חיפשת:

יהלומי מעבדה הבורסה

DIXIT יהלומי מעבדה
dixit.co.il
מה זה בעצם יהלום מעבדה? יהלומי מעבדה מיוצרים באופן המדמה ב – 100% את תהליך ייצור היהלומים הטבעיים. יהלומי מעבדה מסייעים בהפחתת האלימות, הכפייה ואף ההרג המתבצע לצערנו כיום בהליך הפקת היהלום הטבעי. יהלומי מעבדה מיוצרים בתהליך קצר ומהיר משמעותית מתהליך ייצור יהלום טבעי. לשכת המסחר האמריקאית מאשרת באופן רשמי את יהלומי מעבדה המיוצרים אלנו.
יהלומי מעבדה - iLab Diamonds | חנות תכשיטי זהב משובצים יהלומי ...
https://ilabdiamonds.com
מגוון תכשיטי זהב משובצים יהלומי מעבדה בעיצוב אישי, מחירים מטורפים עגילים, שרשראות, טבעות אירוסין וצמידי טניס משלוח , תעודה גמולוגית לכל תכשיט.
יהלומי מעבדה באיכות פרימיום - תכשיטי יהלומים אפולו
https://apollodiamonds.co.il › יהלום-ט...
בין אם הם מעוניינים בקניית יהלום מעבדה עבור טבעת אירוסין, בין אם קניית יהלומי מעבדה לשיבוץ בעגילים או כל תכשיט אחר. אם הנכם נמנים בין האנשים האלה, ברוכים הבאים, ...
יהלומי הבורסה | מותג התכשיטים והיהלומים הגדול בישראל
https://www.diamondbourse.co.il
כשמדברים על מותג, אז צריך לבחור בטוב ביותר – חברת יהלומי הבורסה יצרנית תכשיטים ויהלומים כבר מעל 60 שנה, בוגרי הסמכת gia. מבחר ענק של טבעות אירוסין במבצע.
אקו יהלומים - Eco Diamonds | חנות יהלומי המעבדה במתחם ...
https://ecodiamonds.co.il
אקו יהלומים - Eco Diamonds הוא המקום למצוא בו תכשיטי יהלומים. חנות המפעל ממוקמת בקרבת הבורסה ליהלומים, ומציעה קולקציה רחבה של תכשיטים.
הבורסה ליהלומים ברמת-גן ️ אפולו תכשיטי יהלומים
https://apollodiamonds.co.il/הבורסה-ליהלומים
יהלומי מעבדה - יהלום מעבדה הוא האח הקטן של היהלום הטבעי - טבעות ...
https://www.diamondf.co.il › יהלומים-...
יהלומי מעבדה הינם יהלומים בעלי תכונות הזהות ליהלומים הטבעים חוץ מהבדל אחד - יהלומים אלו יוצרו בתנאי מעבדה ובכך מחירם נמוך מיהלומים טבעים.
יהלומי מעבדה - iLab Diamonds | חנות תכשיטי זהב משובצים יהלומי ...
ilabdiamonds.com
מגוון תכשיטי זהב משובצים יהלומי מעבדה בעיצוב אישי, מחירים מטורפים עגילים, שרשראות, טבעות אירוסין וצמידי טניס משלוח , תעודה גמולוגית לכל תכשיט
יהלומי הבורסה | מותג התכשיטים והיהלומים הגדול בישראל
www.diamondbourse.co.il
כשמדברים על מותג, אז צריך לבחור בטוב ביותר – חברת יהלומי הבורסה יצרנית תכשיטים ויהלומים כבר מעל 60 שנה, בוגרי הסמכת gia.
יהלומי מעבדה: תכשיטי יוקרה משובצים יהלומי מעבדה | Green Diamonds
https://greendiamonds.co.il
תכשיטי יוקרה משובצים יהלומי מעבדה המיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. לאחר תהליך ארוך ומבוקר מתקבל יהלום מעבדה הזהה בתכונותיו ליהלום טבעי ובמחיר נמוך בכ-50%.
יהלומי מעבדה | New Diamond
https://newdiamond.co.il
מגוון יהלומי מעבדה באיכות חסרת פשרות! ייצור יהלומים מלאכותיים בטכנולוגיה חדשנית מאפשר לנו להציע יהלום גדול ואיכותי יותר, בזול.
יהלומי מעבדה - מכון היהלומים הישראלי
https://www.israelidiamond.co.il › יהל...
אודות יהלומי מעבדה – כל מה שרציתם לדעת על יהלומי מעבדה עם אינפורמציה שימושית, מאמרים, חדשות ומדריכים מאת מכון היהלומים הישראלי. היכנסו עכשיו למידע נוסף >>>
יהלומי מעבדה - יהלום מעבדה הוא האח הקטן של היהלום הטבעי ...
www.diamondf.co.il › יהלומים-סינטטיים
יהלומי מעבדה HPHT (High Pressure High Temperature) - אלו יהלומים המופקים בשיטה של לחץ וחום המדמה את הלחצים הטבעיים במעמקי האדמה מצד אחד ואת החום המדומה את ליבת כדור הארץ מהצד השני. מניחים חתיכות קטנות של קרבון ומתכת על משטח ומחממים אותן לטמפרטורה של כ-1,400 מעלות צלזיוס.
אקו יהלומים - Eco Diamonds | חנות יהלומי המעבדה במתחם הבורסה ...
ecodiamonds.co.il
יהלומי מעבדה שומרים על ערכם וניתן למכור אותם כל נקודת זמן בעתיד, מבלי לספוג ירידת ערך. יהלומים טבעיים, לעומת זאת, מאבדים את ערכם במהירות. אם לא מדובר ביהלום גדול במיוחד, חשוב לדעת שכבר בשנה הראשונה לאחר הקנייה, היהלום שווה כ-40% פחות מערכו המקורי! יהלומי המעבדה הם מושלמים ואינם סובלים מכתמים, מא-סימטריה או מצבע דהוי.
יהלומי מעבדה - iLab Diamonds | חנות תכשיטי זהב משובצים ...
https://ilabdiamonds.com
יהלומים שנוצרו במעבדה – הדבר הבא. מבחר תכשיטי יהלומי CVD סינטטיים שפותחו בתנאי מעבדה באיכות גבוהה מאוד, עמידים ויוקרתיים. יהלומים שגדלו במעבדה בחיתוכים שונים, במגוון גדלים, צבעים – בבהירות גבוהה. הליך הפקת היהלומים אינו פוגע בסביבה ולכן הם נחשבים מוצר ירוק.
הבורסה ליהלומים ברמת-גן ️ אפולו תכשיטי יהלומים
apollodiamonds.co.il › הבורסה-ליהלומים
הבורסות ליהלומים המובילות בעולם
טבעות אירוסין | יהלומי הבורסה | מבחר ענק של מותגים החל מ960 שקלים
www.diamondbourse.co.il › טבעות-אירוסין
קצת עלינו – יהלומי הבורסה יהלומי הבורסה הינה חברה משפחתית יצרנית יהלומים ותכשיטים – למחירים ולאיכות שלנו אין תחרות. באתר האינטרנט שלנו תוכלו לרכוש תכשיטי יהלומים כמו טבעות אירוסין, צמידי יהלום ועגילי יהלום ועוד.. זה הזמן לרכוש טבעת אירוסין מרשימה לרגע בלתי נשכח!
טבעות אירוסין | יהלומי הבורסה | מבחר ענק של מותגים החל ...
https://www.diamondbourse.co.il/טבעות-אירוסין
אצלנו ביהלומי הבורסה תוכלו למצוא מגוון רחב של יהלומי איכויים וטבעיים במגוון חיתוכים ומחירים. בחרו במתכת הנכונה – באופן מסורתי, טבעות אירוסין עשויות זהב צהוב, זהב לבן, כסף או פלטינה – למרות שבשנים האחרונות זהב ורד הופיע כחלופה חדשה ומודרנית. בחרו בגודל קראט נכון – בעת ...
יהלומי מעבדה - דניאל מתת
https://www.daniel-matat.co.il › יהלומי...
אנו מציגים לכם קולקציה קטנה של תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה עם מחיר אבל כמובן שניתן להזמין כל תכשיט שקיים בחנות או באתר החל מ- טבעות אירוסין , טבעות יהלומים ...
יהלומי מעבדה - יהלומים יוקרתיים ובאיכות גבוהה המתאימה לכל כיס ...
https://www.ahava-diamonds.co.il
כתובת: תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן. לניווט בוויז ...
טבעות אירוסין הבורסה ליהלומים רמת גן ️ אפולו תכשיטי יהלומים
https://apollodiamonds.co.il/טבעות-אירוסין-בורסה-יהלומים
Oct 27, 2021 · יהלומי מעבדה; טבעות אירוסין מעוצבות. טבעות אירוסין זהב צהוב; טבעות אירוסין זהב לבן; טבעות אירוסין קלאסיות; טבעות אירוסין מיוחדות; ביטוח תכשיטים; מחיר יהלומים 2019 – 2020
טרנד יהלומי המעבדה: יהלומים זולים או "סתם" עוד תכשיט אופנתי? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
מנגד טוענת דניאלה קדוש, מנהלת יהלומי הבורסה כי יהלום המעבדה יאבד מערכו עם ... אך אם תשאלו את קובי יהושע, בעלים ומנכ"ל סמארט יהלומי מעבדה, ...
תכשיטים קונים רק בבורסה לתכשיטים! - תכשיטי זהב ויהלומים
https://www.thebursa.co.il
רשת הבורסה לתכשיטים היא היבואנית הבלעדית של מותגי השעונים המובילים: שעוני יוקרה מבית האופנה האיטלקי Versace (ורסאצ'ה), שעונים שוויצרים מבית DOXA (דוקסה), ושעוני אופנה של French Connection (פרנצ' קונקשין), מותג האופנה האנגלי.
DIALAB | דיאלאב | יהלומי מעבדה - דיאלאב DIALAB הוא מותג ...
https://www.dialab.co.il
דיאלאב הוא מותג יהלומי מעבדה של חברת יהלומים מהוותיקות בבורסה. לקנייה ישירה, מחברי בורסה מוכרים, יש יתרונות רבים. אספקה מיידית מהמלאי. ללא פער תווך, מהיצרן לצרכן.
יהלומי מעבדה - השוק בארצות הברית - עשהאל דרייר
https://www.w3c.org.il/יהלומי-מעבדה