חיפשת:

יעל פוליאקוב ילדים

התגעגענו: משפחת פוליאקוב דופקת הופעה
https://pplus.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5070553,00.html
Jan 14, 2018 · מאז שנגמרה העונה השנייה של הריאליטי "פוליאקובים", לא ראינו את המשפחה הכי מצחיקה בישראל בהרכב מלא. אז כשקלטנו את החבורה שכללה את יעל פוליאקוב, בעלה אלעד מילוא, בנה יהונתן ואימה, שוש, יוצאים ממסעדה מוכרת בשדרות רוטשילד בתל אביב - היינו חייבים לעצור ולתקתק כמה תמונות.
יעל פוליאקוב חוגגת ונפרדת בנוכחות מצומצמת | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-587631
Jun 12, 2017 · יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה) אם תהיתם, הבעל אלעד שמנסה אך בלי הרבה הצלחה להתחמק מהמצלמות הסיע את הבנות לאירוע, ונסע לדרכו, ההפקה טוענת כי הוא קפץ למסעדה לזמן קצר אך ביקש לא להצטלם. שאר בני המשפחה סעדו, לגמו, חגגו, הצטלמו ונפרדו מסיום צילומי העונה.
יעל פוליאקוב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › יעל_...
יעל פוליאקוב (נולדה ב-14 במרץ 1977) היא שחקנית, קומיקאית ותסריטאית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה. תוכן עניינים. 1 ביוגרפיה. 1.1 חיים אישיים.
יעל פוליאקוב ילדה
https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local...
Feb 21, 2017 · Created with Sketch. צילום: שוקה כהן, יחסי ציבור . שנתיים בלבד אחרי שהביאה לעולם את בתה רפאלה, היוצרת והשחקנית יעל פוליאקוב הביאה לעולם בשעות האחרונות יחד עם …
יעל פוליאקוב ילדה
www.mako.co.il › entertainment-celebs › local-2017
Feb 21, 2017 · Created with Sketch. צילום: שוקה כהן, יחסי ציבור . שנתיים בלבד אחרי שהביאה לעולם את בתה רפאלה, היוצרת והשחקנית יעל פוליאקוב הביאה לעולם בשעות האחרונות יחד עם בן זוגה, איש העסקים אלעד מילוא, בת קטנה.
יעל פוליאקוב – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יעל_פוליאקוב
ב- 2007 שיחקה פוליאקוב ב סרט הקולנוע " אין לה אלוהים " של ינקול גולדווסר. באותה שנה זכתה לחשיפה משמעותית, כשעלתה ב"רשת" של הערוץ השני הסדרה " הכל דבש ", אותה יצרה וכתבה (בשיתוף עומר תדמור), ובה מככבת בתפקיד הראשי, המבוססת על חייה וחיי משפחתה, ולצדה כיכב אביה, ישראל פוליאקוב.
יעל פוליאקוב: "הצופים לא רואים זאת, אבל אני הכי שפויה במשפחה ...
xnet.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4967201,00
May 28, 2017 · יעל פוליאקוב: "הצופים לא רואים זאת, אבל אני הכי שפויה במשפחה". כוכבת הדוקו-ריאליטי "פוליאקובים" טוענת שהיא בכלל לא מה שחשבתם, והיא גם לא נעלבת ממה שאמא שלה שוש אמרה עליה בעתון. להפך.
יעל פוליאקוב חוטפת סטירה מאבא - טלוויזיה - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/television/1.3389406
Jun 09, 2007 · אצל משפחת פוליאקוב המצב המלאכותי הזה קיים במציאות. וכך גם בסדרה " הכל דבש " - שיצרה יעל פוליאקוב ומשתתף בה גם אביה ישראל (פולי) פוליאקוב. בחיים כמו בסדרה, שתעלה ביום שני בערוץ 2 (רשת), הילדים - בוגרים לכל הדעות וחלקם כבר הורים בעצמם - עדיין גרים עם הוריהם.
יעל פוליאקוב: "אנשים אומרים שכסף זה לא העניין. זה עניין!" - Xnet
xnet.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5626851,00
Nov 17, 2019 · יעל פוליאקוב: "אנשים אומרים שכסף זה לא העניין. זה עניין!" פוליאקוב חוזרת למסך עם הסדרה "הנוכלות", מייעצת כיצד לא להרוס את חיי הנישואים, ומספרת איך אפילו החרדות הכלכליות לא גורמות לה לעשות כסף מאינסטגרם
אייל קיציס אירח את יעל ושוש פוליאקוב בביתו | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-766748
May 21, 2020 · אייל קיציס, יעל פוליאקוב (צילום: יח''צ) מלבד לארח את שוש ויעל פוליאקוב בביתו, קיציס גילה ל-TMI במהלך הצילומים לפרסומת החדשה כי מלבד לגדל שלושה ילדים, הוא גם החליט להשקיע במצרך שהיה קצת נדיר בתקופה האחרונה.
Xnet - בגיל 42 עם סדרה חדשה ושלושה ילדים, יעל פוליאקוב...
https://www.facebook.com › posts
בגיל 42 עם סדרה חדשה ושלושה ילדים, יעל פוליאקוב מודה שהיא מאוד (!) אוהבת כסף - אז למה היא לא מוכנה לפתוח אינסטגרם או להרוויח הון מהשקות?
יעל פוליאקוב: "הצופים לא רואים זאת, אבל אני הכי שפויה ...
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4967201,00.html
May 28, 2017 · יעל פוליאקוב: "הצופים לא רואים זאת, אבל אני הכי שפויה במשפחה". כוכבת הדוקו-ריאליטי "פוליאקובים" טוענת שהיא בכלל לא מה שחשבתם, והיא גם לא נעלבת …
יעל פוליאקוב: "אנשים אומרים שכסף זה לא העניין. זה עניין!" - Xnet - לאשה
https://xnet.ynet.co.il › ... › ראיון השער
12 שנה אחרי שהתפרסמה עם הסדרה "הכל דבש" בכיכובה, יעל פוליאקוב שוב ... יש לי שלושה ילדים, אני רוצה לעבוד ולפרנס אותם וגם לחיות כמו שצריך, ...
יעל פוליאקוב ילדה | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
מי שלא ימשיך לעונה הבאה הוא המורה בבית הספר, הזמר משה פרץ, שכידוע הצטרף ל"אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת. אם אתם ילדים בני 14-8 ויודעים לשיר ...
התגעגענו: משפחת פוליאקוב דופקת הופעה
pplus.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5070553,00
Jan 14, 2018 · מאז שנגמרה העונה השנייה של הריאליטי "פוליאקובים", לא ראינו את המשפחה הכי מצחיקה בישראל בהרכב מלא. אז כשקלטנו את החבורה שכללה את יעל פוליאקוב, בעלה אלעד מילוא, בנה יהונתן ואימה, שוש, יוצאים ממסעדה מוכרת בשדרות רוטשילד בתל אביב - היינו חייבים לעצור ולתקתק כמה תמונות.
"גם אם תהיה לי קורונה זה לא ילחיץ אותי. החיים הם הבעיה, לא המוות ...
https://www.yediot.co.il › articles
ההסתגרות הכפויה בבית בגלל הקורונה תפסה את יעל פוליאקוב עם מינוס של 80 ... בתו של ישראל פוליאקוב - "פולי" מהגשש החיוור - שנפטר לפני 13 שנים.
יעל פוליאקוב – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יעל_פוליאקוב
יעל פוליאקוב (נולדה ב-14 במרץ 1977) היא שחקנית, קומיקאית ותסריטאית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.
יעל פוליאקוב חוגגת ונפרדת בנוכחות מצומצמת | TMI
https://tmi.maariv.co.il › celebs-news
מאז שנישאה לפני שלוש שנים לבעלה השני אלעד מילוא, איתו הספיקה להביא לעולם שני ילדים, נעלמה יעל פוליקאוב ממדורי הבידור. פוליאקוב שאוחזת ברזומה ...
יעל פוליאקוב ילדה - Mako
https://www.mako.co.il › local-2017
שנתיים בלבד אחרי שהביאה לעולם את בתה רפאלה, היוצרת והשחקנית יעל פוליאקוב הביאה לעולם בשעות האחרונות יחד עם בן זוגה, איש העסקים אלעד מילוא, ...
בשעה טובה! יעל פוליאקוב ילדה בת - וואלה! סלבס
https://celebs.walla.co.il › מקומי
השחקנית והיוצרת המוכשרת הביאה אתמול (ב') לעולם את ילדתה השלישית - ובכך יעל פוליאקוב הרחיבה את התא המשפחתי לצד בעלה אלעד מילוא.
אייל קיציס אירח את יעל ושוש פוליאקוב בביתו | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-766748
May 21, 2020 · אייל קיציס, יעל פוליאקוב (צילום: יח''צ) מלבד לארח את שוש ויעל פוליאקוב בביתו, קיציס גילה ל-TMI במהלך הצילומים לפרסומת החדשה כי מלבד לגדל שלושה ילדים, הוא גם החליט להשקיע במצרך שהיה קצת נדיר בתקופה האחרונה.
‫הכל דבש: יעל פוליאקוב ילדה בפעם השלישית | רשת 13‬
https://13tv.co.il › תרבות ובידור › סלבס
תגידו בשעה טובה לשחקנית יעל פוליאקוב שהביאה לעולם בת נוספת יחד עם בן זוגה אלעד מילוא.
יעל פוליאקוב חוגגת ונפרדת בנוכחות מצומצמת | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-587631
Jun 12, 2017 · יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה) אם תהיתם, הבעל אלעד שמנסה אך בלי הרבה הצלחה להתחמק מהמצלמות הסיע את הבנות לאירוע, ונסע לדרכו, ההפקה טוענת כי הוא קפץ למסעדה לזמן קצר אך ביקש לא להצטלם. שאר בני המשפחה סעדו, לגמו, חגגו, הצטלמו ונפרדו מסיום צילומי העונה.