חיפשת:

ישיבה ברובע המוסלמי

סיור בהר הבית וברובע המוסלמי בירושלים
https://www.beetravel.co.il/daily-tour/har-habait-tour
נצא מההר מאחד המבואות המובילים להר (שער הכותנה / שער השלשלת / שער החושך וכו’.) ונמשיך להסתובב ברובע המוסלמי בעקבות המדראסות הממלוכיות המפוארות ואדירות המימדים, הסבילים, המשרביות, מרפסות הקיזאן, עיטורי הנטיפים (מוקארנס) ועוד.
ישיבת עטרת ירושלים – ויקישיבה
https://www.yeshiva.co/wiki/index.php/ישיבת_עטרת_ירושלים
ישיבת עטרת ירושלים (מוכרת יותר בשמה הוקדם ישיבת עטרת כהנים) היא ישיבה גבוהה השוכנת ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה בירושלים. בראשה עומד הרב שלמה חיים הכהן אבינר.
חצר גליציה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חצר_גליציה
חצר גליציה היא מתחם של מספר בתים וישיבה הנמצא על גגות השוק ברובע המוסלמי בעיר העתיקה, סמוך לרובע היהודי מעל הרחוב בית הבד ומערבית לחצר רייסין. החצר היא חלק קטן ממתחם גדול יותר שכלל עשרות ...
מכעיס: אותה עבירה - פסיקה שונה | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il/article/262609
Mar 01, 2015 · בית משפט השלום בת"א נדרש לפסיקה מעניינת, כשבפניו הובא מקרה של חרדי, תלמיד ישיבה ברובע המוסלמי בירושלים, שנתפס בתחנת רכבת ארלוזורוב בעיר כשבכליו סכין.
הרובע היהודי | מפת הרובע וכל המידע באתר העיר העתיקה ירושלים
https://www.haatika.co.il/category/הרובע-היהודי
סיור ברובע היהודי; סיור בויה דולורוזה; סיור בהר הבית; סיור בעקבות התנ"ך; סיור חג המולד; גאווה ודעה קדומה; סיור בעלי מלאכה; סיור כריסנוכה 2019 | אטרקציות. אתרים ברובע היהודי; אתרים ברובע המוסלמי
ישיבת משרד השיכון - ברובע המוסלמי | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 346867
May 21, 2017 · ישיבת משרד השיכון - ברובע המוסלמי לרגל יום ירושלים, נערכה בבית ויטנברג בדירת אריאל שרון שברובע המוסלמי ישיבה של משרד השיכון והבינוי.
ישיבות חשובות ברובע המוסלמי - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Page
ישיבות חשובות ברובע המוסלמי אירוע בולט בהתפשטות היהודית לרובע המוסלמי היה הקמת הישיבה הגדולה 'תורת חיים' ברחוב הגיא שבלב הרובע המוסלמי בשנות ה 90 של המאה ה ...
הרובע המוסלמי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הרובע_המוסלמי
הרובע המוסלמי כולל שלושה אזורים עיקריים: האזור הצפון-מזרחי, בין חומת העיר מצפון לרחוב שער האריות מדרום ורחוב הגיא ממערב - הוא החלק הדל ביותר ברובע, ונקרא שכונת "באב אל חוטה".
מיוחד ליום ירושלים: החיים ברובע המוסלמי - כך זה נראה מבפנים | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
החיים ברובע המוסלמי מורכבים, בעיקר בימים מתוחים שכאלה, אך כל גאולה של בית נוסף נוטעת בלב התושבים חיזוק וחיבוק מעם ישראל כולו.
קטגוריה:הרובע המוסלמי: ישיבות - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
דפים בקטגוריה "הרובע המוסלמי: ישיבות". דף קטגוריה זה כולל את 5 הדפים הבאים, מתוך 5 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ). א. ישיבת אדרת אליהו. ח. ישיבת חיי עולם ...
שיחה:הרובע המוסלמי/ארכיון 1 – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:הרובע
"בשנת 2005 נרצח תלמיד ישיבה אזרח בריטניה בשם שמואל מאט ברחוב דוד (השוק). בשנים האחרונות תוגברה האבטחה ברובע המוסלמי והותקנו מצלמות במעגל סגור הצופות ברובו של הרובע. מאז פחתו מעשי האלימות במקום.
ישיבת משרד השיכון - ברובע המוסלמי | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/346867
May 21, 2017 · ישיבת ההנהלה של משרד השיכון והבינוי התקיימה בצהריים (ראשון) בבית ויטנברג ברובע המוסלמי, בדירתו של אריאל שרון ז״ל. הישיבה נערכה לרגל יום ירושלים ולחגיגות 50 לשחרור ירושלים.
תקפו חרדים, תיעדו והעלו לאינטרנט - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/תקפו-חרדים-תיעדו-והעלו-לאינטרנ.html
תלמידי ישיבה שהלכו ברובע המוסלמי בבירה, הותקפו על ידי בני מיעוטים בתקיפה שמזכירה את משחק ה"נוקאאוט" הידוע לשמצה.
שיחה:הרובע המוסלמי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:הרובע
גם אם נניח שכמות היהודים ברובע המוסלמי היתה כפולה מזה שברחוב חברון, זה ממש לא מצדיק לקרוא לרובע המוסלמי "אזור מגורים מעורב". חיפשתי גם בספר של נדב שרגאי את העמוד שאת מספרו בן נחום לא זוכר.
סיור בסמטאות הרובע המוסלמי וישיבת 'עטרת כהנים' - כל הזמן
https://www.kolhazman.co.il › ...
אפשר לומר שהישיבה, ישיבת 'עטרת כהנים', הינה מוטמעת כל־כך ברובע המוסלמי, עד שכיום הרובע המוסלמי כמעט שאינו יכול בלעדיה.
סיור ייחודי ברובע המוסלמי עם "ירושלים מחוץ לקופסה"
https://www.itraveljerusalem.com › evt
ומשום מה שוכחים שעיקר פניני התיירות של ירושלים מצויות דווקא ברובע המוסלמי הסמוך ... הצטרפו ל"מפגשים מחוץ לקופסה" בסיור שיקח את כל המשפחה לבתי כנסת, ישיבות ...
הרובע המוסלמי | מפת הרובע וכל המידע באתר העיר העתיקה ירושלים
www.haatika.co.il › category › הרובע-המוסלמי
הרובע המוסלמי בעיר העתיקה . בתקופת השלטון הטורקי חיה ברובע המוסלמי אוכלוסיה מעורבת וגם יהודים רבים. כיום רובם המוחלט של התושבים הם מוסלמים ויש גם קהילות קטנות כמו הודים וצוענים.
אירוח ביתי ברובע המוסלמי | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 405912
Jun 28, 2019 · אירוח ביתי ברובע המוסלמי. בלב הרובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים מארחת דפנה קנדל אירוח ביתי של קבוצות ומזמינה אותן למפגש של עבר, הווה ועתיד על כוס קפה ועוגה. במפגש מספרת קנדל על החיים ברובע ...
אירוח ביתי ברובע המוסלמי | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/405912
Jun 28, 2019 · אירוח ביתי ברובע המוסלמי. בלב הרובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים מארחת דפנה קנדל אירוח ביתי של קבוצות ומזמינה אותן למפגש של עבר, הווה ועתיד על כוס קפה ועוגה.
גיא הסכסוך | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
על פי רישומיו של יהושע ילין, חבר העירייה בסוף המאה ה־19, שגם בני משפחתו התגוררו ברובע המוסלמי - 75 מתוך 287 החצרות בעיר העתיקה שהיו בבעלות ...
שני אחים הותקפו ברובע המוסלמי, ביהמ”ש שחרר החשוד למעצר בית
https://ch10.co.il › news
שני אחים חרדים הותקפו בידי חבורת בני מיעוטים ברובע המוסלמי: קללות, ... כאשר צעדו שני האחים, תלמידי ישיבה בשנות העשרים לחייהם, ...
שני אחים הותקפו ברובע המוסלמי – ביהמ"ש שחרר את החשוד …
https://www.jdn.co.il/news/law/1619015
Oct 11, 2021 · שני אחים הותקפו ברובע המוסלמי – ביהמ"ש שחרר את החשוד למעצר בית. שני אחים יהודים הותקפו ע"י חבורת בני מיעוטים ברובע המוסלמי בירושלים, תקיפה שכללה קללות, מכות ואף יריקה לפרצוף, והכל אל מול שוטרי מג"ב שהגיעו לאזור. ביהמ"ש הורה על חמישה ימי מעצר בית לחשוד.
הרובע המוסלמי | מפת הרובע וכל המידע באתר העיר העתיקה ירושלים
https://www.haatika.co.il/category/הרובע-המוסלמי
הרובע המוסלמי בעיר העתיקה . בתקופת השלטון הטורקי חיה ברובע המוסלמי אוכלוסיה מעורבת וגם יהודים רבים. כיום רובם המוחלט של התושבים הם מוסלמים ויש גם קהילות קטנות כמו הודים וצוענים.
הרובע המוסלמי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הרובע_המוסלמי