חיפשת:

ים המלח חופשה משפחתית

צימרים בים המלח: קופונים, מבצעים ...
https://www.zimmer.co.il/dead-sea
חופשה בצימרים בים המלח או במלונות באזור היא בין יעדי התיירות הפופולריים בישראל, וגם הייחודיים ביותר. אין כמו ליהנות מחופים מדהימים ומטיפולי בוץ טבעיים היישר מהים, שמותירים את העור חלק ואת הנפש רגועה. צימרים בים מלח מספקים את הנופש האולטימטיבי למשפחות, ילדים, זוגות וקבוצות. ים המלח דרום שלווה במדבר - צימרים בחצבה צימר ב חצבה 052-9787642 WIFI
דילים לים המלח - פתאל על הזמן
https://www.fattal-alazman.co.il/dead_sea_hotels
דילים לים המלח למקדימים להזמין במחיר המשתלם ביותר! הנחה של עד 50% למלונות פתאל בים המלח. הזמינו עכשיו דיל בפתאל על הזמן והרוויחו חופשה במחיר שחבל לכם על הזמן!
צימרים למשפחות בים המלח ...
https://www.weekend-family.co.il/vac_dead-sea_family
15.1.2022 · אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לחופשה משפחתית בים המלח. מבחר צימרים המתאימים במיוחד למשפחות שרוצות להינות מצימרים מאובזרים קרוב למגוון אטרקציות ומסלולים בטבע.
חופשה משפחתית – מלונות לאונרדו לכל המשפחה
www.leonardo-hotels.co.il › family-vacation
חופשה משפחתית היא הזמן האולטימטיבי לבילוי משפחתי. מלונות לאונרדו מציגים חופשה משפחתית חלומית עם אטרקציות לילדים, ספא מפנק להורים, סוויטות מאובזרות ועוד הפתעות.
מלונות בים המלח | נופש בים המלח ...
https://www.emalon.co.il/dead-sea-hotels
מלון לאונרדו פלאזה ים המלח בנווה זוהר עומד לשנות את כל מה שחשבתם או ידעתם על נופש זוגי רומנטי או על חופשה משפחתית עם הילדים. המלון, מרשת המלונות פתאל, עם הספא, מועדון הילדים והפינוקים הנוספים שבו, מציב רמת אירוח בה יקשה מאד למלונות אחרים לעמוד. בדוק מחירים לאונרדו קלאב ים המלח 8
מלונות בים המלח | נופש בים המלח | הזמנת בתי מלון אונליין
www.emalon.co.il › dead-sea-hotels
מלון לאונרדו פלאזה ים המלח בנווה זוהר עומד לשנות את כל מה שחשבתם או ידעתם על נופש זוגי רומנטי או על חופשה משפחתית עם הילדים.
מלון בים המלח - גנים ים המלח
https://www.isrotel.co.il/isrotel-hotels/dead-sea-hotels/ישרוטל-גנים-ים...
הליכה מחוף ים המלח, למרגלות ההרים - ומציע שפע פעילויות ספורט ובריאות לגוף ולנפש. ב'גנים' מגוון גדול של חדרים הפונים כולם לים המלח - ומתאימים לכל חופשה: רומנטית, משפחתית או חופשת שלווה וניתוק.
דילים לים המלח - פתאל על הזמן
www.fattal-alazman.co.il › dead_sea_hotels
דילים לים המלח למקדימים להזמין במחיר המשתלם ביותר! הנחה של עד 50% למלונות פתאל בים המלח. הזמינו עכשיו דיל בפתאל על הזמן והרוויחו חופשה במחיר שחבל לכם על הזמן!
דילים לים המלח – מצאו דיל לים ...
https://www.ayala.co.il/deals/to/dead_sea.html
כדאי לרכוש דילים לים המלח ולצאת לחופשה רומנטית עם בני הזוג, לחופשה משפחתית עם הילדים או לנופש עם חברים טובים. ים המלח מציע חופשה מושלמת לכל אחד ואחת, עם נוף מרהיב, מלונות טובים, אוכל טעים ובריא וטיפולי ספא מפנקים.
חופשה משפחתית בים המלח | Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il › Family_V...
כפר הנופש ביאנקיני ים המלח. ממוקם סמוך לחוף ים המלח, חדרי אירוח מעץ ומאבן, צמודי קרקע, בריכה חצי אולימפית מים מתוקים ובריכת פעוטות, אזור משחקים לילדים ...
סופ"ש בים המלח – סוף שבוע חלומי במלונות פתאל
www.fattal.co.il › dead-sea-weekend
סופ"ש בים המלח. זה הזמן לגוון את השגרה, להכניס שלווה לחיים ולקנח את סוף השבוע עם חופשת סופ''ש בים המלח. רשת מלונות פתאל מציעה סוף שבוע בים המלח עם כל הפינוקים: לינה בחדר משודרג במלונות ים המלח ...
דילים משפחתיים, זוג + 2/3 ילדים במלונות ים המלח - הוטלס
https://www.hotels.co.il › hotels › fa...
דילים משפחתיים, זוג + 2/3 ילדים במלונות ים המלח. מחפשים דילים למשפחות בים המלח? חושבים לצאת לנופש כל המשפחה בבית מלון בים המלח?
צימרים למשפחות בים המלח - הצימרים המומלצים ביותר | Weekend-Family
www.weekend-family.co.il › vac_dead-sea_family
Jan 15, 2022 · חופשה משפחתית שכל כולה חיבור לים המלח, לטבע ולמדבר. מגוון יחידות אירוח מאובזרות ונוחות, חצר מטופחת וגדולה, ברביקיו, פינות ישיבה, כניסה לבריכת הישוב ושלל אטרקציות באזור לכל גיל
נופש מפנק בים המלח! חופשה במגוון מלונות בים המלח | קשרי תעופה
https://www.kishrey-teufa.co.il › israel
נופש מפנק בים המלח! חופשה זוגית או משפחתית בסופ"ש או באמצע השבוע במגוון בתי מלון בים המלח. היכנסו לאתר קשרי תעופה ובנו עוד היום את הנופש שלכם בים המלח.
ים המלח למשפחות: מקומות בילוי עם ילדים שלא הכרתם - טיולי
www.tiuli.com › articles › 707
Jan 12, 2020 · חופשה משפחתית בים המלח, בואו להכיר את המקומות המיוחדים לבילוי עם הילדים באזור ים המלח. טיולי טבע, טיולי שטח אתגריים וחוף רחצה מטופח עם בריכה לילדים. ים המלח למשפחות מזווית שלא הכרתם
צימרים למשפחות בים המלח | Weekend-Family - צימרים
https://www.weekend-family.co.il › v...
אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לחופשה משפחתית בים המלח. מבחר צימרים המתאימים במיוחד למשפחות שרוצות להינות מצימרים מאובזרים קרוב למגוון אטרקציות ומסלולים בטבע.
צימרים למשפחות בים המלח - חופשה משפחתית במחירים תחרותיים
https://www.weekendtop.co.il › zim...
צימרים למשפחות בים המלח, תמונות עדכניות, בדיקת זמינות און ליין, המלצות גולשים, דילים ומבצעים חמים! בהתחייבות למחיר הטוב ביותר ברשת! חופשה משפחתית, נופש ...
נופש בים המלח - חופשה במלונות פתאל
https://www.fattal.co.il › dead-sea-va...
מלון הכל כלול על שפת הים עם פארק מים חדש – חוויה מדהימה לכל המשפחה! מתאים לחופשה: חופשה משפחתית. הכל כלול. פינוק וספא.
ים המלח למשפחות: מקומות בילוי עם ...
https://www.tiuli.com/articles/707/ים-המלח-למשפחות
חופשה משפחתית - במלונות VERT מבית ...
https://www.vert-hotels.co.il/family-vacation-by-vert
חופשה משפחתית מלונות vert מבית afi hotels ממוקמים באזורי הנופש המבוקשים והפופולריים ביותר – אילת, ים המלח, ירושלים, תל אביב, חיפה ונתניה.
חופשה משפחתית בארץ, נופש למשפחות | איזיגו - Easygo
www.easygo.co.il › israel_hotels › families_in
איזיגו מציעה דילים למשפחות במלונות בארץ במחירים אטרקטיביים! הזמינו נופש משפחתי באילת, חופשה משפחתית בים המלח או חופשה עם הילדים בצימר בצפון ותהנו מחופשה קסומה ומהנה. יועצי התיירות של איזיגו ...
צימרים בים המלח למשפחות | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ל...
מתכננים חופשה עם הילדים? מבחר צימרים ב<איזור> למשפחות ... 5 סוויטות זוגיות, סוויטה משפחתית, חצר גדולה ... חדרי אירוח נווה זוהרצימרים בנווה זוהר, ים המלח.
אטרקציות באזור מלון VERT ים המלח
https://www.vert-hotels.co.il/vert-dead-sea-hotel-location
ים המלח מושך מיליוני נופשים מהארץ ומהעולם מסיבות רבות: חופשה בים המלח היא חוויה קסומה המאפשרת חשיפה לאחד מפלאי עולם במקום הנמוך ביותר בעולם. רוגע ושלווה נדירים בלב המדבר, בשילוב עם מי ים המלח השופעים מינרלים וסגולות מרפא, הם נוסחה מנצחת לחופשה זוגית או משפחתית.
חופשה משפחתית בארץ, נופש ...
https://www.easygo.co.il/israel_hotels/families_in_israel.html
מלון רויאל ים המלח בין התאריכים, 13/1/22 - 16/1/22 3 ... חופשה משפחתית בארץ היא הזדמנות מצויינת לצבור חוויות משפחתיות משותפות שתזכרו שנים רבות.
בתי מלון למשפחות בים המלח | הזמנת מלונות אונליין | אימלון
https://www.emalon.co.il › family-kids
מלון אואזיס ספא קלאב בעין בוקק, לחופו של ים המלח, כשמו כן הוא - נווה מדבר לגוף ולנפש. לנופש זוגי רומנטי או לנופש משפחתי לרוצים להוריד הילוך, מלון זה, מרשת ...
חופשה משפחתית בים המלח - חוות דעת של מלון דניאל ים המלח, עין ...
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מלון דניאל ים המלח
מלון דניאל ים המלח: חופשה משפחתית בים המלח - ראה 3800 חוות דעת של מטיילים, 1093 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור מלון דניאל ים המלח ב-Tripadvisor.