://splash.co.il/product-category/גקוזי/כיסוי-לגקוזי
משאבות לג'קוזי וחלקי חילוף; בריכות זרמים; ג'קוזי ספא מתנפח; חומרי חיטוי לספא; ג'קוזי ספא לגינה