חיפשת:

יקב בזלת אירועים

בזלת הגולן יקב - תוצאות חיפוש eoe
https://eoe.co.il › search › q=בזלת-הגו...
יקב בזלת הגולן- לחגוג אירוע עם נוף לכנרת באווירה אחרת. ... מתחם אירועים רחב ידיים, על רקע גפנים ויקב פעיל, וכמובן נוף גלילי מרהיב. מדשאה גדולה ומטופחת.
אירועים ביקב - יקב בזלת
https://bazelet-winery.mazaltov.walla.co.il › ...
אירועים ביקב - יקב בזלת, ... אירועים ביקב. אירועים ביקב יקב בזלת #1. אירועים ביקב יקב בזלת #2. אירועים ביקב יקב בזלת #3. אירועים ביקב יקב בזלת #4 ...
יקב בזלת
bazelet-winery.mazaltov.walla.co.il
יקב בזלת הגולן- לחגוג אירוע עם נוף לכנרת באווירה אחרת. כמו שאנחנו מטפלים בענבים שלנו כדי ליצור את היין האיכותי והטעים ביותר, כך אנחנו דואגים שכל פרט ביום החשוב שלך יהיה מותאם בדיוק.
יקבים בצפון: הרשימה שכל חובב יין חייב להכיר - הארץ Labels - הארץ
www.haaretz.co.il › labels › MAGAZINE-1
Mar 17, 2021 · יקב ברניקי יוחנן בן זכאי, טבריה (Waze - יקב ברניקי או berenice Winery) שעות פעילות: קבוצות בתיאום מראש בימים א'-ד'. בימים ה'-ו' טעימות יין והדרכה של היינן, בתיאום מראש.
אירועים
https://itclub.co.il/אירועים
יקב דלתון ; יקב דומיין סרור; יקב קסטל; יקבי רמת הגולן; יקב פלם; יקב פלטר; יקב הרי גליל; יקב בזלת הגולן; יקב ברבדו; יקב גבעות; יקב מטר; יקב אדיר; יקב כרמל/ יתיר. כרמל סיגנצ'ר; דרום; יקב צרעה; יקב רקנאטי; יקבי תשבי
אירוע ביקב במרכז - יקב ברבדו - Bravdo Winery
אירועים פרטיים ביקב. חלק מהאירועים המתקיימים ביקב הם אירועים יזומים שאנו מפיקים ואליהם תוכלו להירשם מראש. בנוסף, ביקב נערכים אירועים פרטיים מסוגים שונים: ימי …
אירועים – יקב בזלת הגולן
www.bazelet-hagolan.com › אירועים
יקב בזלת הגולן. קדמת צבי. על נוף הכנרת, מוקף בטבע הקסום של רמת הגולן ולצידם של מטעי הגפנים, ישנו מקום אינטימי וקסום כמו באגדות. המקום המושלם לאירוע!
Events - יקב בזלת הגולן
https://www.bazelet-hagolan.com › events
This dreamy Bazelet HaGolan Winery complex is a perfect spot for hosting an event ... We host events of all types and sizes (up to 2,500 guests) – weddings, ...
יקב בזלת הגולן - מרכז מבקרים וחנות יין | תיירות גולן
tourgolan.org.il › listing › basalt_hagolan_winery
אדמת הבזלת הפורייה והעשירה, תנאי האקלים המיוחדים לאזור ותהליכי ייצור טבעיים וקפדניים, הם סוד קסמו של המקום. יקב בזלת הגולן שוכן בסמוך לחורשה ולמקור נביעת מים ומשקיף על הכנרת. בשנת 1998 לאחר ...
יקבים בצפון: הרשימה שכל חובב יין חייב להכיר - הארץ Labels
https://www.haaretz.co.il/labels/MAGAZINE-1.8329554
Mar 17, 2021 · יקב ברניקי יוחנן בן זכאי, טבריה (Waze - יקב ברניקי או berenice Winery) שעות פעילות: קבוצות בתיאום מראש בימים א'-ד'. בימים ה'-ו' טעימות יין והדרכה של היינן, בתיאום מראש.
יקב בזלת הגולן – הסוד טמון בקרקע
https://www.bazelet-hagolan.com
Mar 18, 2018 · מבצע עצמאות 74 ביקב בזלת הגולן🇮🇱 מארז של 6 בקבוקי יין הכי ישראלי שיש לחג, קברנה סוביניון רזרב 188 עם פקק הברגה עליו מוטבע דגל מדינתנו בגאווה במחיר חד פעמי של 744 ₪ בלבד במקום 1,110 ₪!
גני אירועים - המקומות המומלצים לחתונה | וואלה! מזל טוב
mazaltov.walla.co.il › eventsgardens
כשמחפשים גני אירועים מיוחדים, יקב בזלת שוכן בסמוך לחורשה ולנביעת מים קסומה אל מול נופה של הכנרת. במקום גן אירועים רחב ידיים המותאם לאירועים פרטיים ועי..
גני אירועים - המקומות המומלצים לחתונה | וואלה! מזל טוב
https://mazaltov.walla.co.il/eventsgardens
יקב בזלת // רמת הגולן. כשמחפשים גני אירועים מיוחדים, יקב בזלת שוכן בסמוך לחורשה ולנביעת מים קסומה אל מול נופה של הכנרת. במקום גן אירועים רחב ידיים המותאם לאירועים פרטיים ועי..
אירועים – יקב בזלת הגולן
https://www.bazelet-hagolan.com/אירועים
יקב בזלת הגולן. קדמת צבי. על נוף הכנרת, מוקף בטבע הקסום של רמת הגולן ולצידם של מטעי הגפנים, ישנו מקום אינטימי וקסום כמו באגדות. המקום המושלם לאירוע!
יקב בזלת הגולן: מסלול היין - לטעום ממבחר של יינות נדירים
http://www.winetrack.co.il › winery
יקב בזלת הגולן הוא התפתחות בלתי צפויה של סיפור אהבה בין איש אדמה מסור לבין מלאכת כפיו. היקב שוכן בסמוך לחורשה ולמקור נביעת מים ומשקיף על הכנרת.
יקב בזלת הגולן - מרכז מבקרים וחנות יין | תיירות גולן
אירועים בגולן ... יקב בזלת הגולן שוכן בסמוך לחורשה ולמקור נביעת מים ומשקיף על הכנרת. בשנת 1998 לאחר שנים של יצור יין ביתי, הרחיב יואב לוי את העשייה והיה ליקב בוטיק.
יקב בזלת הגולן - מרכז מבקרים וחנות יין | תיירות גולן
https://tourgolan.org.il › Listing
יקב בזלת הגולן שוכן בסמוך לחורשה ולמקור נביעת מים ומשקיף על הכנרת. לאחר שנים של יצור יין ביתי, הרחיב יואב לוי את העשייה והפך ליקב בוטיק.
יקב בזלת הגולן – הסוד טמון בקרקע
www.bazelet-hagolan.com
Mar 18, 2018 · מבצע עצמאות 74 ביקב בזלת הגולן🇮🇱 מארז של 6 בקבוקי יין הכי ישראלי שיש לחג, קברנה סוביניון רזרב 188 עם פקק הברגה עליו מוטבע דגל מדינתנו בגאווה במחיר חד פעמי של 744 ₪ בלבד במקום 1,110 ₪!
יקב בזלת
גני אירועים, מקום לאירוע, חתונות ... יקב בזלת הגולן- לחגוג אירוע עם נוף לכנרת באווירה אחרת. כמו שאנחנו מטפלים בענבים שלנו כדי ליצור את היין האיכותי והטעים ביותר, כך אנחנו …
10 יקבים מומלצים באזור הצפון | החיים הטובים
https://www.goodlifetv.co.il/trips/winery-recommendations-in-the-north
Feb 13, 2022 · יקב בזלת הגולן ... במקום מתחם אירועים וניתן לקיים בו אירועים מכל הסוגים כולל אירועי חברה וימי גיבוש. פועל על פי התו הירוק. שעות פעילות: כל ימי השבוע בין השעות 10:00-17:00. לתיאום: 04-6965010
יקב בזלת הגולן - קדמת צבי - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות יקב בזלת הגולן בקדמת צבי - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד יקבים תוכלו למצוא באתר איזי. ... כמו כן אנו עורכים אירועי יין באווירה ייחודית.
Bazelet HaGolan Winery / יקב בזלת הגולן - אירועים | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › events
Bazelet HaGolan Winery / יקב בזלת הגולן ... אין אירועים בקרוב. אירועים בעבר. חמישי בבזלת. אוק'14.
גני אירועים קטנים - המקומות המומלצים ביותר
https://mazaltov.walla.co.il/parties/smalleventsgardens
יקב בזלת שוכן בסמוך לחורשה ולנביעת מים קסומה אל מול נופה של הכנרת. במקום מתחם רחב ידיים המותאם לאירועים פרטיים ועיסקיים באווירה המיוחדת של רמת הגולן.