חיפשת:

יראה כל זכורך

תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שמות פרק כג פסוק יז
https://www.mgketer.org/tanach/2/23/17
אל - פני - ט' (בלישנא): שמ' כג , יז; וי' ו , ז; ט , ה; יד , נג; טז , ב; במ' יז , ח; כ , י; יח' טז , ה; *נחמ' ב , יג. (וכל צורת הבית דכותהון בר מן ד' 'על פני , ועל פני': יח' מ , טו; מב , ח; מח , טו , כא). האדן - ב' חסר: שמ' כג , יז; לד , כג.
ראה | שלוש פעמים בשנה ייראה כל זכורך | תורת הר עציון
https://etzion.org.il › parashat-reeh
... יראה כל זכורך את פני ה' אלקיך". כמו בפרשתנו, מצוות העליה לרגל מופיעה גם בסוף פרשת משפטים ובסוף פרשת כי תשא, כסיכום לציווי התורה על חגיגת ...
Pash.co.il - תורה ופירושים
http://www.pash.co.il › Default
שָׁלוֹשׁ פְּעָמִים בַּשָּׁנָה יֵרָאֶה כָל זְכוּרְךָ אֶת פְּנֵי יְקֹוָק אֱלֹהֶיךָ בַּמָּקוֹם אֲשֶׁר יִבְחָר ...
קטגוריה:דברים טז טז - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...
שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני יהוה אלהיך במקום אשר יבחר בחג המצות ובחג השבעות ובחג הסכות ולא יראה את פני יהוה ריקם
מ"ג שמות כג יד – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/מ"ג_שמות_כג_יד
יראה להוציא הסומין. זכרך להוציא הנשים. [דבר אחר רגלים להוציא את החגרים.] כל זכורך להוציא (את החגרים) טומטום ואנדרוגינוס. תקרא את התורה הזאת נגד כל ישראל באזניהם (דברים לא) להוציא חרשים.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - דברים פרק טז פסוק טז
www.mgketer.org › tanach › 5/16/16
שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני יי' אלהיך - הכונה בזה שיראה האחד את האחר , כטעם "נתראה פנים" (מ"ב יד , ח). ולפי שראיית השם הדברים היא היותר שלמה שאפשר , צריך שיהיה הבא שם להתראות את פניו , באופן שתהיה ראייתו שלמה לפי מה שאפשר , כי למען ראות הפלאות אשר בבית הבחירה הובא שם ללמד מהדברים ההם מה שאפשר לו להשיג מהם מהשלמות.
פוסטר - שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך - מלכות וקסברגר
https://www.mwaxb.co.il › סוכות-1
דף הבית ——; כל המוצרים לסוכות ——; פוסטר - שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך. > פוסטר - שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך. תמונות נוספות. עודכן בתאריך 27.04.2021.
ספר המצוות עשה נג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ספר_המצוות_עשה
מצות עשה נג - להיראות במקדש ברגלים (קורבן ראייה) הצווי שנצטוינו על הראיה, והוא אמרו יתעלה " שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את-פני ה' אלוהיך " ( דברים טז, טז) . וענין מצוה זו שיעלה האדם עם כל בן זכר שיש לו שאפשר לו להלך לבדו, יעלהו למקדש ויקריב קורבן עולה כשיעלה. והקורבן הזה שמקריב בעלותו, הוא הנקרא עולת ראיה.
ראיית פנים - מכון המקדש
https://www.temple.org.il › single-post › 2017/01/09
ראיית פנים: נוכחות ישראל בעזרה* בזמן הרגלים. נאמר בתורה פעמים אחדות: "שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני ה' אלהיך"[1], כלומר, ...
חובת הלב ברגלים / יונה קריגר
https://daat.ac.il › he-il › kriger-hovat
שמות לד, כג. "שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני האדון ה' אלקי ישראל". דברים טז, טז.
קטגוריה:דברים טז טז – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:דברים
דכתיב ג"פ " יראה ", לדרוש שתהיה הראיה שלמה, גם מצד הבא לראות. ועיין בחגיגה ד. רג . כל זכורך . מוציא נשים וטומטום ואנדרוגינוס. ועיין מ"ש בהתו"ה ויקרא באורך. ומ"ש "להביא את הקטנים" מפרש בגמ', דמיירי בהגיע לחינוך, והוא דרבנן. והדרשה דפה אסמכתא, עיי"ש. רד . יראה את פני . ראיה בנפעל, מקושר תמיד עם למ"ד השמוש, או עם מלת "אל".
jesus - What feast is mentioned in John 5:1? - Biblical ...
https://hermeneutics.stackexchange.com/questions/...
שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני יהוה אלהיך במקום אשר יבחר בחג המצות ובחג השבעות ובחג הסכות ולא יראה את פני יהוה ריקם. איש כמתנת ידו כברכת יהוה אלהיך אשר נתן לך. Passover is in the early spring.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - דברים פרק טז פסוק טז
https://www.mgketer.org/tanach/5/16/16
תנ"ך - שלוש פעמים ׀ בשנה יראה כל־זכורך את־פני׀ ה' אלהיך במקום אשר יבחר בחג המצות ובחג השבעות ובחג הסכות ולא יראה את־פני ה' ריקם: תנ"ך -. שלוש.
קטגוריה:דברים טז טז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:דברים_טז_טז
שָׁל֣וֹשׁ פְּעָמִ֣ים׀ בַּ/שָּׁנָ֡ה יֵרָאֶ֨ה כָל־זְכוּרְ/ךָ֜ אֶת־פְּנֵ֣י׀ יְהוָ֣ה אֱלֹהֶ֗י/ךָ בַּ/מָּקוֹם֙ אֲשֶׁ֣ר יִבְחָ֔ר בְּ/חַ֧ג הַ/מַּצּ֛וֹת וּ/בְ/חַ֥ג הַ/שָּׁבֻע֖וֹת וּ/בְ/חַ֣ג הַ/סֻּכּ֑וֹת וְ/לֹ֧א יֵרָאֶ֛ה אֶת־פְּנֵ֥י יְהוָ֖ה רֵיקָֽם׃.
תנ"ך - שלוש פעמים ׀ בשנה יראה כל־זכורך את־פני׀ ה' אלהיך במקום ...
https://www.mgketer.org › tanach
דברים פרק טז פסוק טז - שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני׀ ה' אלהיך במקום אשר יבחר בחג המצות ובחג השבעות ובחג הסכות ולא יראה את פני ה' ריקם.
ראה | שלוש פעמים בשנה ייראה כל זכורך | תורת הר עציון
https://www.etzion.org.il/he/tanakh/torah/sefer...
Jan 05, 2016 · ראה | שלוש פעמים בשנה ייראה כל זכורך. פרשתנו מסתיימת במצוות עליה לרגל. מצווה זו חוזרת ונשנית פעמים מספר בתורה, ותמיד בנוסח דומה: "שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני ה' אלקיך". כמו בפרשתנו, מצוות ...
קטגוריה:שמות כג יז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:שמות_כג_יז
שָׁלֹ֥שׁ פְּעָמִ֖ים בַּ/שָּׁנָ֑ה יֵרָאֶה֙ כָּל־זְכ֣וּרְ/ךָ֔ אֶל־פְּנֵ֖י הָ/אָדֹ֥ן׀ יְהוָֽה׃. נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר · ראו פסוק זה בהקשרו במהדורה הדקדוקית של הפרק. * * *. הנוסח בכל מהדורות המקרא בוויקיטקסט הוא על על פי כתב יד לנינגרד (על בסיס מהדורת ווסטמינסטר ), חוץ ...
ראיתי שכתוב בזוהר פרשת בא על הפסוק:שלוש פעמים בשנה יראה כל ...
https://www.doresh-tzion.co.il › QAS...
ראיתי שכתוב בזוהר פרשת בא על הפסוק:שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני האדון ה מאן פני האדון ה דא רשבי למה התכוון הזוהר בפירוש זה.
קטגוריה:שמות לד כג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:שמות
אבן עזרא ( כל הפרק) ( כל הפסוק) עריכה. (כג) " שלש פעמים " הזכיר בפרשה הזאת " אלהי ישראל " בעבור דבר העגל: רבינו בחיי בן אשר ( כל הפרק) ( כל הפסוק) עריכה. יראה כל זכורך. ולא הנקבות שהנקבות פטורות מן הראיה ...
קטגוריה:שמות לד כג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:שמות_לד_כג
יראה כל זכורך. ולא הנקבות שהנקבות פטורות מן הראיה וכן הסומים והחגרים וכיוצא בהם. וטעם הדבר בסודה מפני שהכבוד היה נראה בענן לעיני כל ישראל, והענן ההוא היה זך ובהיר מאד כמראה של זכוכית שכל ...
קטגוריה:שמות כג יז – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › קטגוריה:שמות
האדון ה': והארץ שלו, שלא יחמוד איש את ארצך בעלותך לראות כמו שמפורש בפרשת כי תשא שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני האדון ה' אלקי ישראל, וסמיך ליה כי אוריש גוים מפניך והרחבתי את גבולך ולא יחמוד איש את ארצך בעלותך לראות וגו ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - שמות פרק כג פסוק יז
www.mgketer.org › tanach › 2/23/17
שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את (בנוסחנו: אל) פני האדון יי'-וזאת הראיה היא עם קרבן עולה, כמו שאמר "ולא יראו פני ריקם" (לעיל, טו); ואלו השלש פעמים הם: "בחג המצות ובחג השבועות ובחג הסוכות" (דב' טז, טז).
ראה | שלוש פעמים בשנה ייראה כל זכורך | תורת הר עציון
www.etzion.org.il › he › tanakh
Jan 05, 2016 · ראה | שלוש פעמים בשנה ייראה כל זכורך הרב אליקים קרומביין תנ"ך 05.01.2016 פרשתנו מסתיימת במצוות עליה לרגל. מצווה זו חוזרת ונשנית פעמים מספר בתורה, ותמיד בנוסח דומה: "שלש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני ה' אלקיך". כמו בפרשתנו, מצוות העליה לרגל מופיעה גם בסוף פרשת משפטים ובסוף פרשת כי תשא, כסיכום לציווי התורה על חגיגת שלש הרגלים.