חיפשת:

יום הולדת מזלו גובר

חדש בשטורעם: מזלו גובר ימי ההולדת של אנ"ש - שטורעם.נט כל חב ...
http://shturem.net › ...
חדש ובלעדי: מערכת האתר שטורעם שמחה להשיק היום את "מזלו גובר", מדור ימי ההולדת החדש של ... עבור חסידי חב"ד יום הולדת אינו סתם יום, אלא נחשב כ"ראש השנה פרטי".
הרבי מליובאוויטש מציע מה לעשות ביום ההולדת - חלק ראשון - כ"ה ...
he.chabad.org › library › article_cdo
הרבי מליובאוויטש מציע מה לעשות ביום ההולדת - חלק ראשון: כ"ה אדר תשמ"ח - 14 במרץ 1988 יום ההולדת הוא זמן בו "מזלו" של היהודי גובר. יש לנצל יום זה לחשבון נפש, כינוס חברים ושיחה אודות מהות היום. הרבי מליובאוויטש זי"ע כל הזכויות שמורות.
יום ההולדת ומשמעותו | דין - שאל את הרב
https://din.org.il › מאמרים › אקטואליה
ופירש רש"י במקום: "יום הולדת- יום לידתו וקורין לו יום גינוסיא (כלומר יום ... מסכת ראש השנה (פ"ג ה"ח) המלמד כי מזלו של האדם גובר ביום הולדתו, ...
יום הולדת – יום שמזלו גובר – בית ספר – אור מנחם
ormenachem.net › יום-הולדת-יום
מזל טוב שלום בער ני"ו, לרגל יום ההולדת, יה"ר שתזכה לגדול בתורה ועבודה ובחסידות ולהפיץ תורה חסידות ויהדות בכל העולם, ושתעשה נחת רוח להוריך ולהקב"ה.
יום הולדת – יום שמזלו גובר – בית ספר – אור מנחם
https://ormenachem.net/יום-הולדת-יום-שמזלו-גובר-17
ריקי מזל טוב!!! עד 120!! אני מאחלת לך שתמיד תהי בריאה וכל מה שאת צריכה ורוצה יהיה
יום הולדת - חגיגה נחמדת? | רבנים שונים | בית המדרש
https://www.yeshiva.org.il › midrash
אשתי הפתיעה אותי לכבוד יום הולדת השבעים שלי ב - 'חיים שכאלה'. עייפותי פגה, איזה יופי. ... בגמרא נאמר, שביום-ההולדת גובר מזלו (הרוחני והגשמי) של האדם.
יומולדת ביהדות | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
[יום שאדם נולד בו- מזלו גובר ביום זה ](בן יהוידע ברכות כח. ד"ה ההוא, החיד"א בחומת אנ"ך לקהלת אות יא´ עה"פ עת ללדת, רסיסי לילה בקונטרס דברי ...
הרבי מליובאוויטש מציע מה לעשות ביום ההולדת - חלק ראשון - כ ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/657576
יום ההולדת הוא זמן בו "מזלו" של היהודי גובר. יש לנצל יום זה לחשבון נפש, כינוס חברים ושיחה אודות מהות היום. הרבי מליובאוויטש מציע מה לעשות ביום ההולדת - חלק ראשון - כ"ה אדר תשמ"ח - 14 במרץ 1988 - יום ...
מהי המשמעות של יום הולדת? - חב"ד - אור אין סוף
https://abc770.org › article_node_5499
יום הולדת הוא יום מיוחד, שבו מזלו של האדם גובר, כלומר, ביום ההולדת מאיר ומתגבר המזל. מהו המזל? מקור ושורש הנשמה, בחינת "אין" (שמשמעות "אין מזל לישראל" היא, ...
יומולדת ביהדות | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › יומולדת
• [יומולדת הוא יום ראש השנה של האדם] (חת"ס הנדפס בגליון השו"ע או"ח סימן תקסח´ (דפוס לעמבערג),וראה באריכות בקונטרס תולדות יוסף על התורה להרב אפרים הלוי מקאליש סעיף לט´). • [יום זה מסוגל לשאול דבר מאת ה´, וימלא משאלותיו] (בשם הרב יחיאל יעקב מקאזניץ, הובא בספר מליצי אש עמ´ נד´).
יום הולדת | עולמות - לימוד בעיון
https://olamot.net › shiur › יום-הולדת
בתורה הוזכר יום הולדת אצל פרעה, ובדברי חז"ל הוזכר יום הולדת בהקשר למלחמת עמלק ... כדאי לדחותו מעט ליום ההולדת שלו, כיון שביום זה מזלו גובר.
היום השני בקעמפ השלוחים הצעירים: מזלו גובר גלריה
col.org.il › news › 84670
מזלו גובר - גן ישראל חוגג יום הולדת לאחר 11 שנות קיום הקעמפ, ע״י צעירי אגודת חבד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נפל הפור ונתקבלה ההחלטה לקיים חגיגת יום הולדת לקעמפ לסיפור המלא יומו השני של קעמפ השלוחים הצעירים נפתח בסערה. מודעות ופרסומות המעידות על מאורע מיוחד נתלו בשטח הקעמפ. ״מזלו גובר״, היה מכנם המשותף. מזלו גובר - גן ישראל חוגג יום הולדת.
מזלו גובר: יום-הולדת והכתרה ביום אחד
https://col.org.il/news/52869
כ' תשרי, ה׳תשפ״ב. 02:32. ראשי. רדיו col חדשות
משמעות יום ההולדת ביהדות - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
תיקי ברכה יצאה לברר אודות משמעות יום ההולדת ביהדות, וחזרה עם מסקנות מפתיעות. ... האם נכונה האמירה שביום ההולדת מזלו של האדם גובר?
יום הולדת – יום שמזלו גובר – בית ספר – אור מנחם
https://ormenachem.net/יום-הולדת-יום-שמזלו-גובר-23-2-2
יום הולדת – יום שמזלו גובר. יום הולדת – יום שמזלו גובר. הרב מנחם הלפרין ...
יום הולדת – יום שמזלו גובר – בית ספר – אור מנחם
ormenachem.net › יום-הולדת-יום
יום הולדת שמח! מזל טוב ושפע ברכות. אנחנו חוגגות יומולדת בהפרש של יומיים… ותמיד זוכרת אותך ושמחה איתך… שתהיה לך שנת כניסה לבת מצווה מלאה בכל טוב. ושנזכה שנה הבאה לחגוג יחד בבית המקדש. אמן!
יום הולדת - חב"דפדיה
http://chabadpedia.co.il › index.php
יום הולדתו של אדם הוא היום בו אדם מציין את תאריך הלידה שלו מידי שנה, וביום זה מזלו גובר. ביום זה ראוי להוסיף בשמחה כהודאה לה', ולנצל את היום להוספה בעניני ...
מזלו גובר: יום-הולדת והכתרה ביום אחד
col.org.il › news › 52869
כ' תשרי, ה׳תשפ״ב. 02:32. ראשי. רדיו col חדשות
יום הולדת – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il › index › יום_הולדת
יום הולדתו של אדם הוא היום בו אדם מציין את תאריך ה לידה שלו מידי שנה, וביום זה מזלו גובר. ביום זה ראוי להוסיף בשמחה כהודאה לה', ולנצל את היום להוספה בעניני עבודת השם. תוכן עניינים 1 במקורות 1.1 ציון יום ההולדת 2 בחסידות חב"ד 2.1 יחידות לכבוד יום ההולדת 2.2 עוגת יום הולדת 3 יום הולדת חסידי 4 ראו גם 5 קישורים חיצוניים 6 הערות שוליים במקורות
היום השני בקעמפ השלוחים הצעירים: מזלו גובר גלריה
https://col.org.il/news/84670
מזלו גובר - גן ישראל חוגג יום הולדת. לאחר 11 שנות קיום הקעמפ, ע״י צעירי אגודת חבד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נפל הפור ונתקבלה ההחלטה לקיים חגיגת יום הולדת לקעמפ.
וידאו ועוד - יום הולדת - בית חב"ד
https://he.chabad.org › ... › וידאו ועוד
הרבי מליובאוויטש זי"ע. יום ההולדת הוא זמן בו "מזלו" של היהודי גובר. יש לנצל יום זה לחשבון נפש, כינוס חברים ושיחה אודות מהות היום.
מזלו גובר – מבט חסידי ליום הולדת‎ - חב''ד-שופ
https://chabadshop.com › products
מזלו גובר – מבט חסידי ליום הולדת‎ ... שיתוף: חוברת הכנה לחיילי וחיילות צבאות ה', ליום ההולדת שלהם, בהוצאת תנועת הנוער צבאות ה' באה"ק. 16 עמודים, הדפסה על נייר ...