חיפשת:

יועץ שר הבריאות

ומה התפקיד החדש של פנחס וולף? יועץ התקשורת של מבקר המדינה ...
https://ch10.co.il/news/679682
Jul 05, 2021 · לאחר מכן היה כתב פוליטי ופרלמנטרי בוואלה, דובר הבית היהודי ויועץ התקשורת של שרת המשפטים שקד, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, וגם בתקופת הקורונה. במהלך השנים וולף עשה התמחות במשפטים אצל נשיאי בית המשפט המחוזי בירושלים, השופטים דוד חשין ואהרון פרקש.
דני נוה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דני_נוה
השר המקשר בין הממשלה לבין הכנסת. דני נוה (נולד ב- 21 ביוני 1960 ), לשעבר חבר הכנסת מטעם הליכוד ו שר ב ממשלות ישראל. עומד בראש קרן השקעות בתחומים רפואיים לשעבר יו"ר כלל חברה לביטוח . ב-21 ביוני 2021, הוחלט למנותו כנשיא הבונדס .
הלשכה המשפטית, משרד הבריאות
https://health.gov.il/UNITSOFFICE/PH/LEGAL/Pages/default.aspx
הלשכה המשפטית בראשות היועץ המשפטי, אחראית להיבטים המשפטיים של פעילות משרד הבריאות, מתן יעוץ משפטי לשר ולהנהלת המשרד, ייזום וקידום חקיקה בנושאים שבאחריות המשרד, הכנת תקנות והנחיות שמוציא המשרד וייעוץ משפטי שוטף ליחידות המשרד.
חברי הכוורת של שר הבריאות ניצן הורוביץ - ומי יהיה מנכ"ל ...
https://www.themarker.com/news/health/.premium-1.9901477
Jun 13, 2021 · הורוביץ קיים בימים האחרונים התייעצויות רבות סביב שורה של סוגיות, החל בזהותו של המנכ"ל הבא ועד לנושאים שראוי יהיה לקדם באופן אינטנסיבי כבר בתקופה הראשונה לכהונתו. השאלה המסקרנת ביותר במערכת הבריאות היא מי יהיה מנכ"ל משרד הבריאות.
מסמכים - מידע לעם
https://www.odata.org.il › dataset › g...
דו"חות הפקחים של משרד הבריאות שביקרו במעונות אמונה ברחבי הארץ. ... הסדר למניעת ניגוד עניינים של יעקב טסלר, יועץ שר משרד הבריאות.
לשכת שר הבריאות
https://www.health.gov.il › Pages
הפעל מצב נגיש יותר. בטל מצב נגיש יותר. דלג על פקודות של רצועת הכלים. דלג לתוכן ראשי. בטל הנפשות. הפעל הנפשות. לשכת שר הבריאות.
חברי הכוורת של שר הבריאות ניצן הורוביץ - ומי יהיה מנכ"ל המשרד הבא?
https://www.themarker.com › health
עדיין לא ברור מי יהיה מנכ"ל משרד הבריאות הבא, אבל הכוורת סביב השר ניצן הורוביץ כבר נבנתה. ראש המטה של הורוביץ הוא רון קורמוס, מי שהיה ראש המטה ...
לשכת שר הבריאות | משרד הבריאות - Gov.il
https://www.gov.il › Units › health_...
שר הבריאות. ניצן הורוביץ. צרו קשר. כתובתרחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד: 9101002, ת"ד: 1176. דואר אלקטרוני. sar@moh.gov.il. לשכת שר הבריאות.
יועץ שר הבריאות: "בריכוזים החרדים יש שינוי דרסטי אבל לא ...
https://www.93fm.co.il/radio/600350
Mar 24, 2020 · יועצו של שר הבריאות יעקב איזק בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' הסביר על החשיבות של שמירת ההוראות, לדבריו, "מה שהיה לפני שבוע בריכוזים החרדיים נגמר, הציבור הבין את הסכנה".
כמה מרוויח שר המשפטים לשעבר ניסנקורן כיועץ שר הבריאות ...
https://news.walla.co.il/item/3452228
Aug 04, 2021 · תקציב המדינה. שר המשפטים ויו"ר ההסתדרות לשעבר, אבי ניסנקורן, ירוויח עד 50 אלף שקלים עבור שירותי הייעוץ שהעניק לשר הבריאות ניצן הורוביץ בדיוני תקציב המדינה. משרד הבריאות שכר את שירותיו של ניסנקורן בחודש שעבר בהליך מקוצר, פטור ממכרז, ומתגובת משרד הבריאות לפניית וואלה!
כמה מרוויח שר המשפטים לשעבר ניסנקורן כיועץ מיוחד של שר ...
https://theworldnews.net/il-news/kmh-mrvvykh-shr-hmshptym-lsh-br-nysnqvrn-kyv-ts...
Aug 04, 2021 · ניסנקורן, שהיה שר המשפטים בממשלה הקודמת, עזב את הפוליטיקה בתחילת השנה אחרי הרפתקה פוליטית כושלת עם ראש העיר תל אביב רון חולדאי, שלשמה התפטר מתפקידו בממשלה ועזב את "כחול לבן". מאז, הוא הצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה ומייעץ בשוק הפרטי.
לשכת המנכ"ל | משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/Units/health_general_manager_unit
Jul 13, 2021 · תפקידי המנכ"ל: אחריות על יישום מדיניות משרד הבריאות ועל תפעולה השוטף של מערכת הבריאות. יועץ לשר הבריאות בהיבטים המקצועיים והארגוניים של מערכת הבריאות.
יועץ שר הבריאות: "בריכוזים החרדים יש שינוי דרסטי אבל לא מספיק"
https://www.93fm.co.il › radio
יועצו של שר הבריאות יעקב איזק בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' הסביר על החשיבות של שמירת ההוראות, לדבריו, "מה שהיה לפני שבוע בריכוזים החרדיים ...
מידע אודות שר הבריאות - פרסומות, עמותות, יועצים | חוק חופש המידע
https://foi.gov.il › node
משרד הבריאות. 08.07.2018. בקשת מידע במסגרת חוק חופש המידע – מידע אודות שר הבריאות: פרסומות, עמותות, יועצים. קבצים להורדה.
הו הא מי זה בבצ'יק | מוסף כלכליסט
https://newmedia.calcalist.co.il › mag...
שר הבריאות אז, ליצמן, נעלם כמעט לחלוטין. בכירים במשרד הבריאות ... "בבצ'יק יותר דומיננטי מכל עוזר פרלמנטרי או יועץ שהכרתי", אומר בכיר אחר.
משרד הבריאות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/משרד_הבריאות
תפקיד שר הבריאות אינו, בדרך כלל, תפקיד מבוקש, בין השאר בשל הקושי למנות בו מינויים פוליטיים. משרד הבריאות הוא אחד ממשרדי הממשלה היחידים שמנהלו הכללי מתמנה מתחום המקצוע הרלוונטי, רפואה.
יעקב ליצמן - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › יעקב...
בעבר כיהן כשר הבינוי והשיכון וכשר הבריאות וכיושב ראש ועדת הכספים. ליצמן הוא חסיד גור ואחד ... בשנת 1989 היה יועץ של משה זאב פלדמן, סגן שר העבודה והרווחה.
יועץ מהכוורת של ליצמן עבר לייעץ לרשות לניירות ערך | העין השביעית
https://www.the7eye.org.il › ...
אבי דז'דק, יועץ לשעבר בכוורת של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן – מספק כעת שירותי ייעוץ תקשורת לרשות לניירות ערך. לפני ייעוצו לליצמן עבד דז'דק ...
לשכת שר הבריאות, משרד הבריאות
https://www.health.gov.il/UnitsOffice/Minister/Pages/default.aspx
לשכת שר הבריאות נבחר כעת. מועצות לאומיות לבריאות; נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי; לשכת המנכ"ל; חטיבת הבריאות; חטיבת טכנולוגיות רפואיות, מידע ומחקר; מינהל ומשאבי אנוש; מטה מקצועי