חיפשת:

יחסי החוץ של ישראל

קטגוריה:ישראל: יחסי חוץ לפי מדינה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
יחסי החוץ של ישראל ... ישראל: יחסים צבאיים בילטרליים‏ (9 קט') ... יחסי איחוד האמירויות הערביות–ישראל‏ (קט' אחת, 8 דפים). יחסי איטליה–ישראל‏ (2 קט', 2 דפים).
רשימת מדינות וסטטוס יחסים עם ישראל | משרד החוץ - Gov
https://www.gov.il › israeli_relations
רשימת מדינות וסטטוס יחסים עם ישראל. תאריך פרסום. 02.05.2021 ... מפת יחסי החוץ של ישראל. סוג הקובץ : pdf משקל : 2.75 Mb ...
יחסי החוץ של ישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יחסי_החוץ_של_ישראל
מאז הקמת מדינת ישראל בשנת 1948 ידעו יחסי החוץ שלה עליות ומורדות - ביחסיה עם שכנותיה, עם המעצמות, עם שאר מדינות העולם, ועם הגופים הבינלאומיים. כמדינה קטנה במזרח התיכון שאפה ישראל לקבל את חסותה של מעצמה מערבית אחת לפחות כערובה לביטחונה ולשגשוגה. מעמדה של ישראל נתון במחלוקת בשל הסכסוך הישראלי-ערבי ומתוך 193 המדינות החברות באו"ם, 165 מדינות מכירות בישראל.
קטגוריה:ישראל: יחסי חוץ לפי מדינה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:ישראל:_יחסי_חוץ_לפי_מדינה
קטגוריה:ישראל: יחסי חוץ לפי מדינה. שמות הערכים בקטגוריה נקבעים לפי הסדר המילוני של שמות המדינות: כלומר, יחסי ישראל–מצרים לעומת יחסי ירדן–ישראל; ראו: מדריך לעיצוב דפים .
יחסי החוץ של ישראל - Google Arts & Culture
https://artsandculture.google.com › entity
מאז הקמת מדינת ישראל בשנת 1948 ידעו יחסי החוץ שלה עליות ומורדות - ביחסיה עם שכנותיה, עם המעצמות, עם שאר מדינות העולם, ועם הגופים הבינלאומיים.
יחסי ישראל–רוסיה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יחסי_ישראל–רוסיה
מה זה יחסי החוץ של קטר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › יחסי_החוץ_של_קטר
מאז הקמת מדינת ישראל בשנת 1948 ידעו יחסי החוץ שלה עליות ומורדות - ביחסיה עם שכנותיה, עם המעצמות, עם שאר מדינות העולם, ועם הגופים הבינלאומיים.
‎2764. היקף יחסי החוץ של ישראל - הכנסת
https://knesset.gov.il › tql › knesset10
יש דעות שונות בדבר היקף יחסי החוץ הפורמליים של ישראל. שאלותי לכבודו הן: ‎1. עם כמה מדינות מקיימת ישראל יחסים דיפלומטיים בדרגת שגרירות, ואילו הן?
חדשות יחסי החוץ של ישראל - כל העדכונים והמידע - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/category/2687
Oct 13, 2021 · שר החוץ נפגש עם קמלה האריס בביקורו הראשון בוושינגטון מאז כניסתו לתפקיד. לפיד הודה להאריס על התמיכה בישראל: "גם כשיש מחלוקות - המטרה זהה". לפני כן נפגש עם יו"ר בית הנבחרים פלוסי ועם היועץ לביטחון לאומי סאליבן, והביע בפניו דאגה "מהמירוץ של איראן לגרעין".
מדיניות החוץ של ישראל - בין ביטחון לדיפלומטיה - משה שרת ומורשתו
http://www.sharett.org.il › sal › sal
מתח מתמיד בין מדיניות חוץ וביטחון,. ניסיונות להשגת הסדר עם המדינות השכנות כולל פיתוח מערך קשרים בלתי-רשמי איתן,. יחסים מתוחים עם ארגון האו״ם ועם שלוחותיו ...
חדשות יחסי החוץ של ישראל - כל העדכונים והמידע
https://news.walla.co.il › category
חדשות יחסי חוץ: ראש הממשלה ומשרד החוץ, שגרירים ודיפלומטים, תהליך השלום ויחסי ישראל עם העולם. כל הפרשנויות, העדכונים והחדשות 24/7 עכשיו בוואלה! חדשות >>>
יחסי חוץ - גלובס
https://www.globes.co.il › יחסי חוץ
שגריר האמירויות: "הסכם קצא"א לא נוגע ליחסים המדיניים עם ישראל". 25.10.2021 שני אשכנזי ... שר החוץ לפיד חנך את הנציגות של ישראל ברבאט בירת מרוקו.
יחסי החוץ של סין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יחסי_החוץ_של_סין
34 rows · שטחי מחלוקת בין מדינות. ערך מורחב – יחסי טאיוואן–סין. בין סין ( הרפובליקה העממית של סין ), לבין …
יחסי החוץ של ישראל - המכלול
https://www.hamichlol.org.il › יחסי_ה...
מאז הקמת מדינת ישראל בשנת 1948 ידעו יחסי החוץ שלה עליות ומורדות - ביחסיה עם שכנותיה, עם המעצמות, עם שאר מדינות העולם, ועם הגופים הבינלאומיים ...
לפיד מבעיר את יחסי החוץ של ישראל
https://mida.org.il/2021/08/16/לפיד-מבעיר-את-יחסי-החוץ-של-ישראל
Aug 16, 2021 · בשנת 2018, כאשר הונחה על השולחן בסיים הפולני (הפרלמנט הפולני) הצעת החוק האוסרת על שימוש במינוח "מחנות השמדה פולנים" האשים לפיד את הממשלה הפולנית באנטישמיות והכחשת שואה, וטען כי סבתו נרצחה באושוויץ על ידי פולנים.