חיפשת:

ישראל היום עורך חדש

הטלטלות ב"ישראל היום": זה העורך החדש - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/413169.html
Feb 23, 2022 · הטלטלות בעיתון 'ישראל היום': זה העורך הראשי החדש אחרי עזיבתו המהדהדת של בועז ביסמוט, ובצל המתקפות החריפות על העיתון מצד בנו של ראש הממשלה לשעבר, עורך ראשי חדש מונה ל'ישראל היום' (עיתונות ותקשורת)
חדשות, דעות, תרבות, ספורט, כלכלה מהארץ והעולם | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il
ישראל היום: אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף ...
הסערה ב'ישראל היום': זהו העורך החדש - בחדרי חרדים
https://www.bhol.co.il › news
אחרי שהחלו להטות את הקו נגד נתניהו, בעיתון 'ישראל היום' מודיעים היום על מינוי עורך ראשי חדש, עמר לחמנוביץ - במקום בועז ביסמוט.
מינוי חדש: עמר לחמנוביץ מונה לעורך הראשי של ‘ישראל היום ...
ch10.co.il › news › 726337
Feb 23, 2022 · עמר לחמנוביץ, בן 42, ששימש בחודש האחרון מ”מ העורך הראשי של העיתון, נמנה עם הגרעין המייסד של ‘ישראל היום’ בשנת 2007, ומאז כיהן בעיתון בשלל תפקידי עריכה בכירים, ובהם כעורך המוסף הפוליטי-אקטואלי ‘ישראל השבוע’ וכעורך מדור הספרים. בואי לגלות: כך תוכלי לחתן את הבנות שלך בכבוד כשייסגר השידוך בכך, יישאר העיתון תחת ידיים מוכרות, וימשיך בדרכו האידיאולוגית.
ישראל היום - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ישרא...
מאז 2017 הוא הנפוץ ביותר גם בסופי השבוע. באפריל 2017 החליף בועז ביסמוט את עמוס רגב בתפקיד עורך העיתון. עם כניסתו לתפקיד ביצע ביסמוט מהלכים שונים, בהם פיטוריהם ...
ההפך מביביסט: זה ראש החדשות המסתמן של ישראל היום - וואלה! ברנז'ה
https://b.walla.co.il › חדשות
הדחתו של עורך ישראל היום בחמש השנים האחרונות בועז ביסמוט העידה כי תם עידן ... להחלטה אופרטיבית, שלפיה לעיתון דרוש קו-מערכתי חדש, וראש חדש.
הטלטלות ב"ישראל היום": זה העורך החדש - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 413169
Feb 23, 2022 · עמר לחמנוביץ, 42, ששימש בחודש האחרון כממלא מקום העורך הראשי של עיתון ישראל היום, מונה היום (רביעי) לתפקיד העורך הראשי של העיתון, לאחר הטלטלה בדמות עזיבת העורך הראשי בועז ביסמוט לפני כחודש.
הזמני הפך קבוע: עמר לחמנוביץ מונה לעורך "ישראל היום" - וואלה ...
b.walla.co.il › item › 3490883
Feb 23, 2022 · עמר לחמנוביץ מונה לתפקיד העורך הראשי של "ישראל היום". לחמנוביץ, 42, ששימש בחודש האחרון מ"מ העורך הראשי של העיתון - זאת עם הדחת בועז ביסמוט. לחמנוביץ נמנה עם הגרעין המייסד של "ישראל היום" בשנת 2007, ומאז כיהן בעיתון בשלל תפקידי עריכה בכירים, ובהם כעורך המוסף הפוליטי-אקטואלי "ישראל השבוע" וכעורך מדור הספרים.
עורך ראשי חדש לעיתון "ישראל היום": הסרוג עמר לחמנוביץ - כיפה
www.kipa.co.il › ברנזה › 1128803-0
Feb 23, 2022 · הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות כיפה וקבלו את הסיפורים המעניינים ראשונים לפני פחות מחודש ולאחר חמש שנים כעורך הראשי של עיתון "ישראל היום", בועז ביסמוט התפטר מתפקידו. "כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל. אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה", אמר ביסמוט, והותיר אחריו חלל גדול.
עורך חדש ל'ישראל היום': בועז ביסמוט | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/345280
עורך חדש לעיתון 'ישראל היום', העיתונאי ועורך חדשות החוץ של העיתון בועז ביסמוט יחליף את עורך העיתון עמוס רגב המכהן בתפקיד החל מיומו הראשון לפני 10 שנים.
חדשות, דעות, תרבות, ספורט, כלכלה מהארץ והעולם | ישראל היום
www.israelhayom.co.il
ישראל היום: אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף ...
עורך חדש ל'ישראל היום': בועז ביסמוט | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 345280
עורך חדש לעיתון 'ישראל היום', העיתונאי ועורך חדשות החוץ של העיתון בועז ביסמוט יחליף את עורך העיתון עמוס רגב המכהן בתפקיד החל מיומו הראשון לפני 10 שנים.
הזמני הפך קבוע: עמר לחמנוביץ מונה לעורך "ישראל היום ...
https://b.walla.co.il/item/3490883
Feb 24, 2022 · לחמנוביץ שימש מאז הדחת ביסמוט כמ"מ העורך הראשי ונמנה עם הגרעין המייסד של "ישראל היום". בחודש אחד נפרדו בעיתון משלושה אנשי מפתח, ויש כבר עורך חדש למוסף המרכזי
הטלטלות בעיתון 'ישראל היום': זה העורך הראשי החדש - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › אנשים
אחרי עזיבתו המהדהדת של בועז ביסמוט, ובצל המתקפות החריפות על העיתון מצד בנו של ראש הממשלה לשעבר, עורך ראשי חדש מונה ל'ישראל היום'; ...
עורך חדש לעיתון 'ישראל היום' - כיפה
https://www.kipa.co.il/חדשות/עורך-חדש-לעיתון-ישראל-היום
Apr 30, 2017 · עורך חדש לעיתון 'ישראל היום' עמוס רגב שערך את העיתון מיום הקמתו ב-2007, הודיע כי הוא פורש מתפקידו, "זה היה עשור מדהים ומאתגר". ביסמוט שהיה עד כה …
לאחר הדחת בועז ביסמוט: זה עורך ישראל היום החדש | מעריב
www.maariv.co.il › culture › Article-900089
Feb 23, 2022 · לאחר הדחת בועז ביסמוט: זה עורך ישראל היום החדש. עמר לחמנוביץ שימש בחודש האחרון מ"מ העורך הראשי ונמנה עם הגרעין המייסד של "ישראל היום". בחודש אחד נפרדו בעיתון משלושה אנשי מפתח, ולפי בכיר בו ...
אודות - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › about
מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים ( ...
מינוי חדש: עמר לחמנוביץ מונה לעורך הראשי של ‘ישראל היום ...
https://ch10.co.il/news/726337
Feb 23, 2022 · עמר לחמנוביץ, עורך ראשי: “אני מודה לד”ר מרים אדלסון, מו”ל ‘ישראל היום’, ולמשפחת אדלסון כולה על האמון שהם נותנים בי ועל ההזדמנות שניתנה לי להתייצב בראש מערכת העיתון המוביל במדינה.