חיפשת:

ייצור כלי קרמיקה

Sarit Reshef - Ceramics | שרית רשף - כלי קרמיקה
saritreshef.wixsite.com › sarit
כלי אוכל מקרמיקה, עבודת יד. גופי תאורה, כיורים, ועוד, מחומר נטול עופרת. סדנאות בעיצוב קרמי - אבניים, ופיסול. ייצור לבתי עסק והזמנות לפי רצון הלקוח
זוהר שחם | עיצוב כלי קרמיקה | מינימליסטים-מודרניים
https://www.zoharshaham.com
זוהר שחם עיצוב כלי קרמיקה מינימליסטים בעבודת יד. התקשרו לשאלות, התייעצות, התלבטות 050-7713719 עיצוב כלים שימושיים, מינימליסטים, בקוים נקיים ואלגנטים.
איך מריצים סדרות כלי קרמיקה על פס ייצור ושומרים על ייחודו של כל כלי?
https://www.haaretz.co.il › bechorot
מי אני? בשלוש השנים האחרונות מפתחת עפרי ליפשיץ את הפרויקט שלה, Industrial One Of - מכונה שבנתה אשר מייצרת סדרות של כלי קרמיקה, בהן כל כלי הוא ...
קצת עלי – Kerentibi
kerentibi.com › pages › קצת-עלי
היי, שמי קרן טיבי (דוד), קדרית ויצרנית כלי קרמיקה. אהבתי לחומר החלה לפני כ 15 שנים, ועם השנים הבנתי מה התחום בו אני רוצה להתפתח והוא בהחלט ייצור כלי קרמיקה. כיום אני מוכרת את כליי למיטב בתי המלון בארץ ומיטב המסעדות בארץ ...
ייצור קרמיקה | GreenGlass | צביעה בתנורים | עיבוד זכוכית חמה
www.greenglass.co.il › product › ייצור-קרמיקה
אנו מייצרים כלים מקרמיקה, החל מבסיק ועד גלזורה בכל צבע. כמו כן אנו יכולים להדפיס על המוצר.
מערכות אוכל מבית היוצר של קרן טיבי – Kerentibi
kerentibi.com › collections › מערכות-אוכל
היי, שמי קרן טיבי (דוד), קדרית ויצרנית כלי קרמיקה.אהבתי לחומר החלה לפני כ 15 שנים, ועם השנים הבנתי מה התחום בו אני רוצה להתפתח והוא בהחלט ייצור כלי קרמיקה.
מהי הקרמיקה ומהו תהליך ייצורה | הדירה - פורטל לעיצוב הבית
https://www.adira.co.il › articles › view
גרניט פורצלן - אריחים בעלי חוזק מיוחד המיוצרים מתערובת של גרניט וחומרים קרמיים בצריפה גבוהה. תהליך ייצור הקרמיקה קיימות כמה טכניקות בייצור אריחי קרמיקה: 1.שיטת ...
ייצור קרמיקה | GreenGlass | צביעה בתנורים | עיבוד זכוכית חמה
https://www.greenglass.co.il › product
ייצור קרמיקה. קטגוריה: עיבוד זכוכית וקרמיקה. תיאור. תיאור. אנו מייצרים כלים מקרמיקה, החל מבסיק ועד גלזורה בכל צבע. כמו כן אנו יכולים להדפיס על המוצר.
עסק משלו: ייצור כלי חרס. טכנולוגיות וציוד לייצור קרמיקה - decoratex.biz
https://decoratex.biz › bsn › new-svo...
ייצור כלי חרס נחשב למלאכה עממית עתיקה. למרות נוכחותם של מגוון רחב של חומרים מודרניים המאפשרים לייצר מוצרים דומים, הוא לא מאבד את הרלוונטיות ...
סדרת נטורל – Kerentibi
כל הכלי קרמיקה הם בעבודת יד ייצור ישראלי. בסדרת הנטורל ניתן למצוא תבנית אינגליש נמוכה המיועדת לאפיה ובישול. סדרת נטורל היא סדרה של כלי קרמיקה איכותיים.
קצת עלי – Kerentibi
https://kerentibi.com/pages/קצת-עלי
היי, שמי קרן טיבי (דוד), קדרית ויצרנית כלי קרמיקה. אהבתי לחומר החלה לפני כ 15 שנים, ועם השנים הבנתי מה התחום בו אני רוצה להתפתח והוא בהחלט ייצור כלי קרמיקה.
Sarit Reshef - Ceramics | שרית רשף - כלי קרמיקה
https://saritreshef.wixsite.com/sarit
כלי אוכל מקרמיקה, עבודת יד. גופי תאורה, כיורים, ועוד, מחומר נטול עופרת. סדנאות בעיצוב קרמי - אבניים, ופיסול. ייצור לבתי עסק והזמנות לפי רצון הלקוח
תעשיית הקרמיקה בישראל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תעשיית_הקרמיקה
ראשית תעשיית הקרמיקה המודרנית בארץ-ישראל כלי חרס יוצרו בארץ-ישראל במשך מאות בשנים בטכניקות מסורתיות של שימוש באבניים או על ידי בניית-יד. למרות ההיקפים הגדולים של הייצור, עשייתם הייתה שונה מן התעשייה המודרנית באופן ארגון העבודה, שאינו נסמך עוד על בסיס משפחתי, ובשאיפה למיכון ותיעוש הייצור, במטרה להגברת הייצור.
מחפשת יצרן של כלי חרס | פורום קרמיקה
https://potters.co.il › מחפשת-יצרן-של-כ...
יש לי חנות למכירת כלי בית, בדגש על כלים למטבח הטבעי והאורגני. ... מקצוע שמבצע ייצור סדרתי של כלי חרס, ובעלויות שיצדיקו את ההתעסקות עם זה.
7 דברים שכדאי לדעת על קרמיקה וקדרות - חוגי יצירה ואומנות - חוגחוג
https://www.hughug.co.il › article
טכניקות ייצור כלים באמצעות קרמיקה וקדרות, הינם טכניקות הנהוגות כבר אלפי שנים. ... מהם אבניים: אבניים, הינם כלי מיוחד בהם יוצרים את הכלי מקרמיקה או חרס.
תעשיית הקרמיקה בישראל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תעשי...
... בהיסטוריה של הקרמיקה הישראלית, ייצרו מגוון של מוצרים שעיקרם כלים סניטריים, ... בתחום הקרמיקה הביתית, התבססה הצריכה בעיקר על כלי קדרות שנוצרו בסדנאות ...
קרן טיבי אומנית קרמיקה | ייצור ישראלי בעבודת יד של כלי קרמיקה ...
https://kerentibi.com
כלי מקרמיקה מבית היוצר של קרן טיבי,הכלים מיועדים לשימוש בתנור,טאבון,לחימום במיקרו, ולשטיפה במדיח.קולקציות מעוצבות ע"י קרן טיבי יצרנית קרמיקה.
דף הבית - הדר מלאך
hmceramics.co.il
וככה, בעודי מרפרפת באינסטגרם, גיליתי את הדר ומאז זה די סיפור "אהבת קרמיקה". הדר מקסימה ושירותית להפליא, יוצרת בחסד, כל כלי שיש ברשותי הוא ייחודי ומיוחד, אחד לא דומה לשני ואני פשוט אוהבת את זה.
סיריי קדרה – Kerentibi
היי, שמי קרן טיבי (דוד), קדרית ויצרנית כלי קרמיקה.אהבתי לחומר החלה לפני כ 15 שנים, ועם השנים הבנתי מה התחום בו אני רוצה להתפתח והוא בהחלט ייצור כלי קרמיקה.
קרמיקה, מה זה? - אריחי איריס
www.iris1995.co.il › קרמיקה-מה-זה
בין היתר משתמשים בקרמיקה לייצור כדים, כלי בית, כלי סניטציה ומרצפות. מרצפות הקרמיקה נקראות “אריחים”. כיום בישראל, משתמשים באריחי קרמיקה אלו בעיקר לשם ריצוף, חיפוי קירות ודקורציה כללית. תהליך ייצור אריח קרמיקה כולל שלושה שלבים בסיסיים: דחיסה – דחיסת חול אדום בלחץ גבוה מאוד ליצירת בסיס אריח הקרמיקה (בז’רגון המקצועי נקרא “ביסקוויט”).
תעשיית הקרמיקה בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תעשיית_הקרמיקה_בישראל
תעשיית הקרמיקה בישראל התפתחה בשלהי המאה ה-19 והגיעה לשיאה בין שנות ה-50 לשנות ה-80 של המאה ה-20. המפעלים השונים, שהיוו חלק מרכזי בהיסטוריה של הקרמיקה הישראלית, ייצרו מגוון של מוצרים שעיקרם כלים סניטריים, חומרים לתעשייה ולצידם כלי-בית ועיצוב שונים.
לו הייתה לנו תעשיית כלי בית קרמיים - כולעיצוב
https://design.hit.ac.il › blog › לו-היית...
לא קיים היום בארץ מפעל לייצור קרמיקה של כלי בית. תערוכת פועל יוצא בבית בנימיני מנסה לדמיין ... כיום בישראל כמעט ואין ייצור מקומי של מוצרים.