חיפשת:

יין לבן בנימינה

יקב בנימינה עם 2 יינות מסדרת הרזרב- שרדונה 2019 ו – מרסלאן ...
alhayain.com
יקב בנימינה עם 2 יינות מסדרת הרזרב- שרדונה 2019 ו – מרסלאן 2018, יין לבן ויין אדום לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א יקב בנימינה הוקם בשנת 1952 ומקיים מאז מסורת ארוכת שנים של איכות, חדשנות ומגוון.
יקבי בנימינה: איזה סוג יין מתאים לכל טיול? - וואלה! יקבי ...
https://perfectmatch.walla.co.il/item/3481957
Jan 28, 2022 · אנחנו ממליצים על יוגב בלנד ארומטי (יין לבן חצי יבש מסדרת יוגב) או על רוזה פרפום דה בנימינה. גם חיפאים רבים אינם מודעים ליופיים של גרמי מדרגות אלו.
יין בנימינה רזרב סוביניון בלאן - 123 אלכוהול
https://alcohol123.co.il/product/יין-בנימינה-רזרב-סוביניון-בלאן
100% ענבי סוביניון בלאן מרמת הגולן. מאוזן מרענן וארומטי, בעל חומציות מצויינת, חך הדרי ועשבוני ופריכות ההופכת אותו ליין אוכל קלאסי. ישתלב מצויין עם דגים נאים, בשרים …
בנימינה- 6 יינות רזרב - WinesIsrael - יין ישראלי, קולינריה ...
www.winesisrael.com › wines › 5318
בנימינה- 6 יינות רזרב שם יקב – בנימינהשנת בציר – 2009-2011זני ענבים – שוניםחודש השקה – פברואר 2012כשר – כן בנימינה רזרב גוורצטרמינר 2011 יין לבן חצי יבש זן הענבים: 100% גוורצטרמינר איזור גידול: גליל תחתון – כפר תבור תנאי … המשך »
יין לבן חצי יבש - יקב בנימינה - Wine & Chocolate
https://winwine.co.il › חנות
מדיניות משלוחים. יין לבן חצי יבש מענבי גוורצטרמינר, מיקב בנימינה. היין מתאפיין בפיירותיות עדינה, מתיקות קלה וחמיצות מעודנת. את היין מגישים ושותים קר ...
יקבי בנימינה: איזה סוג יין מתאים לכל טיול? - וואלה! יקבי בנימינה
perfectmatch.walla.co.il › item › 3481957
Jan 28, 2022 · אנחנו ממליצים על יוגב בלנד ארומטי (יין לבן חצי יבש מסדרת יוגב) או על רוזה פרפום דה בנימינה. גם חיפאים רבים אינם מודעים ליופיים של גרמי מדרגות אלו.
ימי בנימינה: 70 שנה וסדרת יינות מפתיעה - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3490746
Feb 24, 2022 · ימי בנימינה: 70 שנה וסדרת יינות מפתיעה. בסימן חגיגה קולינארית עם מיטב השפים בישראל, מציין יקב בנימינה 70 שנה להיווסדו ומשיק סדרת יינות חדשה. הכירו …
יינות בנימינה רזרב
https://www.binyaminawines.co.il › b...
יין לבן מתוק וייחודי זה עשוי על טהרת ענבי הזן גוורצטרמינר שנבצרו בכרם יחידני ברום הגליל. בחזרה למעלה. יקבי בנימינה רח' הנשיא, בנימינה 30550.
יין טבע קברנה סוביניון 750 מל' - יח'(בנימינה) - עופר סוכנויות מזון בע״מ
https://www.yhofer.co.il › wins
יין יוגב קברנה סוביניון - מרלו 750 מל'- יח' (בנימינה) ... יין לבן לבישול *כרמי שי* 1 ליטר - יח'. יין לבן מאד האוס סובניון בלאן 750 מל' - יח'.
סקירה על יינות יקב בנימינה - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › יין ואלכוהול
אבי אפרתי לגם מיינות יקב בנימינה וחזר עם כמה המלצות. ... יינות יקב בנימינה ... בלי כמה מילים על עפיצות אי אפשר: לבן חצי יבש על בסיס 1005 ...
בנימינה יינות רזרב לבנים ואדומים - WinesIsrael - יין ישראלי ...
www.winesisrael.com › wines › 6226
בנימינה רזרב גוורצטרמינר 2012 יין לבן חצי יבש זן הענבים: 100% גוורצטרמינר איזור גידול: גליל תחתון – כפר תבור תנאי גידול ואקלים: הכרם נמצא למרגלות הר תבור, על אדמת סחף חרסיתית שעל מצע גירי.
יין המושבה בנימינה שרדונה - 123 אלכוהול
alcohol123.co.il › product › יין-המושבה
ענבי שרדונה מובחרים מהגלבוע והרי יהודה נבצרים בבציר לילי, ומועברים מידית לתחילת תהליך הייצור. המושבה שרדונה הוא יין חד עם חמיצות מרעננת וסיומת נעימה. הוא עבר תסיסה במיכלי נירוסטה כדי לשמר את הארומה של השרדונה ...
יקב בנימינה מציג יינות לחג — E-food
https://e-food.news/יקב-בנימינה-מציג-יינות-לחג
יין זה נועד לשתייה בצעירותו בעודו רענן ופירותי ואינו נועד ליישון ארוך טווח. מחיר: 33 שקל. בנימינה רזרב גוורצטרמינר. יין לבן חצי יבש
יין סוביניון בלאן - יין לבן יבש - יקב בנימינה בשרון
www.binyaminawines.co.il › wines › binyamina-reserve
יין בנימינה רזרב סוביניון בלאן , יין לבן יבש, עשוי מ-100% ענבי סוביניון בלאן שנבצרו בכרם מבוגר הנטוע ברום 800 מטר מעל פני הים בסמוך לכרם בן זמרה.
מה קרה כשמבקשים מ-4 שפים מוכרים לשלב בין אוכל ליין ...
https://perfectmatch.walla.co.il/item/3487183
Feb 17, 2022 · צפו: 4 שפים מובילים קיבלו אתגר לא פשוט. התוצאות טעימות במיוחד. לרגל חגיגות ה-70 של יקב בנימינה, 4 שפים ישראלים קיבלו משימה מאתתגרת: לבצע התאמה מושלמת בין יין למנה לבחירתם.
יינות ישראלים מומלצים - יין לבן כשר, יין רוזה כשר - KOSHER ...
https://kosheronly.net/יינות-כשרים-מומלצים-לבנים-ורוזה
יינות ישראלים מומלצים והפעם, לכבוד הקיץ כל ההמלצות - יין לבן כשר, יין רוזה כשר. היינות הלבנים והסמוקים (רוזה) מפציעים אצלנו בעונה זו כי אין כמו יין לבן שישמח אותנו בחודשים הקרובים.
יקב בנימינה - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com › בנימינה
יקב בנימינה הוקם בשנת 1952 ומקיים מאז מסורת ארוכת שנים של איכות, חדשנות ומגוון. ביקב מיושמות טכנולוגיות עשיית יין מתקדמות לצד תהליכי ייצור מסורתיים-קלאסיים ...
יין סמיון - יין לבן יבש - יקבי בנימינה
www.binyaminawines.co.il › wines › binyamina-reserve
בנימינה רזרב סמיון הוא יין מרענן, פריך וקיצי. באף שפע ארומות של פירות קיץ בשלים כמו מלון ואפרסק לבן וכן מעט הדרים. בטעימה היין מהודק מאד, יבש, מינראלי ובעל נוכחות ואינטנסיביות טובה.
יקב בנימינה משיק 4 יינות – רוזה גרנאש ברברה רזרב 2017, מרסלן ...
https://alhayain.com › ...
יקב בנימינה יין רוזה גרנאש ברברה רזרב 2017. רשמי טעימה שלי: באף, רמזים לאבטיח בהיר, עלי כותרת של ורדים ופרח לבן. בפה, חדות ורעננות. טעמים של פרי עדין, ...
יין לבן: יינות לבנים במחיר סיטונאי + משלוח מהיר! | 123 אלכוהול
https://alcohol123.co.il/product-category/wine/white-wine
יין לבן איכותי, טעים ומשובח של מיטב היקבים בארץ ובעולם להזמנה אונליין - מבחר ענק של ייינות לבנים במחיר סיטונאי ללקוחות עסקיים ופרטיים + משלוח עד הבית!
יין בנימינה רזרב סוביניון בלאן - אלכוהול 123 Alcohol
https://alcohol123.co.il › product › יי...
היקב ממוקם בליבה של המושבה, במבנה ששימש בעבר כמפעל לייצור בשמים בבעלותו של הברון רוטשילד, עובדה שמוסיפה ייחוד ליקב האיכותי. 2144 קטגוריות יין לבן, יינות, יינות ...
בנימינה יינות רזרב לבנים ואדומים - WinesIsrael - יין ...
https://www.winesisrael.com/wines/6226/בנימינה-יינות-רזרב-לבנים...
בנימינה רזרב גוורצטרמינר 2012 יין לבן חצי יבש זן הענבים: 100% גוורצטרמינר איזור גידול: גליל תחתון – כפר תבור תנאי גידול ואקלים: הכרם נמצא למרגלות הר תבור, על אדמת סחף חרסיתית שעל מצע גירי.
קטלוג היינות של יקבי בנימינה
https://www.binyaminawines.co.il/articles/wines-of-binyamina-winery
יין בנימינה | לבן חצי יבש • neta • עציצים לבית • משלוחי צמחים
https://netaplants.co.il › SHOP
יין לבן חצי יבש המורכב מ- 3 זני ענבים: מוסקט קנלי, גוורצטרמינר וסוביניון בלאן שנבצרו בכרמי היקב באיזור הגליל התחתון והנגב הצפוני.
יינות TEVA - יקב בנימינה
https://www.binyaminawines.co.il/wines/teva
יין לבן חצי יבש, מיוצר מענבי מוסקט קנלי. פירחוני, טרופי, מתקתק ומאוד טעים. בחזרה למעלה. יקבי בנימינה רח’ הנשיא, בנימינה 30550.