חיפשת:

ילדים בסיכוי רגשות

איך ללמד ילדים לדבר על רגשות - איך לשיים רגשות - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=vBElDI-ZK-s
Oct 06, 2016 · נעמי דותן - פסיכולוגית חינוכית מומחית מסבירה על לוח הרגשות שפיתחה - רגע של רגש. למידע נוסף ולהזמנות כנסו לאתר ...
ללמד את הילדים לדבר על רגשות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5612077,00.html
Oct 29, 2019 · להדגיש גם שאין רגשות "רעים", ושכל הרגשות הם לא רק בסדר אלא הם חשובים. אין ספק שיש רגשות נעימים יותר מפחד, כעס או עצב למשל וגם מתסכול או אכזבה אבל הם חשובים ונותנים מידע חשוב לפעולה.
רגשות - חלו"ם
https://halom.me/he/רגשות
תמונות, איורים וכרזות/ איורי רגשות - גיא ניב בפורום גננות בגני ילדים בתפוז
תכנית פעילות לשעת חירום בפנימיות - מקום בטוח
https://www.safeplace.cet.ac.il › uploads › 2017/04
תכנית פעילות לשעת חירום בפנימיות. עמותת נט"ל והמרכזיה החינוכית הארצית של "ילדים בסיכוי" ... רגשית . •. חיזוק החוסן האישי של הילדים. והצוות. בימים של שקט.
החופש הגדול: 40 רעיונות לפעילויות עם הילדים - Xnet
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4826313,00.html
יצירות לילדים. החופש הגדול כבר פה, ואי אפשר להתעלם ממנו. עם שלושה ילדים ועבודה במשרה מלאה, הבנתי שאני צריכה להצטייד ברשימה ענקית עם רעיונות יצירתיים לפעילות מהנה. הקריטריונים היו פשוטים ...
אל עצמי Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia_cat
מטרת הפעילות: מתן הזדמנות להבעת רגשות ושיתוף. תאור הפעילות: ציור אישי בצבע אחיד ושיתוף הקבוצה בשיקולים לבחירת הצבע והציור. גיל יעד: רב גילי.
מסע לגילוי עצמי - עבודה עם נוער בסיכון
https://www.edunow.org.il/article/3732
Mar 10, 2018 · עבודה עם נוער בסיכון איננה נתפסת ככזו. קיים זיהוי של בית ספר טוב עם "תלמידים טובים" ולהפך, זיהוי של בית ספר עם תלמידים מתקשים כבית ספר נחות. זיהוי זה יוצר דיסוננס קשה לצוות החינוכי. …
נוער בסיכון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/נוער_בסיכון
נוער בסיכון, וככלל ילדים ובני נוער בסיכון ובמצוקה, הם ילדים או בני נוער שנתונים במצבים המסכנים אותם, בקרב משפחתם או בסביבתם, ואינם מספקים להם תנאי ביטחון והתפתחות תקינה. ילדים בסיכון אינם יכולים לממש את זכויותיהם הטבעיות כפי שמנוסחות באמנה לזכויות הילד, מבחינת קיום פיזי, בריאות והתפתחות, השתייכות למשפחה, למידה ורכישת מיומנויות, רווחה ובריאות רגשית, השתייכות והשתתפות חברתית, והגנה מסכנות מצד אחרים ומהתנהגויות מסכנות שלהם עצמם.
פיתוח רגשות חיוביים אצל ילדים בסיכון באמצעות הספורט - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=VwEliyDZVgY
May 18, 2011 · מרצה: קרן שחר, דוקטורנטית, ביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל"לעזור לילדים בסיכון לשגשג", סימפוזיון סולמותיום ...
רגשות Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › tag › רגשות
... מרכזיה – חוסן · מרכזיה – פרסומים · מרכזיה – צוות המרכזיה · מרכזיה – פעילות עם חברות מתנדבות · תכנית העשרה בתרבות ואמנות · תבנית – עמוד תוכן מרכזיה.
היכרות עם רגשות - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il/היכרות-עם-רגשות
הפעילות עוסקת בזיהוי רגשות, שיום והבעת רגשות. הילדים التعرّف على المشاعر היכרות עם רגשות
רגשי - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › ruah_ruah
רגשי. לילך מגנאג'י. מטרת הפעילות: להעלות את המודעות למגוון הרגשות הקיימים בנו, לתת להם ביטוי ולעודד שיח. תאור הפעילות: משחק קלפים של מצבים ורגשות.
המרכזיה החינוכית - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › המרכזיה-החינוכית
מטרת הפעילות: העלאת המודעות לנושא, מתן כבוד לנרצחים וקיום שיח רגשי ... מאגר פעילויות חינוכיות, משחקים חינוכיים ורעיונות בנושא רגשות הפרט, היחיד בקבוצה.
פעילויות חברתיות וכישורי חיים Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › חברתי
מאגר פעילויות חינוכיות, משחקים חינוכיים ורעיונות בנושא רגשות הפרט, היחיד בקבוצה. אלימות. מאגר פעילויות חינוכיות, משחקים חינוכיים ורעיונות בנושא אלימות ...
גשי ר - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › uploads › 2017/05 › rigshi
"ילדים בסיכוי ... משחק קלפים לפיתוח תקשורת רגשית ואמפתיה לזולת ... משתתף שהרים את הקלף לוקח לידיו. קלף נוסף מערימת הקלפים הירוקים. )רגשות(.
אושר ושר ושר - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › 2017/05 › zikaron_regashot
"ילדים בסיכוי. –. המועצה לילד החוסה", המרכזיה החינוכית ב"אחוזת שרה". זיכרון. רגשות ... זוגות של מילה והיפוכה/רגש והיפוכו. מהלך הפעילות:.
רגשי - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il/merkazia-item/ruah_ruah
ילדים בשואה – חדר זיכרון. לילך מגנאג'י. מטרת הפעילות: העלאת זכרם של הילדים שנספו בשואה, חיבור החניכים לנושא והבעת רגשות ותחושות בעקבות החשיפה אליו
זיכרון רגשות - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il/merkazia-item/zikaron_enoshi
זיכרון רגשות. מטרת הפעילות: תרגול החשיבה בתחומי הזכרון וההבחנה החזותית והעשרת אוצר המילים הקשור לרגשות. תאור הפעילות: משחק קלפי הפכים של רגשות. גיל יעד: צעיר - ביניים. להורדה (PDF)
כיצד אציג את עצמי - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia-item
ילדים בשואה – חדר זיכרון. לילך מגנאג'י. מטרת הפעילות: העלאת זכרם של הילדים שנספו בשואה, חיבור החניכים לנושא והבעת רגשות ותחושות בעקבות החשיפה אליו.