חיפשת:

יתד התחדשות עירונית

יתד התחדשות עירונית: עמוד הבית
https://www.ytd38.co.il
פרויקט המגורים יתד בהרצוג 49 מציע מגוון רחב של דירות יוקרתיות, ביניהן דירות 4 חדרים, דירות 5 חדרים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים מרהיבים.
נדל"ן דור 3: בהובלת הנכדים, משפחת ישראל נכנסת להתחדשות ...
https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3825031,00.html
May 21, 2020 · משפחת הנדל"ן הוותיקה, שפועלת בבירה מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת, משתלבת היטב בתנופת הבנייה, ומסתכלת קדימה באופטימיות: "רק התחדשות עירונית תביא לעיר אוכלוסייה צעירה ואיכותית, ותחזיר אליה את אלה שעזבו לאורך השנים".
התחדשות עירונית ומנהלת התחדשות עירונית | עיריית בת ים
https://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=4670
לצד התחדשות הבניינים הפרטיים, מקדמת העירייה את התחדשות וטיפוח המרחב הציבורי, כולל חידוש תשתיות הכבישים והמדרכות, שדרוג הטיילת, טיפוח הגנים הציבוריים ועוד. ההשקעה המאסיבית שמבצעת עיריית בת ים בפיתוח המרחב הציבורי הביאה לעלייה בערך הנדל"ן.
יתד התחדשות עירונית בע"מ- מדורגת במדד ההתחדשות העירונית
https://www.nadlancenter.co.il › יתד_...
יתד התחדשות עירונית מקבוצת האחים ישראל פועלת בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת מספר רב של פרויקטים במתחמים שונים במתווה של פינוי בינוי ותמ״א 38.
אפריקה ישראל - התחדשות עירונית ופינוי בינוי | תמא 38/2
www.africa-ur.co.il
אפריקה התחדשות עירונית - מבית אפריקה ישראל מגורים הוותיקה והאיתנה, מזמינה אתכם להצטרף בראש שקט למהפכת ההתחדשות העירונית. בואו להבטיח לעצמכם ולבני משפחתכם עתיד בטוח עם דירה חדשה בבניין חדש וללא כל עלות מצדכם! הבניין והדירה החדשים יכללו מפרט עשיר ומודרני, ממ״ד, מרפסת ועוד.
חדשות, עדכונים ומידע אודות יתד התחדשות עירונית | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
יתד התחדשות עירונית - מחפשים מידע אודות יתד התחדשות עירונית? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות יתד התחדשות עירונית באתר כלכליסט, ...
עמוד הבית - יתד התחדשות עירונית
https://www.ytd38.co.il
התחדשות עירונית. ... פרויקט המגורים יתד בהרצוג 49 מציע מגוון רחב של דירות יוקרתיות, ביניהן דירות 4 חדרים, דירות 5 חדרים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים מרהיבים.
יתד התחדשות עירונית בע"מ - תמ"א 38
https://www.t-m-a38.co.il › Default
נוסיף לכך את ההחלטה להוריד את אחוז ההסכמה לפינוי בינוי לתביעת דיירים סרבנים בפינוי בינוי ל 66% מהבעלים במקום 80% היום. נוסף גם סעיף לפיו בעלי דירות שעשו עבירות ...
תמ"א 38, התחדשות עירונית - יתד התחדשות עירונית בע"מ
https://www.t-m-a38.co.il/Default.aspx?businessid=536&tabid=76
נראה שבכוונת שרת הפנים לקדם הארכה נוספת של התמ"א, בניגוד לעמדתה של ראש מינהל התכנון, שתקפה את הקבלנים כאינטרסנטים רק לפני מספר שבועות על דרישתם זו. שרת הפנים איילת שקד הודיעה על החלטתה להגיש בתוך 4 חודשים הצעת חוק נפרדת למתווה החלופה לתוכנית תמ"א 38.
יתד התחדשות עירונית, אמיל זולא 6, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il › ... › נדל"ן בירושלים
דפי זהב מציג מידע על יתד התחדשות עירונית אמיל זולא 6, ירושלים - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום נדלן.
יתד התחדשות עירונית - מקבוצת האחים ישראל, Tel Aviv - VYMaps.com
https://vymaps.com › ...
יתד התחדשות עירונית - מקבוצת האחים ישראל is located at: שלומציון המלכה 18, ירושלים, Jerusalem, Israel. What is the phone number of יתד התחדשות עירונית - מקבוצת ...
התחדשות עירונית - עמידר החדשה
https://www.amidar.co.il/wps/portal/amidar/main-menu/urban-renewal
הדיירים מיוצגים ע"י עו"ד מטעמם במימון "עמידר החדשה". Z7_10961BK0MO5780A38PD4QQ1851. Z7_10961BK0M85240A36QBH0K10Q5. דף הבית. התחדשות עירונית. Z7_10961BK0MO5780A38PD4QQ1857.
מידע על יתד התחדשות עירונית בע"מ - סטטוס חברות
https://israeli-companies.com › hevra
פ 515116457 - מרכז השירות והמידע הנלקח מאתרי הממשלה ומאגר החברות הממשלתי. מידע על יתד התחדשות עירונית בע"מ כתובת, טלפון האם החברה בפרוק, מוגבלת או פעילה.