חיפשת:

יינות ישראלים לא כשרים

יינות ישראלים מומלצים - יין לבן כשר, יין רוזה כשר - KOSHER ...
https://kosheronly.net/יינות-כשרים-מומלצים-לבנים-ורוזה
יינות ישראלים מומלצים והפעם, לכבוד הקיץ כל ההמלצות - יין לבן כשר, יין רוזה כשר. היינות הלבנים והסמוקים (רוזה) מפציעים אצלנו בעונה זו כי אין כמו יין לבן שישמח אותנו בחודשים הקרובים.
העסקה הלא כשרה של יין ישראלי | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
הסכם בין יקבים ישראליים לחברה הגדולה לשיווק אלכוהול בארה"ב מהווה הזדמנות ... את הטענה שבישראל עושים יין לא פחות איכותי מבמקומות אחרים כבר ...
יקבים ישראלים לא כשרים - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/יקבים-ישראלים-לא-כשרים
דבר שני: עם כל הכבוד ליאיר היידו, ובהחלט יש כבוד, הוא הדרת עשרות יקבים מהתואר רק בגלל שהם לא כשרים. מדובר בטעימה לצורך מכירת יינות ישראלים לחברה פרטית.
יינות ישראלים - קטלוג יינות עם תמורה למחיר
https://www.israeli-wines.com
באתר תוכלו למצוא יינות ישראלים שזכו בפרסים בשתי תחרויות שנתיות מ-2013 ועד היום: אשכול הזהב ו-best value. ניתן לסנן את התוצאות לפי מחיר, יקב ושנת בציר.
יינות ישראלים - קטלוג יינות עם תמורה למחיר
www.israeli-wines.com
יינות זוכים בפרסים יינות ישראלים שזכו בפרסים בתחרויות אשכול הזהב, best value וטרה וינו. תוכלו לרכוש את רוב היינות בחנויות ובסופרים. לרשימת היינות > תחרות best value מתמקדת ביינות במחירים עד ₪79. נחשו פחות ודייקו יותר כשאתם מנסים למצוא בקבוק טוב לצד ארוחת הערב. לבסט ואליו 2022 > תחרות אשכול הזהב האוסקר של היין הישראלי - בעלת מוניטין רב.
יינות ישראלים מומלצים - יין לבן כשר, יין רוזה כשר - KOSHER ONLY
kosheronly.net › יינות-כשרים
יינות כשרים מומלצים – לבנים ורוזה יין לבן, יין רוזה, מומלצים לקיץ הקרוב. ושפריץ כמובן. אנחנו ארץ ליינות לבנים וליינות רוזה. אבל בעיקר לשפריץ. כן, שפריץ. יינות ישראלים מומלצים והפעם, לכבוד הקיץ, כל ההמלצות – יין לבן כשר, יין רוזה כשר. מאת: דני ססלר היינות המתאימים ביותר לשתייה בארצנו, הם יינות לבנים או יינות רוזה (סמוקים) נקודה.
יינות לחג - ynet
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4360824,00.html
Mar 25, 2013 · בניגוד למזון כשר, שלפעמים מורגשת בו התפשרות על טעם, שמירת הכשרות ביינות לא מסכנת את הטעם של היין ויינות ישראלים כשרים רבים זוכים לתשבוחות, בעיקר בשנים האחרונות, במהלכן תעשיית יינות הבוטיק ...
איש הענבים - ייצוא היין הישראלי
https://grape-man.com/ייצוא-היין-הישראלי.html
להערכתי, לא יותר משני קונטיינרים של יינות ישראלים לא-כשרים מיוצאים מדי שנה לחו"ל, בעוד שעיקר הייצוא הוא של יינות כשרים לשווקים שבהם מתגוררות קהילות …
יינות ישראלים - קטלוג יינות עם תמורה למחיר
יינות ישראלים - קטלוג יינות עם תמורה למחיר. הוכרזו הזוכים ב-Best Value 2022. לתחרות נשלחו השנה 152 יינות שמחירם לצרכן 29-79 ₪. היינות נבדקו בטעימה עיוורת על-ידי צוות של 21 שופטים שכלל סומליירים, ייננים ...
יינות ישראליים כשרים בדרך היין
https://www.wineroute.co.il/cat/391
יינות ישראליים כשרים. מדינת ישראל ידועה בכל העולם כאחת מהמדינות שמייצרת יין טוב ואיכותי. ריכזנו לכם כאן, יינות ישראליים משובחים וכשרים. סינון מוצרים. דלג למוצרים. חפש. סנן לפי. לפי מחיר לבקבוק ...
יינות ישראליים כשרים בדרך היין
https://www.wineroute.co.il › cat
עשרות מותגי יין ישראליים כשרים, יינו משובחים מיקבים מובילים בישראל במחירים מיוחדים. ... רקנאטי גליל עליון סובניון בלאן - כשר.
"אם בציבור היו יודעים מה מסתתר מאחורי ייצור יין כשר, לא ...
Apr 01, 2021 · יקב מרגלית, שהוקם ב–1989, ממשיך לייצר יינות לא כשרים בקנה מידה קטן יחסית. יקב קסטל, שהוקם ב–1992, הפך לכשר ב–2003 ומייצר היום מאות אלפי בקבוקים. הסיבה, לדבריו של בן זקן בסרט, היא לא רק כלכלית גרידא.
יינות כשרים מתוצרת הארץ – יינות איכותיים המיוצרים בישראל
https://www.hidush.co.il/hidush.asp?id=20055
Feb 02, 2018 · יינות כשרים מתוצרת הארץ – יינות איכותיים המיוצרים בישראל נכתב על ידי חידושים ממומנים , 2/2/2018 יין הוא ללא ספק אחד המשקאות הוותיקים, המיוחדים והמיוחסים ביותר במסורת, כמו גם בעולם הגדול כולו.
טעימות יינות ישראלים למחלקת הביזניס של אל על : לא דובים ...
https://www.articles.co.il/article/183372/טעימות יינות ישראלים...
דבר שני: עם כל הכבוד ליאיר היידו, ובהחלט יש כבוד, הוא הדרת עשרות יקבים מהתואר רק בגלל שהם לא כשרים. מדובר בטעימה לצורך מכירת יינות ישראלים לחברה פרטית.
היין שלנו לא כשר - אתר חופש
https://www.hofesh.org.il › kashrut
היין שלנו לא כשר · להעדיף יינות ישראליים חופשיים מכשרות. את אלה ניתן למצוא בחנויות רשתות היין המובילות, כמו גם בסניפי טיב-טעם וביקבים עצמם. · לעודד את יקב מישר ...
מארז ישראלי לא כשר - לה בושון נווה צדק - חנות יין Le Bouchon
https://lebouchontlv.co.il › חנות
מארז ישראלי לא כשר. ₪679.00 ₪595.00. מארז מכיל שישה בקבוקים: פלטר סוביניון בלאן כרם שבו אדום אסף פור סיזנס מרגלית פרדיגמה קלו דה גת הראל קברנה סוביניון
יינות לא כשרים - יקב שטרן
https://stern-winery.co.il › יינות-לא-כש...
... חברים ומכרים, לעזרה כמעט בכל פעילויות היקב, החל מהבציר בעונה הבוערת וכלה בעבודות היקב בעונה השקטה. מאז ועד היום ניתן לרכוש אצלנו יינות כשרים ולא כשרים.
יקבים ישראלים לא כשרים - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › יקבים-ישראלים-לא-כשרים
היין שלנו לא כשר · להעדיף יינות ישראליים חופשיים מכשרות. את אלה ניתן למצוא בחנויות רשתות היין המובילות, כמו גם בסניפי טיב-טעם וביקבים עצמם. · לעודד את יקב מישר ... כמו בטוסקנה: היקבים והארוחות שבהם תוכלו להרגיש כמעט כמו באיטליה www.ynet.co.il › food › alcoholandnightlife קדמת צבי, 054-3915552, לא כשר.
יקבים ישראלים לא כשרים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › יקבים-ישראלים-לא-כ...
למה רוב היקבים בישראל מוכרים יין כשר? https://timeout.co.il/כשר-אבל-מסריח. כדי לעזור לכם להחליט הנה רשימה קצרה של היקבים הלא כשרים הטובים בישראל: ...
זאב סמילנסקי | היין שלנו לא כשר - דעות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › opinions
באחרונה הפסיקה רשת "עדן טבע מרקט" להציג בחנותה יינות בלא חותמת כשרות, וכך "טיב טעם" היא הרשת האחרונה הפתוחה לפני יין ישראלי בלא פיקוח כשרות.
החבר'ה הטובים: 12 היינות הגדולים בישראל | מעריב
www.maariv.co.il › food › sanedrink
Sep 13, 2020 · יקב סגל, למרות ששורשיו נטועים בימים הראשונים של עשיית היין בישראל בעת החדשה, היה בעיני תמיד האח המעט משוגע של ברקן (שני היקבים הם באותה בעלות). היין הזה הוא דוגמה נהדרת לכך: יין לא מסונן (שלא ירתיע אתכם, זה לא שיש בפנים גושים שלא מחליקים בלגימה) שהוא למעשה קברנה סוביניון (*שנבצר משתי חלקות כרם שונות ואוזן בעזרת 10% מרלו) ויושן בחבית במשך 18 חודשים.
איש הענבים - ייצוא היין הישראלי
grape-man.com › ייצוא-היין-הישראלי
אני מאמין בייצור יינות איכותיים ברמות מחיר של 5-4 דולרים, ללא קשר לדמרקציה. חשובה יותר העובדה שבעקבות התנסויות הייצוא של השנים האחרונות יישרנו קו עם יינות העולם החדש. שב"ל: החוסר בדמרקציה פוגע, והיה עדיף לו יכולנו להשתמש באזורי יין מוגדרים במסגרת כלל הייצוא של יינות ישראל. באורח זה, ניתן היה למצב ברמה גבוהה יותר את התעשייה כולה.
יינות לחג - ynet
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4360824,00
Mar 25, 2013 · על פי ההלכה, אם בן אדם שאינו יהודי או יהודי שאינו דתי, יגע בענבים – היין איננו כשר. כל התהליך חייב להיות בהשגחה עד שהבקבוק נסגר בסגירה כפולה". בניגוד למזון כשר, שלפעמים מורגשת בו התפשרות על טעם, שמירת הכשרות ביינות לא מסכנת את הטעם של היין ויינות ישראלים כשרים רבים זוכים לתשבוחות, בעיקר בשנים האחרונות, במהלכן תעשיית יינות הבוטיק בארץ משגשגת.
יינות לא כשרים - יקב שטרן
stern-winery.co.il › product-category › יינות
משנות הפעילות הראשונות של היקב, התגייסה קבוצה גדולה של קרובי משפחה, חברים ומכרים, לעזרה כמעט בכל פעילויות היקב, החל מהבציר בעונה הבוערת וכלה בעבודות היקב בעונה השקטה. מאז ועד היום ניתן לרכוש אצלנו יינות כשרים ולא כשרים.
החבר'ה הטובים: 12 היינות הגדולים בישראל | מעריב
https://www.maariv.co.il/food/sanedrink/Article-789663
Sep 13, 2020 · זה לא שאין כאן יינות נפלאים – והרי מיד נדבר בשבחם של כמה וכמה בקבוקים ששמם הולך לפניהם. אבל בעידן שבו יינות יבוא נהדרים במחירים של 30-40 שקלים לבקבוק (חלקם אפילו כשרים) מציפים את המדפים, צריך ...