חיפשת:

ישיבת בית אל תרומות

שאל את הרב | שאלות ותשובות | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/ask
צור קשר פרסם אצלנו בניית אתרים כתוב לנו זמני היום באתרך תקנון תרומות והקדשות . קרית הישיבה בית אל; mail ד.נ מזרח בנימין, 90628 ; phone טלפון: 02-9975192 ; phone פקס: 02-9975385 ; alternate_email דוא"ל: beitel@yeshiva.org.il
ישיבת המקובלים בית אל – ישיבת 'בית אל' ברשות הרב ישראל אביחי
https://mekubalim.org
ישיבת 'בית אל' ברשות הרב ישראל אביחי.
תרומות - מוסדות קרית הישיבה בית אל
https://www.ybe.org.il › תרומות
בית מדרש החדש. תרום עכשיו. תרומה חד פעמית. תרום עכשיו. הוראת קבע. תרום עכשיו. מבוא הישיבה 1, בית אל | 02-997-5192 beitel@yeshiva.org.il.
ישיבת המקובלים ק"ק חסידים בית-אל העיר העתיקה ירושלים תובב"א (ע"ר)
https://www.guidestar.org.il › organi...
ישיבת המקובלים ק"ק חסידים בית-אל העיר העתיקה ירושלים תובב"א (ע"ר) | עמותה ... תרומות מישראל; הקצבות ותמיכות מהמדינה. תרומות מישראל. 1,479,394.
ישיבת המקובלים הָעוֹמְדִים עַל סוֹדֶךָ | Cause Match
https://www.causematch.com › projects
לזיווג הגון וראוי משורש הנשמה לכל מי שצריך מעם ישראל עוד השנה בעזרת ה' ושיזכו להקים בית נאמן בישראל על פי יסודות התורה הקדושה. ולישועת עם ישראל בקרוב ממש.
צפו: נרתמים לסייע לישיבת בית אל | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
ימים לא פשוטים עוברים על העולם ואף על עולם התורה. מי שתרמו עד היום הון לישיבות כעת נאלצים לחשוב שוב פעם לפני כל תרומה שהם תורמים.
ישיבת בית אל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ישיבת_בית_אל
ישיבת בית אל. קואורדינטות: 31°56′33″N 35°13′21″E. /  31.942388888889°N 35.222444444444°E  / 31.942388888889; 35.222444444444. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ערך זה עוסק בישיבה ביישוב בית אל. אם התכוונתם לישיבת המקובלים בירושלים, ראו ישיבת המקובלים …
ישיבת בית אל - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ybeitel
ישיבת בית אל‎. 350 likes · 26 talking about this. ‎מתוך כותלי בית המדרש, מוסדות קרית הישיבה בית אל מפיצים את ערכי הליבה של עם ישראל: התורה, ארץ ישראל...
דף הבית - מוסדות התורה - בית אל
https://beitel.info
תיקון היסוד לקראת חודש ניסן לקראת חודש ניסן יתקיים בערב ר"ח מוקדם מעמד תיקון היסוד >> קרא בהרחבה. מתנות לאביונים נותנים מתנות לאביונים בקהילת מוסדות בית אל. תרמו עכשיו > קרא בהרחבה. הילולא בשידור חי עכשיו בשידור חי! הילולת מו"ר רבני ניסים פרץ זיע"א הצטרפו > קרא בהרחבה.
ישיבת המקובלים בית אל ברובע היהודי בירושלים - הרב מאיר יהודה גץ ...
https://www.beitharavgets.co.il › ישיב...
הרב גץ חלם לשוב ולכונן את ישיבת המקובלים בית אל ברובע היהודי בירושלים, ולהמשיך את שלשלת לימוד הקבלה מדור לדור שמעולם לא הוזנח. בשנת ה'תשל"ד החלום התגשם.
ישיבת המקובלים בית אל – ישיבת 'בית אל' ברשות הרב ישראל אביחי
https://mekubalim.org
ישיבת 'בית אל' ברשות הרב ישראל אביחי. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, להקליט, לשדר, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, …
ישיבת בית אל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ישיב...
ישיבת בית אל היא ישיבה גבוהה ציונית דתית בראשות הרב זלמן ברוך מלמד, הממוקמת ביישוב בית אל שמצפון לירושלים. הישיבה הוקמה על ידי הרב מלמד בשנת ה'תשל"ח, ...
תרום לישיבת בית אל | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › donation
הרם תרומה לאתר ישיבה.
מוסדות קרית הישיבה בית אל
https://www.ybe.org.il
ישיבת בני צבי לצד הדגש על מצויינות לימודית מקיימת הישיבה מגוון רחב של פעילויות חברתיות, במטרה להגביר את הלכידות החברתית ולהעשיר את עולמם הערכי והרגשי של התלמידים.
יהדות, שיעורים, זמנים | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il
ישיבת בית אל הגאון הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א רבני ישיבת בית אל ספרי ישיבת בית אל פרשת השבוע בנתיבי הפרשה - חיי שרה שיחתו השבועית של הרה"ג זלמן ברוך מלמד לפרשת השבוע, פרשת חיי שרה - לקריאה או לצפיה.