חיפשת:

ישובים ביו ש

בית (לא) קטן ביו"ש: פריחת הנדל"ן המפתיעה ביהודה ושומרון - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
התמונה הפסטורלית של בית קטן עם גג ודשא שאפיינה את ראשית ההתיישבות ביו"ש כבר לא ... מסה של בנייה רוויה ביישובי יו"ש, אך נתקלו בפחד מצד יישובים שלא רצו לגדול.
מסמך ויקיליקס חושף את הבוגדנות של נתניהו שהבטיח לאמריקאים ...
https://v871.com/news-FF590.php
May 26, 2009 · מסמך ויקיליקס חושף את הבוגדנות של נתניהו שהבטיח לאמריקאים ערב הבחירות ב-2009 לפנות 22-26 ישובים ביו"ש בתמורה להסכמתם לבחירתו כראש ממשלה!. מצורפת רשימה חלקית של הפינויים שביצע נתניהו: הוא אפילו עבר את מספר הפינויים שהבטיח ב ...
יהודה ושומרון : חרדים10
https://ch10.co.il/news/tag/יהודה-ושומרון
התנחלויות - המכון הישראלי לדמוקרטיה
https://www.idi.org.il › נושאי תוכן
לקראת אפשרות של החלטה על פינוי ישובים ביו"ש, יאיר שלג מציע מודל חדש לפינוי. לא עוד פינוי אישי ואקטיבי של כל אחד מהתושבים, אלא פינוי המתבסס על מודל הפינוי של ...
השמאל דורש להוציא את יו"ש מעדיפות לאומית. השרה איילת שקד ...
https://www.inn.co.il/news/504551
Sep 12, 2021 · הממשלה תאשר הארכה של רשימת אזורי עדיפות לאומית - שכוללת גם ישובים ביו״ש. שרים, בעיקר ממרצ ומהעבודה, התלבטו האם לאשר את ההחלטה שמהותה הענקת הטבות גם להתיישבות ביהודה ושומרון.
ראשי ישובים ביו"ש לנתניהו: "לא נוכל להשלים עם הפיכת ...
https://www.jdn.co.il/breakingnews/1270153
Jan 28, 2020 · שעות ספורות לפני פרסום תכנית המאה שלחו קרוב לשמונים ראשי ישובים ביו"ש מכתב תקיף לראש הממשלה: נעמוד כחומה בצורה נגד הרעיון המבעית להפוך יישובים לנצרים. אין שום מציאות שנסכים למצב בו קהילות יחלו את הספירה לאחור עד לפינוי”
35 יישובים חדשים הוקמו בעשור האחרון: 15 בדרום, 7 ביו"ש - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
על פי נתוני הלמ"ס, בישראל יש כיום 1217 יישובים - ב-958 מהם מתגוררים פחות מ-2000 תושבים. תשעה ישובים הוקמו לקליטת מפוני ההתנתקות.
בדיקת G: עלות פינוי יהודה ושומרון - 42 מיליארד שקל ...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000689401
Oct 11, 2011 · ‏ישובים קהילתיים ביו"ש - סה"כ 65 ישובים קהילתיים. מתוכם 16 חילוניים, 16 מעורבים ו- 33 ישובים קהילתיים דתיים.
יישובי המועצה - - מועצה אזורית שומרון
https://www.shomron.org.il › יישובי-ה...
יישובי המועצה (לפי סדר א'ב).
קטגוריה:התנחלויות ביהודה ושומרון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:התנחלויות_ביהודה...
קטגוריה:התנחלויות ביהודה ושומרון. עזרה. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. מיזמי קרן ויקימדיה. תמונות ומדיה בוויקישיתוף: התנחלויות ביהודה ושומרון. קטגוריה זו כוללת את הרשויות המקומיות וה ...
מחוז יהודה ושומרון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מחוז...
מינהל המחוז במשרד הפנים מכונה גם "ממונה על היישובים היהודיים ביהודה ושומרון" ו"מנהל אגף יישובים ישראלים ביו"ש". תחום התכנון והבניה במחוז נמצא בסמכות מועצת ...
חדשות, עדכונים ומידע אודות ישובים ביו"ש | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
ישובים ביו"ש - מחפשים מידע אודות ישובים ביו"ש? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות ישובים ביו"ש באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
התיישבות, קהילה ואיכות חיים ביהודה ושומרון | לגור ביו"ש ...
https://www.goyosh.co.il
ביו"ש ישנם מעל 100 ישובים וערים. כמו בכל מקום בארץ - חלקם בעלי אופי דתי, חרדי, חילוני וכמובן גם קהילות מעורבות, ובהם חיים למעלה מ-435,000 ישראלים.
אבטחת ישובים עוברת לידיים פרטיות | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/174352
Apr 27, 2008 · אבטחת ישובים עוברת לידיים פרטיות צה"ל מעביר אבטחת 40 ישובים ביו"ש לידי חברות אבטחה פרטיות ומבטל אבטחה ב-10 ישובים ממערב לגדר. דאגה ביו"ש: מפריטים את ביטחוננו.
מפת אזור שומרון | כל היישובים במועצה איזורית שומרון - לגור ביו"ש
https://www.goyosh.co.il › יישובי_השו...
בית · יישובים ביו"ש; אזור שומרון. אבני חפץ. 450 משפחות. ישוב דתי תורני. 3 פרויקטים זמינים ביישוב. לדף היישוב · אורנית. 1700 משפחות. ישוב מעורב.
המעמד המיוחד של הרשויות המקומיות ביהודה ושומרון
https://www.articles.co.il/article/65360/המעמד המיוחד של הרשויות...
Apr 01, 2010 · ביו"ש חל למעשה שלטון צבאי. אלוף פיקוד המרכז, שהינו מפקד כוחות צה"ל באזור, אינו עוסק רק בפיקוד על הצבא, אלא משמש גם כריבון באזור, המקנה לרשויות המקומיות ביו"ש את סמכויותיהן.
לגור ביו"ש - פריחה מדהימה ביצהר! יצהר - ישוב קהילתי תורני...
https://www.facebook.com › posts
פריחה מדהימה ביצהר! יצהר - ישוב קהילתי תורני בשומרון. ... ‎‎לגור ביו"ש‎ is on Facebook.‎ To connect with ‎לגור ביו"ש‎, join Facebook today.
יהודה ושומרון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יהודה_ושומרון
יהודה ושומרון (לפי המינוח הישראלי; בראשי תיבות: יוֹ"ש או אָיוֹ"ש), ולפי המינוח המקובל בעולם: הגדה המערבית (בערבית: الضّفّة الغربيّة, בתעתיק מדויק: "א (ל)-צ'פה אלע'רביה", באנגלית: The West Bank), היא טריטוריה שבין הקו הירוק לנהר הירדן, המוחזקת על ידי ישראל במעמד של תפיסה לוחמתית מאז מלחמת ששת הימים (1967), עת נכבשה מידי ירדן, ששלטה בה מאז מלחמת העצמאות (1948). בדו"ח שפרסם מזכיר המדינה של ארצות הברית, יהודה ושומרון מוגדרים "שטחים בשליטה ישראלית" …