ירושלמי עירובין – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמי_עירוביןמסכת עירובין ב: משנה • תוספתא • בבלי. במהדורה המבוארת או המעומדת של הירושלמי. ערך ב וויקיפדיה: מסכת עירובין.
ירושלמי - מסכת עירובין פרק א
www.mechon-mamre.org › b › rמסכת עירובין פרק א. דף א,א פרק א הלכה א משנה מבוי שהוא גבוה מעשרים אמה ימעט רבי יהודה אומר אינו צריך והרחב מעשר אמות ימעט אם יש לו צורת פתח אף ע"פ שהוא רחב מעשר אמות אינו צריך למעט:
ירושלמי עירובין ה – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמימתוך: ירושלמי עירובין ה ד הלכה ד משנה [ עריכה ] אין מודדין אלא מן המומחה ריבה למקום אחד ומיעט למקום אחד שומעים למרבה אפילו עבד אפילו שפחה נאמנין לומר עד כאן תחום שבת שלא אמרו חכמים בדבר להחמיר ...
ירושלמי עירובין ה א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_עירובין_ה_אירושלמי · מסכת עירובין · פרק ה · הלכה א | >> הקטע המקביל ב: משנה · ירושלמי · בבלי דפים מכל רחבי ויקיטקסט שמקשרים לעמוד זה
ירושלמי עירובין ג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_עירובין_גמתוך: ירושלמי עירובין ג י הלכה י משנה [ עריכה ] ר' דוסא בן ארכינס אומר העובר לפני התיבה בי"ט של ראש השנה אומר החליצנו ה' אלהינו את יום ראש החדש הזה אם היום אם למחר ולמחר הוא אומר אם היום אם לאמש ולא הודו לו …
ירושלמי - מסכת עירובין פרק ג
https://www.mechon-mamre.org/b/r/r2203.htmמסכת עירובין פרק ג. דף יח,א פרק ג הלכה א משנה בכל מערבין ומשתתפין חוץ מן המים ומן המלח. והכל נלקח בכסף מעשר חוץ מן המים ומן המלח הנודר מן המזון מותר במים ומלח מערבין לנזיר ביין ולישראל בתרומה סומכוס אומר אף בחולין לכהן ...
ירושלמי עירובין ג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמימתוך: ירושלמי עירובין ג י הלכה י משנה [ עריכה ] ר' דוסא בן ארכינס אומר העובר לפני התיבה בי"ט של ראש השנה אומר החליצנו ה' אלהינו את יום ראש החדש הזה אם היום אם למחר ולמחר הוא אומר אם היום אם לאמש ...
ירושלמי - מסכת עירובין פרק א - Mechon Mamre
https://www.mechon-mamre.org › ...תלמוד ירושלמי - מסכת עירובין - הכול פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י. מסכת עירובין פרק א. דף א,א פרק א הלכה א משנה מבוי שהוא גבוה מעשרים אמה ימעט רבי יהודה אומר אינו ...
ירושלמי עירובין ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_עירובין_במתוך: ירושלמי עירובין ב ז הלכה ז משנה [ עריכה ] ר' אליעזר אומר היה אורכה יותר על רחבה אפילו אמה אחת אין מטלטלין בתוכה ר' יוסה אומר אפי' אורכה כשנים כרוחבה מטלטלין בתוכה
ירושלמי - מסכת עירובין פרק ה
https://www.mechon-mamre.org/b/r/r2205.htmמסכת עירובין פרק ה. דף ל,ב פרק ה הלכה א משנה כיצד מעברין את הערים בית נכנס בית יוצא פגום נכנס פגום יוצא היו שם גידודיות גבוהין עשרה טפחים וכן גשרים נפשות שיש בהן בית דירה מוציאין את המדה כנגדה ועושין אותה כטבלה מרובעת כדי ...
עירובין - תלמוד ירושלמי - ש"ס - ספרים - Lehmanns
https://www.lehmanns.co.uk › eruvinירושלמי שבת עירובין מורחבת גדול עוז והדר. Misc. Stock #:154304 ... מסכת עירובין ב' ירושלמי ארטסקרול ... ירושלמי עירובין עם פירוש תולדות יצחק ותבונה.
ירושלמי/עירובין - אוצר הספרים היהודי השיתופי
https://wiki.jewishbooks.org.il › wikiתלמוד ירושלמי מסכת עירובין. תוכן עניינים. 1 פרק ראשון – מבוי שהוא גבוה; 2 פרק שני – עושין פסין; 3 פרק שלישי – בכל מערבין; 4 פרק רביעי – מי ...
ירושלמי עירובין - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ירו...תלמוד ירושלמי · ▻ מסכת עירובין ◅. לפי הלכות. פרק א - הלכה: א ∙ ב ∙ ג ∙ ד ∙ ה ∙ ו ∙ ז ∙ ח ∙ ט ∙ י · פרק ב - הלכה: א ∙ ב ∙ ג ∙ ד ...
ירושלמי עירובין ה – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_עירובין_ההלכה ב משנה. נותנין קרפף לעיר דברי ר' מאיר וחכמים אומרים לא אמרו בקרפף אלא בבין שתי עיירות אם יש לזו שבעים אמה ושיריים ולזו שבעים אמה ושיריים עשה קרפף לשתיהן להיות כאחת וכן ג' כפרים המשולשין אם יש בין שניהן החיצונים מאה וארבעים ואחת ושליש עשה האמצעי את שלשתן להיות אחד.
ירושלמי - מסכת עירובין פרק א
https://www.mechon-mamre.org/b/r/r2201.htmדף ב,ב פרק א הלכה א גמרא סוף שיעורן להקל רבי יוחנן סוף שיעורן להחמיר רבי חייא בשם רבי יוחנן מבוי שקורתו למעלה מעשרים נותן קורה בתוך עשרים וממעט בתוך עשרים אמר רבי יוסה והוא שיהא כל הכשר קורה בתוך עשרים רבי חלקיה אמר בשם רבי אחא ואפילו כרב אתיא היא דרב אמר שחיטה מחצה למחצה ...
HebrewBooks.org Sefer Detail: תלמוד ירושלמי עם פירוש קצר - עירובין
https://www.hebrewbooks.org › ...כותר, תלמוד ירושלמי עם פירוש קצר - עירובין. מחבר, גליק, יהושע יהודה. Title. Author. Download 1MB PDF הורד · Read online / פתח בדפדפן.
תלמוד ירושלמי עירובין | ספריא
https://www.sefaria.org.il › Jerusalem...תלמוד ירושלמי עירובין. תלמוד · התחלת קריאה. זמן חיבור: ישראל התלמודית, 375 - 425 לספירה בקירוב. תיחום המרחיב באופן סמלי את התחומים שמותר ללכת ולשאת בהם ...
ירושלמי עירובין ה א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמיירושלמי · מסכת עירובין · פרק ה · הלכה א | >> הקטע המקביל ב: משנה · ירושלמי · בבלי דפים מכל רחבי ויקיטקסט שמקשרים לעמוד זה
ירושלמי - מסכת עירובין פרק ה
www.mechon-mamre.org › b › rמסכת עירובין פרק ה. דף ל,ב פרק ה הלכה א משנה כיצד מעברין את הערים בית נכנס בית יוצא פגום נכנס פגום יוצא היו שם גידודיות גבוהין עשרה טפחים וכן גשרים נפשות שיש בהן בית דירה מוציאין את המדה כנגדה ועושין אותה כטבלה מרובעת כדי ...
ירושלמי עירובין ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמימתוך: ירושלמי עירובין ב ה הלכה ה משנה [ עריכה ] ועוד א"ר יהודה בן בבא הגינה והקרפף שהוא שבעים אמה ושיריים על שבעים אמה ושיריים מוקפת גדר גבוה י' טפחים מטלטלין בתוכה ובלבד שיהא בה שומירה או בית ...
ירושלמי עירובין – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_עירוביןמסכת עירובין ב: משנה • תוספתא • בבלי. במהדורה המבוארת או המעומדת של הירושלמי. ערך ב וויקיפדיה: מסכת עירובין.