חיפשת:

יום פינוק זוגי במלון בתל אביב

ספא בתל אביב | יום ספא מפנק במלון הרודס ת"א | רשת ShareSpa
https://sharespa.co.il › herodstlv
אם כבר מיקמתם את עצמכם במתחם ספא על חופיה של תל אביב, אז למה לא להפוך את הפינוק ליום כיף מלא וגדוש בחוויות? בשר ספא, ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות מרכזיות שישנן ...
יום כיף זוגי בספא - ספא שמונה | ממתחם התחנה תל אביב
spa8.co.il › מאמרים › יום-כיף-זוגי
יום כיף זוגי בספא. אין כמו פינוק זוגי בספא! זוג המחפש זמן איכות רומנטי יכול להזמין יום כיף זוגי בספא ולהינות מעיסוי מדהים ושהות בסוויטה יוקרתית במבנה עתיק ויפהפה, מרחק הליכה מחופי הים הנפלאים של העיר תל אביב. אם אתם מחפשים את הפינוק המושלם לסוף שבוע אתם חייבים להגיע ליום ספא ...
ספא זוגי בתל אביב | חבילת ספא זוגית ליום פינוק זוגי במרכז ...
spanevetzedek.co.il › couples-spa-packages-in-tel-aviv
אנו בספא נווה צדק, מציעים מגוון דילים ליום פינוק זוגי. בואו ליהנות ממבצע ספא וארוחת בוקר ועוד מגוון פינוקים נוספים בלב שכונת נווה צדק השוכנת בתל אביב.
10 הכי טובים: אתרי ספא בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מלונות בתל-אביב
אתרי הספא הטובים ביותר בתל-אביב ב-Tripadvisor: גלה 27098 חוות דעת של מטיילים, 16401 תמונות אמיתיות, ומחירים עבור ... מלון ארטיסט תל אביב - אטלס מלונות בוטיק.
Luxury Spa | בתי ספא יוקרתיים
https://www.luxuryspa.co.il
בלב טיילת תל אביב נמצא מלון היוקרה של רשת ישרוטל, מלון רויאל ביץ', בו שוכן ספא יערות ... יום פינוק זוגי באווירה יוקרתית בספא כרמים, חוויה קסומה ובלתי נשכחת.
יום כיף בתל אביב – כל הקופונים והמבצעים | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › category › a...
מגוון דילים שווים ליום כיף בתל אביב. ... תל אביב. 180 ₪. מ- 149 ₪. נקנו 374+ · חבילת ספא זוגית במלון נורדוי. מלון נורדוי ... יום פינוק ועיסוי במלון לאונרדו.
חבילות ספא בתל אביב
https://spa.co.il › חבילות-ספא-בתל-אביב
חבילת ספא זוגית: קבלת חלוק, מגבת אישית ונעלי ספא למשך שהותכם בספא עיסוי זוגי ... מלון נורדוי בתל אביב מזמין אתכם לחבילת נורדוי קלאסית - פינוק בלתי נשכח.
יום כיף זוגי | יום פינוק זוגי - חבילות רומנטיות לזוגות בחורף ...
www.merkaz-hashayit.co.il › product-category › יום
הכנו לכם יום פינוק זוגי ️במרכז, בדרום או בצפון עם מגוון רעיונות מקוריים גם ,שילובים של שייט ביאכטה הכוללים עם אטרקציות שונות אצלנו תהנו מחוויה של יום כיף זוגי רומנטי באווירה בלתי נשכחת...
יום פינוק בבית מלון בתל אביב | יום פינוק במלון בתל אביב - Hotel4u
www.hotel4u.co.il › Fun_Day_in_Tel-Aviv
יש את ה"לונה פארק", אטרקציות מים שונות בחופי הים, אפשר פשוט לשרוץ מעט בים, פארק הירקון, (ריאה ירוקה ומזמינה באמצע המולת העיר הגדולה),גלריות אומנות קטנות כגדולות, מסעדות משלל הסוגים, חנויות מיוחדות, ויש את שכונת נווה צדק שהיא חוויה בפני עצמה. נופש בתל אביב.
יום כיף זוגי | יום פינוק זוגי - חבילות רומנטיות לזוגות ...
https://www.merkaz-hashayit.co.il/product-category/יום-כיף-זוגי
יום כיף זוגי. מרכז השייט הכין עבורכם חבילות של יום כיף זוגי רומנטי במרכז, בצפון או בדרום הכוללות שילוב של יום פינוק זוגי רומנטי עם הפלגה רומנטית , בואו לבחור בחבילה מיוחדת ותפתיעו את אהובכם ...
תל אביב | יום כיף - ספא פלוס
https://www.spaplus.co.il › תל_אביב יו...
ספא במלון בוטיק A23 A23 הנו מלון בוטיק יוקרתי בתל אביב, המעוצב בסגנון קלאסי, המציע חווית אירוח ושירות ברמה הגבוהה ביותר. 8.7.
ספא בתל אביב
https://www.spadaka90.co.il › ספא_בת...
₪680. ספא במלון BoBo TLV. ספא זוגי עם ארוחת בוקר - ספא מלון בובו.
חבילה זוגית | אמרלד ספא בתל אביב | יום פינוק זוגי מפנק
https://www.emeraldspa.co.il/יום-פינוק-זוגי
חבילה זוגית | אמרלד ספא בתל אביב | יום פינוק זוגי מפנק
www.emeraldspa.co.il › יום-פינוק-זוגי
איך נבלה יום פינוק זוגי?
יום פינוק בבית מלון בתל אביב | יום פינוק במלון בתל אביב ...
https://www.hotel4u.co.il/Fun_Day_in_Tel-Aviv.asp
חבילת פינוק וספא פרימיום לזוג במלונות בתל אביב | גרו (גרופון)
https://zendesk.grouponisrael.co.il/deal/leonardo...
חבילת סופר פרימיום פינוק זוגי הכוללת עיסוי 45 דקות, סאונה יבשה, 30 דקות בג'קוזי פרטי וארוחת בוקר (עסקה 54) מחיר. 499. ₪. בחירת בחירת מלון בחירת בחירת מלון לאונרדו ארט תל אביב מלון אורכידאה תל אביב.
ספא זוגי בתל אביב | חבילת ספא זוגית ליום פינוק זוגי במרכז ...
https://spanevetzedek.co.il/couples-spa-packages-in-tel-aviv
ספא נווה צדק מציע לכם יום פינוק זוגי בתל אביב בספא זוגי מפנק. הזמינו שוברים לספא זוגי ותיהנו מעיסוי, ארוחת בוקר ופינוקים נוספים שיהפכו את יום הכיף שלכם למפנק במיוחד.
ספא | ספא זוגי - חבילות ספא זוגיות - חבילות ספא זוגי - יום ...
spa.co.il › ספא_זוגי
חבילת טיפולים לפינוק הזוגי בספא B הוטל ברדיצ'בסקי. ספא ברדיצ'בסקי. החבילה הזוגית היוקרתית של ספא B מעניקה לכם את האינטימיות הדרושה להנאה מלאה מטיפול מקצועי ומפנק, אשר מתבצע בסוויטת טיפולים מעוצבת וממוזגת, בתוכה תמצאו גם חדר רחצה מורחב עם... מחיר: 500 ש"ח.
ספא זוגי - ספא דקה 90
www.spadaka90.co.il › ספא_זוגי
ספא זוגי. בילוי בספא זוגי, נחשב היום לבילוי המועדף על הרבה זוגות. במקום ללכת לסרט או להצגה בתיאטרון, או אפילו למסעדה, זוגות רבים מעדיפים לבלות כמה שעות באינטימיות ,תוך כדי קבלת עיסוי זוגי ופינוקים נוספים. באתר שלנו, תוכלו למצוא שפע של הצעות של חבילות לבילוי בספא זוגי, שמציעות ...
יום כיף בתל אביב - חוויה בלתי נשכחת | SpaB
http://www.spab.co.il › יום-כיף-בתל-אביב
יום כיף בתל אביב הוא יום שאתם מקבלים בדיוק מה שאתם אוהבים במקום מקצועי ומדהים, ויכולים לחגוג כל חגיגה זוגית או אישית, או סתם לחגוג את החיים.
טיפולי ספא זוגיים - Horizon Spa - שרתון תל אביב
https://www.horizonspa.co.il/couples
אנו מזמינים אתכם ליום כיף זוגי הכולל: סאונה, ג'קוזי, בריכה וחבילות פינוק בלתי נשכחות לזוגות. אם אתם מחפשים יום כיף מושלם לכם ולבן/בת הזוג צרו קשר וקבלו פרטים נוספים. ספא הורייזן ממוקם במלון ...
ספא בתל אביב - אמרלד ספא במלון דן פנורמה
https://www.emeraldspa.co.il
אמרלד ספא במלון דן פנורמה ת"א, נבחר ע"פ ynet לאחד מחמשת הטובים בישראל. ספא בתל אביב חדיש המציע חבילות ספא זוגיות במבצעים, צלצלו 03-5100340.